IhanaValo
Mie en tykkää siusta tänä aamuna näköjään :kieh:Ei se ole siinä mielessä muuttunut että edelleen se on juurikin sitä, lantaa.
Huomenta teille muille!!:kiss:
Mie en tykkää siusta tänä aamuna näköjään :kieh:Ei se ole siinä mielessä muuttunut että edelleen se on juurikin sitä, lantaa.
Senkun vaan, siksi me täällä ollaanSaako tänne purkautua? Teksi mieli... avautua vähän...
:hug: :kiss: Huomenta!Mie en tykkää siusta tänä aamuna näköjään :kieh:
kyl sä tykkäät kummiski...Mie en tykkää siusta tänä aamuna näköjään :kieh:
miksi se ees kysyy tommosta?Saako tänne purkautua? Teksi mieli... avautua vähän...
ai kuin nii? et sit halua jakaa mun kanssa vaikeita aikoja?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705319:
Hyvä sitte, ettei sun tarvii selitellä, vaikka juotkin vähän reilummin Katokki sitte, ettet lähetä mulle sitä päänsärkyä ja väsymystä huomiseksi.. :stick:
tuttu tunne, just samalta musta usein tuntuuNOH! Tiättekö mulla on ihan sellanen olo että mua pidetään täällä kotona sellasena.. miten se sanotaan, itsestään selvyytenä.. Mä järkkään kaikkea mahollista kivaa ja siivoon ja koitan yllättää lapsia ja miestäkin ja ne kovasti siitä tykkää ja mä tykkään ku ne tykkää mutta, mä en oo saanu mitään tuollasta ainakaan vuoteen tai kahteen. Se tuli eilen mieleen, enkä osannu ottaa sitä miehen kanssa puheeks koska en mä oo ollu ikinä hyvä vaatimaan mitään tuollasia ylläreitä tai muita juttuja.
Eikä niitä juttuja ees pitäis joutua vaatimaan... pyytämään, eikö ne pitäis tulla sieltä jostain ihan ite? Siis en mä lapsilta mitää sellasta vaadi mutta tuo mies. Ei se ilmeisesti hokaa mitä kaikkea mä loppujen lopuksi täällä touhuan ja teen heidän eteensä, en mä oikeastaan ole vihanen vaan pikemminkin pikkasen surullinen tai jotain :ashamed:
Mäki haluaisin yllätyksiä ja sellasia arjesta poikkeavia juttuja joskus.. : /
:hug: kyllähän sinä juurikin sen ansaitsisit :kiss:NOH! Tiättekö mulla on ihan sellanen olo että mua pidetään täällä kotona sellasena.. miten se sanotaan, itsestään selvyytenä.. Mä järkkään kaikkea mahollista kivaa ja siivoon ja koitan yllättää lapsia ja miestäkin ja ne kovasti siitä tykkää ja mä tykkään ku ne tykkää mutta, mä en oo saanu mitään tuollasta ainakaan vuoteen tai kahteen. Se tuli eilen mieleen, enkä osannu ottaa sitä miehen kanssa puheeks koska en mä oo ollu ikinä hyvä vaatimaan mitään tuollasia ylläreitä tai muita juttuja.
Eikä niitä juttuja ees pitäis joutua vaatimaan... pyytämään, eikö ne pitäis tulla sieltä jostain ihan ite? Siis en mä lapsilta mitää sellasta vaadi mutta tuo mies. Ei se ilmeisesti hokaa mitä kaikkea mä loppujen lopuksi täällä touhuan ja teen heidän eteensä, en mä oikeastaan ole vihanen vaan pikemminkin pikkasen surullinen tai jotain :ashamed:
Mä niin tiedän tuon tunteen... :hug:NOH! Tiättekö mulla on ihan sellanen olo että mua pidetään täällä kotona sellasena.. miten se sanotaan, itsestään selvyytenä.. Mä järkkään kaikkea mahollista kivaa ja siivoon ja koitan yllättää lapsia ja miestäkin ja ne kovasti siitä tykkää ja mä tykkään ku ne tykkää mutta, mä en oo saanu mitään tuollasta ainakaan vuoteen tai kahteen. Se tuli eilen mieleen, enkä osannu ottaa sitä miehen kanssa puheeks koska en mä oo ollu ikinä hyvä vaatimaan mitään tuollasia ylläreitä tai muita juttuja.
On todella turhauttavaa!tuttu tunne, just samalta musta usein tuntuu
turhauttavaa
Sä oot niiiiiin helppo! :heart: :kiss:
niimpä, on niinkuin kivirekeä vetäisOn todella turhauttavaa!
Yrittää vetää sitä rekeä ylämäkeen, ensin se liikkuu vähän, pikkuhiljaa et saa sitä liikkeelle ollenkaan, kunnes lopulta se reki alkaa vetää sua alaspäin, siltikään ei ymmärrä tehdä mitään...niimpä, on niinkuin kivirekeä vetäis
eikä saa liikkeelle
Mä oon varmaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705406:Sä oot niiiiiin helppo! :heart: :kiss:
Helppo mutta varma? :kiss:Mä oon varma
se oli korjaus ei lisäHelppo mutta varma? :kiss:
Niin niin Mitä kuuluu? Joko oot juhlatunnelmissa?se oli korjaus ei lisä
Tuo homma menee vähän kuin työelämässä, saavutetuista eduista ei haluta luopua.NOH!
Hyvä, että mulle löytyy edes yksi varma.... :kiss:Mä oon varma
Miehien kanssa ei pidä olla epäselvä.Tuo homma menee vähän kuin työelämässä, saavutetuista eduista ei haluta luopua.
Toinen suunnittelee/järjestää, ei tartte itse vaivautua senkus osallistuu/nauttii vain.
Tosin on niitäkin, joilla ei mielikuvitus riitä ylläreihin kuin korkeintaan itselleen.
Voisit kyllä vihjailla ihan suoraankin, että järjestäisi vaihtelua esim. tulevina vapaina.
Pienten muksujen kanssa järjestelyt/yllärit tarttee hoitaa ajoissa, siis jos mennään kotinurkilta kauemmaksi.
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705504:Hyvä, että mulle löytyy edes yksi varma.... :kiss: