Sheldon roxxor
Ai helvetti mikä ilme
Ai jessus ku nauran aina selällään tuota jaksoo..
Ai helvetti mikä ilme
koita tyhjentää välimuisti selaimesta, cache jneAina vaan näkyy mustina laatikkoina nuo youtubevideot
harmailla on aina tylsempää :saint:Aina vaan näkyy mustina laatikkoina nuo youtubevideot
No sehän tarkoittaa sitä että sä tilaat netistä itsellesi läppärin johon ei kukaan muu koskeMul on tylsää :Otietokone vallattu, telkku vallattu...mul jää vaa kännyn räplääminen.
mun pitäis alkaa ja saunottaa lapset, siinä sitä on säpinääMul on tylsää :Otietokone vallattu, telkku vallattu...mul jää vaa kännyn räplääminen.
tai riistää joltain palstalaiselta ilmatteexNo sehän tarkoittaa sitä että sä tilaat netistä itsellesi läppärin johon ei kukaan muu koske
no sekin, eikun tiedustelemaan keneltä sen saa ryöstettyätai riistää joltain palstalaiselta ilmatteex
Mä jään koht "yssin" ku mies menee takas töihin vielä että mä pääsen huomenna... Pitäis kai tehdä joulukorttejaMul on tylsää :Otietokone vallattu, telkku vallattu...mul jää vaa kännyn räplääminen.
minkä ihmeen takia?... Pitäis kai tehdä joulukortteja
Nuo kaikki kuiteski kuolais sen perään koko ajanNo sehän tarkoittaa sitä että sä tilaat netistä itsellesi läppärin johon ei kukaan muu koske
eihä sillä mitään väliä olis sanosit vaan että senkun räpläävät pöytäkonettaNuo kaikki kuiteski kuolais sen perään koko ajan
Mä oon ollu reipas ja tehny jo kaikki kotityötkin. Ei mitää tekemistä nyt..pläh..mun pitäis alkaa ja saunottaa lapset, siinä sitä on säpinää
ei tosin ite oikein saa nauttia löylyistä
Mä oon yksin lasten kanssa, vois kysellä josko haluisivat tädin luokse kyläileen..mul on muuten kaikki joulujutut vielä ihan vaiheessa :O apua....Mä jään koht "yssin" ku mies menee takas töihin vielä että mä pääsen huomenna... Pitäis kai tehdä joulukortteja
Siihen nuo kaikki neljä jonottaakin vuorotelleneihä sillä mitään väliä olis sanosit vaan että senkun räpläävät pöytäkonetta
Sellasta se on suurperheen elämäSiihen nuo kaikki neljä jonottaakin vuorotellen
Stromso... Stromso... Oliko se joku paikkakunta Utopiassa vai Teoriassa? Teoriassahan kaikki toimii.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27667654:Mä tulin käväseen vielä :wave:
Saattaa olla et joudunki notkumaan täällä koko illan... *huokaus* Ei menny taas niinku strömsössä......
Sait mut vähän jo hymyilemään... Kiitos siitä... :hug: Kait se on siellä utopiassa. Tarvis kait kyllä ottaa käyttöön taas se pissimistinen asenne kaikkeen, niin ei pettyis niin usein...Stromso... Stromso... Oliko se joku paikkakunta Utopiassa vai Teoriassa? Teoriassahan kaikki toimii.
Poh, yltio-optimismi on paras! Keskella katastrofia voi huomata, etta olisihan asiat voineet menna pahemminkin tai etta oikeastaan verijaljet laminaattilattialla ovat kiehtovan nakoisia ja kauniin varisia...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27667688:Sait mut vähän jo hymyilemään... Kiitos siitä... :hug: Kait se on siellä utopiassa. Tarvis kait kyllä ottaa käyttöön taas se pissimistinen asenne kaikkeen, niin ei pettyis niin usein...
Kaipa tää tästä vielä iloksi muuttuu... Ehkä tarvis nyt sit nauttia siitä, että kerrankin saa olla ihan yksin kotona, mut ei se nyt paljoa lohduta....Poh, yltio-optimismi on paras! Keskella katastrofia voi huomata, etta olisihan asiat voineet menna pahemminkin tai etta oikeastaan verijaljet laminaattilattialla ovat kiehtovan nakoisia ja kauniin varisia...