Ei tietenkään pidä vaan nauttia vapaapäivistä:wave:
Se olis kaks vapaapäivää Pitäskö tehdä jotain vai ei
Mikä helkatin vinku:stick: Kyllä minä olen se sama joka jo Päättömän ketjussakin häröili ja muutenkin pyöriny täällä. Minä olen minä,tällä nimellä ollut ja tulen olemaan.Mitäs tinkuvinku muuta? Ootsä se orggis tinku vai nou? Mult meni ohi...
Huomenta! :kiss:Höh,ei ees huomenta toivoteta Lähen takas nukkuu.
Mulla on joku alkava työnarkomania.. Mä niin oisin töissä koko aika vaikka siitä ei ees makseta mitäänHuomenta vaan fami ja metis.
Metis, ehdottomasti ei kannata, ensi viikko sulla töitä niin sit on kiva hikoilla viikonloppuna ennen aattoa
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705225:Huomenta! :kiss:
No siinä taas ei ole mitään järkeä, siis liiallisessa innokkuudessa Kun palkkaa ei makseta, jos se paikka missä touhuat oikeasti on mahdollinen työpaikka, realistisesti niin mikäs siinä silloin että näyttää mahdolliselle työnantajalle että millainen työntekijä onMulla on joku alkava työnarkomania.. Mä niin oisin töissä koko aika vaikka siitä ei ees makseta mitään
Kuule, teet juuri niin kuin sinusta tuntuu parhaalle ratkaisulle.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705223:Huomenta mussukat :kiss:
Mä aloin miettiä mun kohtaloa, noiden teidän viestien jälkeen. Mikäköhän se on? Onkohan mulle suotu edes koko kohtaloa? Pitäiskö mun nyt kuunnella sitä ja tehdä siltä, kuin musta tuntuu, vaiko olla ja kattella vielä, odottaa, että mun kohtalo kääntää suuntaa....? Hmm....
Tänää olis kampaajalla käynti edessä ja sit meen hakeen mun pikkusiskon meille kylään
Niin varmaan pitäis joskus kuunnella ittiään, mutta ku se tuntuu olevan nii pirun hankalaa..Kuule, teet juuri niin kuin sinusta tuntuu parhaalle ratkaisulle.
Kiva päivä siis tänään tiedossa :kiss:
No kyllä mä sinne extraamaan menisin, toki hoidan ensin kouluni pois alta ennen kun lähtisin minnekään "kunnolla" töihin. Mutta kun siellä on kivaaNo siinä taas ei ole mitään järkeä, siis liiallisessa innokkuudessa Kun palkkaa ei makseta, jos se paikka missä touhuat oikeasti on mahdollinen työpaikka, realistisesti niin mikäs siinä silloin että näyttää mahdolliselle työnantajalle että millainen työntekijä on
No kyllä mä sinne extraamaan menisin, toki hoidan ensin kouluni pois alta ennen kun lähtisin minnekään "kunnolla" töihin. Mutta kun siellä on kivaa
Hienoa Varmasti ihan paikallaan sellainen rauhallisempikin viikonloppu. Minä sinunkin puolesta tänään sitten juopottelenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705262:Niin varmaan pitäis joskus kuunnella ittiään, mutta ku se tuntuu olevan nii pirun hankalaa..
Juu mukava päivä tulossa Tällanen vähän rauhallisempi viikonloppu tähän väliin
Eli se ei voi olla missään nimessä siitä kiinni että tykkään työstä ja rakastan ruoanlaittoa?Se on aina vähän eri lähtökohta kun on ollut kotona x vuotta ja pääsee maailmalle tekemään jotain mistä nauttii, kuin että on joku perheetön opiskelija joka vaan tarpoo eteenpäin, siksi kun muutkin
tuohan ei sisältynyt minun kommenttiin :stick:Eli se ei voi olla missään nimessä siitä kiinni että tykkään työstä ja rakastan ruoanlaittoa?
:snotty:
Todellakin on hyvä joskus ottaa vähän rauhallisemmin Aina tilaat kaks olutta/paukkua ja sanot, että tää toinen menee alastulossa mättäälleHienoa Varmasti ihan paikallaan sellainen rauhallisempikin viikonloppu. Minä sinunkin puolesta tänään sitten juopottelen
Kuule nainen, lopeta se ylianalysointi, sinä tiedät mitä seuraa useammastakin vaihtoehdosta, et sinä loppumattomiin voi toimia muiden parhaaksi, se syö sinut jossain vaiheessa.
Ei se ole siinä mielessä muuttunut että edelleen se on juurikin sitä, lantaa.Vähän on apulanta muuttunu.. Jos kuuntelee esim. Lupasit Mulle ja sit vaikkapa zombeja tai pihtiotteen ni on aika erimoista
juurikin noin "alastulossa mättäälle" voisi katsoa hieman kieroon "sulle ei enää tarjoilla"
ei vaan pikkujoulubileethän nuo virallisesti on, nyyttärit, joten ei ole baarimikkoa
Purkaudu ihan rauhassa :hug:Saako tänne purkautua? Teksi mieli... avautua vähän...
Kyl menee ihan kaikki (no, ehkä parilla poikkeuksella) mitä ne saa aikaseks :heart:Vähän on apulanta muuttunu.. Jos kuuntelee esim. Lupasit Mulle ja sit vaikkapa zombeja tai pihtiotteen ni on aika erimoista