The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705319:
:LOL:

Hyvä sitte, ettei sun tarvii selitellä, vaikka juotkin vähän reilummin :D Katokki sitte, ettet lähetä mulle sitä päänsärkyä ja väsymystä huomiseksi.. :stick:
ai kuin nii? et sit halua jakaa mun kanssa vaikeita aikoja? :D

NOH! Tiättekö mulla on ihan sellanen olo että mua pidetään täällä kotona sellasena.. miten se sanotaan, itsestään selvyytenä.. Mä järkkään kaikkea mahollista kivaa ja siivoon ja koitan yllättää lapsia ja miestäkin ja ne kovasti siitä tykkää ja mä tykkään ku ne tykkää mutta, mä en oo saanu mitään tuollasta ainakaan vuoteen tai kahteen. Se tuli eilen mieleen, enkä osannu ottaa sitä miehen kanssa puheeks koska en mä oo ollu ikinä hyvä vaatimaan mitään tuollasia ylläreitä tai muita juttuja.
Eikä niitä juttuja ees pitäis joutua vaatimaan... pyytämään, eikö ne pitäis tulla sieltä jostain ihan ite? Siis en mä lapsilta mitää sellasta vaadi mutta tuo mies. Ei se ilmeisesti hokaa mitä kaikkea mä loppujen lopuksi täällä touhuan ja teen heidän eteensä, en mä oikeastaan ole vihanen vaan pikemminkin pikkasen surullinen tai jotain :ashamed:

Mäki haluaisin yllätyksiä ja sellasia arjesta poikkeavia juttuja joskus.. : /

NOH! Tiättekö mulla on ihan sellanen olo että mua pidetään täällä kotona sellasena.. miten se sanotaan, itsestään selvyytenä.. Mä järkkään kaikkea mahollista kivaa ja siivoon ja koitan yllättää lapsia ja miestäkin ja ne kovasti siitä tykkää ja mä tykkään ku ne tykkää mutta, mä en oo saanu mitään tuollasta ainakaan vuoteen tai kahteen. Se tuli eilen mieleen, enkä osannu ottaa sitä miehen kanssa puheeks koska en mä oo ollu ikinä hyvä vaatimaan mitään tuollasia ylläreitä tai muita juttuja.
Eikä niitä juttuja ees pitäis joutua vaatimaan... pyytämään, eikö ne pitäis tulla sieltä jostain ihan ite? Siis en mä lapsilta mitää sellasta vaadi mutta tuo mies. Ei se ilmeisesti hokaa mitä kaikkea mä loppujen lopuksi täällä touhuan ja teen heidän eteensä, en mä oikeastaan ole vihanen vaan pikemminkin pikkasen surullinen tai jotain :ashamed:

tuttu tunne, just samalta musta usein tuntuu

turhauttavaa

:hug: kyllähän sinä juurikin sen ansaitsisit :kiss:

Mä niin tiedän tuon tunteen... :hug:

Meillä on ihan samanlaista, toki mäkään en jaksa enää järjestää mitään kivaa, mä oon ihan loppu. Mä oon järkänny meille Tallinnan reissua, kylpyläpäivää, laivamatkaa, kaikki on otettu ilolla vastaan, mut se isoin kiitos on aina jääny saamatta. Mä oon yli vuos sitte pyytäny, että mies järkkäis mulle jonkun yllärin, lupas hoitaa, ei vaan oo näkyny edelleenkään.

ps. meillä ei muutenkaan tällä hetkellä oikeen tää elämä niin loistavasti mene, niin en jaksa enää edes yrittää...

kahvikirahvi
Huomenta mussukat! :heart:
Vähän siistiä, kerrankin herättiin kersan kanssa ajoissa! KEllo on vasta kymmenen ja mää oon jo hoitanut mukulan aamutoimet, hörppiny kaffet, tiskannu, ja heittäny kolme kuukautta vanhat juustokastikkeet mäelle :whistle: Onneks en oo ei-raskaana niin herkkä että olis yrjö lentäny :LOL: Yleensä met vasta heräillään tähän aikaan :) Hyvä fiilis kun ei mee päivä hukkaan nukkuessa.

• Tykkää
Reactions: kepsis
NOH!

Tuo homma menee vähän kuin työelämässä, saavutetuista eduista ei haluta luopua.
Toinen suunnittelee/järjestää, ei tartte itse vaivautua senkus osallistuu/nauttii vain.

Tosin on niitäkin, joilla ei mielikuvitus riitä ylläreihin kuin korkeintaan itselleen.

Voisit kyllä vihjailla ihan suoraankin, että järjestäisi vaihtelua esim. tulevina vapaina.
Pienten muksujen kanssa järjestelyt/yllärit tarttee hoitaa ajoissa, siis jos mennään kotinurkilta kauemmaksi.

Tuo homma menee vähän kuin työelämässä, saavutetuista eduista ei haluta luopua.
Toinen suunnittelee/järjestää, ei tartte itse vaivautua senkus osallistuu/nauttii vain.

Tosin on niitäkin, joilla ei mielikuvitus riitä ylläreihin kuin korkeintaan itselleen.

Voisit kyllä vihjailla ihan suoraankin, että järjestäisi vaihtelua esim. tulevina vapaina.
Pienten muksujen kanssa järjestelyt/yllärit tarttee hoitaa ajoissa, siis jos mennään kotinurkilta kauemmaksi.
Miehien kanssa ei pidä olla epäselvä. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä