The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta mussukat :kiss:

Mä aloin miettiä mun kohtaloa, noiden teidän viestien jälkeen. Mikäköhän se on? Onkohan mulle suotu edes koko kohtaloa? Pitäiskö mun nyt kuunnella sitä ja tehdä siltä, kuin musta tuntuu, vaiko olla ja kattella vielä, odottaa, että mun kohtalo kääntää suuntaa....? Hmm....

Tänää olis kampaajalla käynti edessä ja sit meen hakeen mun pikkusiskon meille kylään :)

Mulla on joku alkava työnarkomania.. Mä niin oisin töissä koko aika vaikka siitä ei ees makseta mitään :D :D
No siinä taas ei ole mitään järkeä, siis liiallisessa innokkuudessa :D Kun palkkaa ei makseta, jos se paikka missä touhuat oikeasti on mahdollinen työpaikka, realistisesti niin mikäs siinä silloin että näyttää mahdolliselle työnantajalle että millainen työntekijä on :)

• Tykkää
Reactions: Metis
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705223:
Huomenta mussukat :kiss:

Mä aloin miettiä mun kohtaloa, noiden teidän viestien jälkeen. Mikäköhän se on? Onkohan mulle suotu edes koko kohtaloa? Pitäiskö mun nyt kuunnella sitä ja tehdä siltä, kuin musta tuntuu, vaiko olla ja kattella vielä, odottaa, että mun kohtalo kääntää suuntaa....? Hmm....

Tänää olis kampaajalla käynti edessä ja sit meen hakeen mun pikkusiskon meille kylään :)
Kuule, teet juuri niin kuin sinusta tuntuu parhaalle ratkaisulle.

Kiva päivä siis tänään tiedossa :) :kiss:

No siinä taas ei ole mitään järkeä, siis liiallisessa innokkuudessa :D Kun palkkaa ei makseta, jos se paikka missä touhuat oikeasti on mahdollinen työpaikka, realistisesti niin mikäs siinä silloin että näyttää mahdolliselle työnantajalle että millainen työntekijä on :)
No kyllä mä sinne extraamaan menisin, toki hoidan ensin kouluni pois alta ennen kun lähtisin minnekään "kunnolla" töihin. Mutta kun siellä on kivaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27705262:
Niin varmaan pitäis joskus kuunnella ittiään, mutta ku se tuntuu olevan nii pirun hankalaa..

Juu mukava päivä tulossa :) Tällanen vähän rauhallisempi viikonloppu tähän väliin :)
Hienoa :) Varmasti ihan paikallaan sellainen rauhallisempikin viikonloppu. Minä sinunkin puolesta tänään sitten juopottelen :D

Kuule nainen, lopeta se ylianalysointi, sinä tiedät mitä seuraa useammastakin vaihtoehdosta, et sinä loppumattomiin voi toimia muiden parhaaksi, se syö sinut jossain vaiheessa.

Hienoa :) Varmasti ihan paikallaan sellainen rauhallisempikin viikonloppu. Minä sinunkin puolesta tänään sitten juopottelen :D

Kuule nainen, lopeta se ylianalysointi, sinä tiedät mitä seuraa useammastakin vaihtoehdosta, et sinä loppumattomiin voi toimia muiden parhaaksi, se syö sinut jossain vaiheessa.
Todellakin on hyvä joskus ottaa vähän rauhallisemmin :D Aina tilaat kaks olutta/paukkua ja sanot, että tää toinen menee alastulossa mättäälle :D :LOL:

Mutku, mutku, mutku :D
Mä tiedän kyllä. Joskus oikeesti pitäis kyl ajatella vähän itseäänkin.

:LOL: juurikin noin "alastulossa mättäälle" voisi katsoa hieman kieroon :LOL: "sulle ei enää tarjoilla" :D

ei vaan pikkujoulubileethän nuo virallisesti on, nyyttärit, joten ei ole baarimikkoa :D
:LOL:

Hyvä sitte, ettei sun tarvii selitellä, vaikka juotkin vähän reilummin :D Katokki sitte, ettet lähetä mulle sitä päänsärkyä ja väsymystä huomiseksi.. :stick:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä