Hansterille ja
sydänx3 paljon tukituulahduksia ja helpottavaa oloa. Oon kuullu että monilla voi pikkasen ripotella alussa, eikä se vielä mitään tarkoita. Toivotaan parasta! =)
Pamsku, pitkään siinä meni mutta upea se on! Paljon onnea teille! Ja muille varhaisultrassa käyneille.
Kiitos muuten, mä tajusin tän palstan ansiosta että mun pitäs varmaan erikseen varata neuvola-aikakin.
Kun me käytiin syksyllä äitiyspolilla kun alkoi tuntua että jotain vikaa täytyy olla, kun ei raskauduta, mutta olikin kaikki hyvin, niin pyysivät ottamaan yhteyttä jos plussaan. No siksi otin ja siksi pääsemme tuolloin 31.12. ultraan. Nyt meillä on sitten myös
neuvola 2.1. . Päivittääkö joku näitä muka jonnekin?
Ambrosia, ihan sama meininki. Mitään ei osteta, eikä kellekään (okei, mummeja lukuunottamatta) ei kerrota, ennen kuin ollaan siellä jossain 12. viikon kohdalla. En kyllä ole ihan varma miten kaikki muka ei arvaa, kun kaikkia näitä juhlapyhiä tässä tulossa, mutta ihan sama.
Seulonta, aiemmin olin täysin sitä mieltä etten sitä halua. Mutta täältä (sekin) taisi tulla hyvä pointti, tarvitaan tietäa, jotta voidaan varautua jatkoon. Mutta seulonnassakin on riskit, no asiaa täytyy vakavasti pohtia.
Sukupuoltakaan en halua tietää. Vaikka kiinnostaa kovasti, mutta en halua sen vaikuttavan, mun mielestä yllätykset (kivat sellaiset
) ovat mukavia, ja tulee sisustettua ja vaatteita ostettua neutraalimmin.
Tänään, mietin ensimmäistä kertaa lentääkö laatta vai ei. Jatkoa odottaen. :heart: Mitat kun ovat 179/83 että kyllähän tuosta olisi paljon varaakin laskea, mutta ei oikein nyt ruokakaan maistu, että näillä mennään. Satuin juuri ennen plusausta ostamaan kuntosalikortin, että yritän nyt käyttää sitä ja tehdä varovaisesti hikisiä treenejä. Istumatyö kun ei kauheasti kuluta.