M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karjalanpaistia ei ruskisteta vaan lihapalat laitetaan pataan, vettä päälle ja uuniin useiksi tunneiksi. Mausteet sekaan myös. Mitä ihmettä sinä höpötät lihanesteistä Echo?
No jos tekee vaikka lihakeittoa niin niistä paistamattomista lihapaloista valuu ne litkut ja veret siihen keittoon ja sitä niistä syntynyttä vaahtoa saa jatkuvasti kuoria pinnalta. Voi olla, että karjalanpaisti ei taida olla niin tarkka, olen paistanut ne lihat varmuuden vuoksi. Vaikka jotain möhnää tuon karjalanpaistini pinnalla on nytkin, liekö rasvaa tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27654502:paistetuilla lihoilla saa kirkkaan liemen, paistamattomilla ei.
Joo sen verran vettä, että päällimmäiset ruskistuu ja niitä sitten käännellään välillä. Palapaistilihat ruskistan nopeesti kuumalla pannulla, mutta tuo ruoka tehdäänkin levyllä padassa.Karjalanpaistia ei ruskisteta vaan lihapalat laitetaan pataan, vettä päälle ja uuniin useiksi tunneiksi. Mausteet sekaan myös. Mitä ihmettä sinä höpötät lihanesteistä Echo?
Jep. Näin äitimuori mulle opasti. Ja äiti kävi sentään talouskoulun, nih!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27654682:minä olen asiasta lukenu 1800 luvun lopulla painetusta keittokirjasta. koko homma alkoi lihan pesemisellä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27654682:minä olen asiasta lukenu 1800 luvun lopulla painetusta keittokirjasta. koko homma alkoi lihan pesemisellä.![]()
minä olen asiasta lukenu 1800 luvun lopulla painetusta keittokirjasta. koko homma alkoi lihan pesemisellä.![]()