The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tanssiva rautaperse! Voi tsiisus, wau:)

On varmaan kivaa kun mies osaa tanssia hyvin!
Ai niin, onhan tuo lauluntekija, muusikko ja radio talkshow-vetajakin. Ovat aloittamassa showta uudelleen.

Olen niiiiiiiin ylpea miehesta!! :heart:

Ai niin... ja akateemisesti tunnustettu tutkija. ei kylla kuuluisa, kuten toisten tohtorit... :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Tsuferaffiiiiiiiiii *nostaa hajareisin syliin* :D

Sä tulit sopivasti jatkaa, mä taidan mennä kattoo mitä tuol länsisiives tapahtuu.
 
kahvikirahvi
Tsuferaffiiiiiiiiii *nostaa hajareisin syliin* :D

Sä tulit sopivasti jatkaa, mä taidan mennä kattoo mitä tuol länsisiives tapahtuu.
*tällä kertaa lispetti kaatuu ja jää sumppikaulakkaan alle jumiin* :D :heart:
Asutko sä kaunottaren ja hirviön linnassa kun teilläkin on länsisiipi? Asuuko ne teidän kanssa vai ootteko häätäny ne pois? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
*tällä kertaa lispetti kaatuu ja jää sumppikaulakkaan alle jumiin* :D :heart:
Asutko sä kaunottaren ja hirviön linnassa kun teilläkin on länsisiipi? Asuuko ne teidän kanssa vai ootteko häätäny ne pois? :rolleyes:
Joo, on tää linna, yhtään hirviöö tääl ei ole, no kerran kuukaudessa, mut sen nimeä ei sanota. Just pistin jetin tilaukseen, tulee kohta, pääsen lentäen tonne länkkäriin:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Miksei voisi?
:D

Kohtalo on siita mukava juttu, etta siihen voi vakuttaa itse.
No koska...... en mä varmaan julkisesti sitä viitti sanoa taidan laitella sulle yv:tä kohtalosta.

Ai, mä oon kuvitellut kohtalon semmoseksi ennalta määräytyneeksi jutuksi mikä tapahtuu vaikka itse tekis ja valitsis mitä, ja sitten kun se tapahtuu, niin voi kiitellä kohtaloa :D
 
KOhtalo antaa mahdollisuuksia, jotka pitää itse hoksata käyttää.
Musta tää on ihana tarina:

Syvästi uskonnollinen mies istuu talonsa rappusilla ja ihmiset alkavat juosta ohi huutaen "tule mukaan, tulva nousee, hukut" mies sanoo että "uskon Jumalaan, Jumala pelastaa minut".
Seuraavaksi ohi mennään soutuveneellä ja mies istuu terassinsa kaiteella, mutta vastaus on edelleen se sama "Jumala pelastaa minut"
Lopulta mies istuu savupiippunsa nokassa ja helikopterista pudotetaan köysitikkaat, mutta mies kieltäytyy kiipeämästä, koska Jumala pelastaa...
Taivaaseen päästyään mies on vihainen ja syyttelee Jumalaa, Jumala taas on surullinen ja sanoo "Minähän lähetin sinulle KOLME mahdollisuuttam, mutta sinä et tehnyt omaa osuuttasi!".
Semmoinen se kohtalo on; lähettää mahdollisuuksia, joihin pitää ymmärtää tarttua -joskus niitä mahdollisuuksia monestikin saman asian kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä