?
..
Vieras
huomenna, jos sen ruskistaa tänään ja tekee siitä vaikka jauhelihakeittoa? Entä voiko sitä keittoa syödä vielä ylihuomenna?
Entäs sitten jos laitan lihan pakastimeen. Niin kun ottaa sen pakastimesta taas sulamaan, kuinka pian se pitää käyttää, tai siis kuinka monta päivää pakastimesta otettu ja ruuaksi valmistettu jauheliha säilyy?
Entäs sitten jos laitan lihan pakastimeen. Niin kun ottaa sen pakastimesta taas sulamaan, kuinka pian se pitää käyttää, tai siis kuinka monta päivää pakastimesta otettu ja ruuaksi valmistettu jauheliha säilyy?