Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27669345]peesailen tätä, jännä että noin nopeesti pääsee hoitoihin sellaiset jotka on vapaasta tahdostaan tehny sterilisaation, siinä menee paikka niiltä ketkä niitä hoitoja tarvitsee ihan oikeista syistä[/QUOTE]

Pääseehän yksityiselle kuka vaan...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
[QUOTE="vieras";27669336]Eikö tää Astro ollut jossain vaiheessa myös muslimi? Ollut myös vannoutunut aseksuaali. Kummasti ne asiat muuttuu. Vähän tulee mieleen henkilö, jolla ei silleen oo omaa persoonaa, vaan joku häiriö, mikä saa hänet muuttumaan koko ajan toiseksi.[/QUOTE]

joo, aseksuaalisuudestakin voi näköjään parantua :D

"Vieras"
[QUOTE="vieras";27669336]Eikö tää Astro ollut jossain vaiheessa myös muslimi? Ollut myös vannoutunut aseksuaali. Kummasti ne asiat muuttuu. Vähän tulee mieleen henkilö, jolla ei silleen oo omaa persoonaa, vaan joku häiriö, mikä saa hänet muuttumaan koko ajan toiseksi.[/QUOTE]

Mä en kyllä ole pysynyt samanlaisena läpi elämääni. Ihmiset muuttuu, jokainen, sinäkin.

Ja Akaatti, voisit viedä sen MJ jauhannan muualle tästä(kin) ketjusta. Kukaan ei jaksa kuunnella.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27669372]Mä en kyllä ole pysynyt samanlaisena läpi elämääni. Ihmiset muuttuu, jokainen, sinäkin.

Ja Akaatti, voisit viedä sen MJ jauhannan muualle tästä(kin) ketjusta. Kukaan ei jaksa kuunnella.[/QUOTE]

Muuttuu toki, mutta että ihan koko ajan muuttuu ääripäistä ääripäihin...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="Vieras";27669372]Mä en kyllä ole pysynyt samanlaisena läpi elämääni. Ihmiset muuttuu, jokainen, sinäkin.

Ja Akaatti, voisit viedä sen MJ jauhannan muualle tästä(kin) ketjusta. Kukaan ei jaksa kuunnella.[/QUOTE]

En ole tätä aloittanut tähän ketjuun, mutta kyllä sieluni ja silmäni näkevät joka kerta punaista, kun nuo valheet tuodaan esiin ja Michaelin kunniaa kyllä aion puolustaa joka kerta, kun sitä loukataan.

"vieras"
En ole tätä aloittanut tähän ketjuun, mutta kyllä sieluni ja silmäni näkevät joka kerta punaista, kun nuo valheet tuodaan esiin ja Michaelin kunniaa kyllä aion puolustaa joka kerta, kun sitä loukataan.
No, muistathan että Kepsispepsispeikko ei vaan nyt keksinyt mitään asiallista argumenttia mutta pakko oli päästä aukomaan päätään. Se on täys idiootti, jätä omaan arvottomuuteensa. ULIULIULIULIsemaan.

Ja itse aiheeseen.. Mikä täällä ihmisiä riivaa kun kaikki kritiikki on aina kateutta? Ootteko te tyhmiä vai esitättekö? Onko naisten silpomisen vastustajat kateellisia silvotuille? Onko lestadiolaisten lastentehtailemisen kritisointi kateutta siitä ettei itse tehtaile lapsia? Onko perussuomalaisten kritisointi kateutta siitä että itse haluaisi olla persu?

Mielestäni rakkaus on ihana asia, ja olen onnellinen datan ja astron puolesta. Ja samalla pelkään heidän lastensa puolesta, että salamarakkaus, vauva ja yhteenmuutto vielä kaatuu salamaeroon. Harvemmin kun nuo tuppaavat kestämään.. kun toista ei tunneta oikeastaan yhtään, ja heti vielä tehtaillaan vauva siihen kuherruskuukauden sekaan. Ne todelliset haasteet ovat vasta tulossa.

[QUOTE="vieras";27669988]No, muistathan että Kepsispepsispeikko ei vaan nyt keksinyt mitään asiallista argumenttia mutta pakko oli päästä aukomaan päätään. Se on täys idiootti, jätä omaan arvottomuuteensa. ULIULIULIULIsemaan.

Ja itse aiheeseen.. Mikä täällä ihmisiä riivaa kun kaikki kritiikki on aina kateutta? Ootteko te tyhmiä vai esitättekö? Onko naisten silpomisen vastustajat kateellisia silvotuille? Onko lestadiolaisten lastentehtailemisen kritisointi kateutta siitä ettei itse tehtaile lapsia? Onko perussuomalaisten kritisointi kateutta siitä että itse haluaisi olla persu?

Mielestäni rakkaus on ihana asia, ja olen onnellinen datan ja astron puolesta. Ja samalla pelkään heidän lastensa puolesta, että salamarakkaus, vauva ja yhteenmuutto vielä kaatuu salamaeroon. Harvemmin kun nuo tuppaavat kestämään.. kun toista ei tunneta oikeastaan yhtään, ja heti vielä tehtaillaan vauva siihen kuherruskuukauden sekaan. Ne todelliset haasteet ovat vasta tulossa.[/QUOTE]

älä sinä arvaile minun motiivejani, kun et selkeästi tajunnut mistä oli kyse :D

"vieras"
älä sinä arvaile minun motiivejani, kun et selkeästi tajunnut mistä oli kyse :D
Mä oon palstaillu jo vuosikausia enemmän ja vähemmän, kaikenlaista hiipparia on nähnyt, mut sä viet kyllä voiton typeryydessä, ääliömäisyydessä ja ärsyttävyydessä. Niinkun apinalle ois opettanu pari sivistyssanaa. Apinan motiivit on ihan yhdentekeviä. Tuskin niitä edes on. Eihän idiootilla ole motiivia olla idiootti, se vaan on.

[QUOTE="vieras";27670185]Mä oon palstaillu jo vuosikausia enemmän ja vähemmän, kaikenlaista hiipparia on nähnyt, mut sä viet kyllä voiton typeryydessä, ääliömäisyydessä ja ärsyttävyydessä. Niinkun apinalle ois opettanu pari sivistyssanaa. Apinan motiivit on ihan yhdentekeviä. Tuskin niitä edes on. Eihän idiootilla ole motiivia olla idiootti, se vaan on.[/QUOTE]

:LOL: Mä oon tainnut syödä sun eväät joskus.

"vieras"
:LOL: Mä oon tainnut syödä sun eväät joskus.
Et. Melko harvoin kirjoittelen tänne, yleensä vaan luen ketjut. Ihan ilman vihaamismotiivia/muroihin kusemista olen tähän mielipiteeseen kääntynyt. Viimeisin mitä susta luin oli se helvetin typerä vinkumïnen uliuliuli siinä masentuneen ihmisen purkausketjussa, missä käyttäydyit kuin ääliö. Sen jälkeen olen huomannut että olet ääliö muutenkin, eikä se ketju ollut mikään poikkeus.
Hupaisaa katsella miten äijä, kuka aina vinkuu argumenteista ja ad hominemeista tekee juuri sitä itse, mistä muita kritisoi. Ja vielä huonommin.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vieras";27670248]Et. Melko harvoin kirjoittelen tänne, yleensä vaan luen ketjut. Ihan ilman vihaamismotiivia/muroihin kusemista olen tähän mielipiteeseen kääntynyt. Viimeisin mitä susta luin oli se helvetin typerä vinkumïnen uliuliuli siinä masentuneen ihmisen purkausketjussa, missä käyttäydyit kuin ääliö. Sen jälkeen olen huomannut että olet ääliö muutenkin, eikä se ketju ollut mikään poikkeus.
Hupaisaa katsella miten äijä, kuka aina vinkuu argumenteista ja ad hominemeista tekee juuri sitä itse, mistä muita kritisoi. Ja vielä huonommin.[/QUOTE]

Selitys siihen onkin se ettei pyri ad hominemiin. Eihän siinä, kovasti on kiukkua ottaen huomioon ettet "palstaile paljoakaan" tai etten ole "kussut muroihisi" Hyviä jatkoja sinulle silti :)

"vieras"
Selitys siihen onkin se ettei pyri ad hominemiin. Eihän siinä, kovasti on kiukkua ottaen huomioon ettet "palstaile paljoakaan" tai etten ole "kussut muroihisi" Hyviä jatkoja sinulle silti :)
Hei, vaikka itselläsi on suuret tunteet mukana palstailussa, ei se tarkoita sitä että muilla olisi. Tänne voi kirjoittaa muutenkin kuin suurten tunnekuohujen vallassa. Etkä osaa lukea, PALSTAILEN kyllä paljon, mutta en KIRJOITTELE usein, LUEN vaan. Etkä ole saanut minua kiukkuun, tuskin kukaan apina palstalla saisi. Katsos kun toiset osaavat kritisoida/kommentoida/omata mielipiteen ilman suuria tunteita asiasta. Kyllä kepsiskin ehkä vielä oppii.. tai no..

[QUOTE="vieras";27670387]Hei, vaikka itselläsi on suuret tunteet mukana palstailussa, ei se tarkoita sitä että muilla olisi. Tänne voi kirjoittaa muutenkin kuin suurten tunnekuohujen vallassa. Etkä osaa lukea, PALSTAILEN kyllä paljon, mutta en KIRJOITTELE usein, LUEN vaan. Etkä ole saanut minua kiukkuun, tuskin kukaan apina palstalla saisi. Katsos kun toiset osaavat kritisoida/kommentoida/omata mielipiteen ilman suuria tunteita asiasta. Kyllä kepsiskin ehkä vielä oppii.. tai no..[/QUOTE]

Toki minä nyt ruokin vaan huomionhaluista, mutta menköön tämän kerran. Lueppas nyt se ihan eka sinun purkaus, ei muka tunnetta :D Älä viitsi.

Yhteistyössä