Et niin, mutta voitko olla viisaampi ja antaa olla?En ole tätä aloittanut tähän ketjuun, mutta kyllä sieluni ja silmäni näkevät joka kerta punaista, kun nuo valheet tuodaan esiin ja Michaelin kunniaa kyllä aion puolustaa joka kerta, kun sitä loukataan.
No, muistathan että Kepsispepsispeikko ei vaan nyt keksinyt mitään asiallista argumenttia mutta pakko oli päästä aukomaan päätään. Se on täys idiootti, jätä omaan arvottomuuteensa. ULIULIULIULIsemaan.En ole tätä aloittanut tähän ketjuun, mutta kyllä sieluni ja silmäni näkevät joka kerta punaista, kun nuo valheet tuodaan esiin ja Michaelin kunniaa kyllä aion puolustaa joka kerta, kun sitä loukataan.
Ei kai me palstailusta luovuta. Tänään maltettiin jopa käydä kaupoilla vaikka ollaan kaksin kotonaEhkä kuhertelu irl on palstakuhertelua mielekkämpää..
Mä oon palstaillu jo vuosikausia enemmän ja vähemmän, kaikenlaista hiipparia on nähnyt, mut sä viet kyllä voiton typeryydessä, ääliömäisyydessä ja ärsyttävyydessä. Niinkun apinalle ois opettanu pari sivistyssanaa. Apinan motiivit on ihan yhdentekeviä. Tuskin niitä edes on. Eihän idiootilla ole motiivia olla idiootti, se vaan on.älä sinä arvaile minun motiivejani, kun et selkeästi tajunnut mistä oli kyse
Pikaisesti kuitenkin poikkesitte vaan Siwaan...Ei kai me palstailusta luovuta. Tänään maltettiin jopa käydä kaupoilla vaikka ollaan kaksin kotona
Hankkimassa uus pelikonsoli.Ei kai me palstailusta luovuta. Tänään maltettiin jopa käydä kaupoilla vaikka ollaan kaksin kotona
Ei tod. Poika on Thor-Erik ja tyttö on Eimi.saahan palsta päättää a:n ja d:n lapsen nimen, kun on heidät yhdistänytkin? viitaten myös siihen, et täällä aina kysellään olisko tää nyt hyvä nimi lapselle vai tää...no ei vais onneeponnnee vaa
Et. Melko harvoin kirjoittelen tänne, yleensä vaan luen ketjut. Ihan ilman vihaamismotiivia/muroihin kusemista olen tähän mielipiteeseen kääntynyt. Viimeisin mitä susta luin oli se helvetin typerä vinkumïnen uliuliuli siinä masentuneen ihmisen purkausketjussa, missä käyttäydyit kuin ääliö. Sen jälkeen olen huomannut että olet ääliö muutenkin, eikä se ketju ollut mikään poikkeus.Mä oon tainnut syödä sun eväät joskus.
Hei, vaikka itselläsi on suuret tunteet mukana palstailussa, ei se tarkoita sitä että muilla olisi. Tänne voi kirjoittaa muutenkin kuin suurten tunnekuohujen vallassa. Etkä osaa lukea, PALSTAILEN kyllä paljon, mutta en KIRJOITTELE usein, LUEN vaan. Etkä ole saanut minua kiukkuun, tuskin kukaan apina palstalla saisi. Katsos kun toiset osaavat kritisoida/kommentoida/omata mielipiteen ilman suuria tunteita asiasta. Kyllä kepsiskin ehkä vielä oppii.. tai no..Selitys siihen onkin se ettei pyri ad hominemiin. Eihän siinä, kovasti on kiukkua ottaen huomioon ettet "palstaile paljoakaan" tai etten ole "kussut muroihisi" Hyviä jatkoja sinulle silti
Thor ja Tyr, jos tulee kaksospojat Eimi Freya Andromeda tytöstä.Ei tod. Poika on Thor-Erik ja tyttö on Eimi.