Jos jauhelihassa viimeinen käyttöpäivä tänään, voiko käyttää vielä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
huomenna, jos sen ruskistaa tänään ja tekee siitä vaikka jauhelihakeittoa? Entä voiko sitä keittoa syödä vielä ylihuomenna?


Entäs sitten jos laitan lihan pakastimeen. Niin kun ottaa sen pakastimesta taas sulamaan, kuinka pian se pitää käyttää, tai siis kuinka monta päivää pakastimesta otettu ja ruuaksi valmistettu jauheliha säilyy?
 
Oon kyllä käyttänyt eilen vanhaksi mennyttä jauhelihaa jos haju ja ulkonäkö ok. Jauhelihaa pakatessa laitetaan joskus lisäpäiviäkin vkp:ksi , joten kyllä siinä ainakin se yksi päivä varaa on.
 

Yhteistyössä