The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27703795:
Ei voi mitää... Johonki ku hurahtaa, nii se on sit menoa.. Raskas työ ja raskaat huvit vaatiii veronsa.. 8 tuntia ku töissä painaa ja siihen päälle parin tunnin luistelut, nii ei jaksa enää illalla...

Mut emmä sua oo unohtanu :kiss:
Sä taidat ottaa ihan tosissaan ton luistelun, ookkonää ihan harrastanu/harrastat?
 
ai ku ihanaa :heart:

Nooh, kuha joskus muistat tulla meille kertomaan mitä tapahtuu elämässä jne :D
Eikö ookki :heart:

Ei mun elämässä oo paljon kerrottavaa.. Painamista 8h päivässä, luistelua ja löhöilyä.. :D Mut joo, mä tuun kertoon kun jotain konkreettista tapahtuu, vielä ei oo edennyt mihinkää, junnaa samassa vaiheessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
No varmaan siinä kohti viimeistään jos aikoo jäädä sinne rapakon taakse pysyvästi :p Siis helpoin tapa siihen.
Onhan se, helpoin tapa. Mutta tassa yritetaan pedata sita vahemman helppoa... Avoliitto riittaa, tietyilla edellytyksilla ja ei tassa varmaankaan muuttamaan viela muutamaan vuoteen paase, jolloin edellytykset ehtivat kylla tayttya. Vaikka nekin ovat mielestani inhottavia: yhteista omaisuutta, vakuutuksia, pankkitileja jne jne.
 
Sä taidat ottaa ihan tosissaan ton luistelun, ookkonää ihan harrastanu/harrastat?
Mä pelasin ringetteä 11 vuotta :) Sit mun kädet ilmotti, etteivät enää kestä, krooninen jännetupentulehdus molemmissa käsissä. :/ Toinen leikattiin, ei mitään hyötyä, toista en sitte edes antanu leikata. Kyl ne nyttekki aina alkaa talvisin vaivaamaan, mut kun talvi on lyhyt ja ne jäällä käynti kerrat jää sen verran vähäisiksi, niin pärjään hyvin tulehduskipugeelin voimalla. :)
 
Aarrekartta?

Muutenkin vahvalla visualisoinnilla ja fokuksella onnistuu.
Trust me! Done it.
Just se! Mulla vaan se et laittasko kuvina vai kirjoittaisko kun kuvien pitäs olla tosi tarkkoja,siis et taustaki pitäs katsoo tarkasti et jos katot vaikka siitä kuvasta jotain etualalta ni taustalla oleva juttu toteutuuki:D
Jonkun aikaa nyt miettinyt tuota ja tekis mieli tehdä vaikka ei mulla ole kun pari kolme juttua vasta mitä siihen laittasin.
 
Just se! Mulla vaan se et laittasko kuvina vai kirjoittaisko kun kuvien pitäs olla tosi tarkkoja,siis et taustaki pitäs katsoo tarkasti et jos katot vaikka siitä kuvasta jotain etualalta ni taustalla oleva juttu toteutuuki:D
Jonkun aikaa nyt miettinyt tuota ja tekis mieli tehdä vaikka ei mulla ole kun pari kolme juttua vasta mitä siihen laittasin.
Ei se niin tarkkaa ole, oma fokus se tarkein on ja tosiaan intention rajaaminen. Kunhan pitaa yksinkertaisena ja selkeana.
 
Onhan se, helpoin tapa. Mutta tassa yritetaan pedata sita vahemman helppoa... Avoliitto riittaa, tietyilla edellytyksilla ja ei tassa varmaankaan muuttamaan viela muutamaan vuoteen paase, jolloin edellytykset ehtivat kylla tayttya. Vaikka nekin ovat mielestani inhottavia: yhteista omaisuutta, vakuutuksia, pankkitileja jne jne.
Kaikenlaista järjestelyä riittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27703873:
Mä pelasin ringetteä 11 vuotta :) Sit mun kädet ilmotti, etteivät enää kestä, krooninen jännetupentulehdus molemmissa käsissä. :/ Toinen leikattiin, ei mitään hyötyä, toista en sitte edes antanu leikata. Kyl ne nyttekki aina alkaa talvisin vaivaamaan, mut kun talvi on lyhyt ja ne jäällä käynti kerrat jää sen verran vähäisiksi, niin pärjään hyvin tulehduskipugeelin voimalla. :)
Nii ringetes on sellane pelkkä tikku:D 11 vuotta on pitkä aika! Taidat olla aika mestari!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27703873:
Mä pelasin ringetteä 11 vuotta :) Sit mun kädet ilmotti, etteivät enää kestä, krooninen jännetupentulehdus molemmissa käsissä. :/ Toinen leikattiin, ei mitään hyötyä, toista en sitte edes antanu leikata. Kyl ne nyttekki aina alkaa talvisin vaivaamaan, mut kun talvi on lyhyt ja ne jäällä käynti kerrat jää sen verran vähäisiksi, niin pärjään hyvin tulehduskipugeelin voimalla. :)
Wau..miula on ringetestä vaan huonoja muistoja. Ärsytti aina pelata sitä liikkatunneilla kun pojat sai pelata lätkää. Ikinä ei meinannu se tikku osua siihen renkulaan: /
 
Nii ringetes on sellane pelkkä tikku:D 11 vuotta on pitkä aika! Taidat olla aika mestari!
Jeps ja isompi kiekko mis on reikä keskellä :D Se on kyllä vuosina ajatellen pitkä aika, en oo raaskinu mun varusteitakaa myydä pois, vaikkei mulla niille käyttöä enää ookkaan.. :D Mestari ja mestari, miten se nyt ottaa, mutta monelle on kyllä tullu yllätyksenä mun luistelutaidot :D

Mut nyt nukkumaan.. Öitä! :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27704064:
Jeps ja isompi kiekko mis on reikä keskellä :D Se on kyllä vuosina ajatellen pitkä aika, en oo raaskinu mun varusteitakaa myydä pois, vaikkei mulla niille käyttöä enää ookkaan.. :D Mestari ja mestari, miten se nyt ottaa, mutta monelle on kyllä tullu yllätyksenä mun luistelutaidot :D

Mut nyt nukkumaan.. Öitä! :kiss:
Kauniita unia:kiss:
 
Wau..miula on ringetestä vaan huonoja muistoja. Ärsytti aina pelata sitä liikkatunneilla kun pojat sai pelata lätkää. Ikinä ei meinannu se tikku osua siihen renkulaan: /
:D En mäkään koulussa tykännyt pelata ringetteä, vaikka muuten pelasinkin, mun mielestä siitä menee se into, kun ei voi oikeilla säännöillä pelata.
Lätkää mä en oo ikinä oppinu pelaamaan, viime talvena opettelin vasta lämäämään, heikoin tuloksin kylläkin :D
Kaukalopalloa taas pelattiin joskus paljonkin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä