Keittiönoita
Kastikkeessa on laktoositonta kermaviiliä, tomaattipyrettä, paprikajauhetta, cayennepippuria, valkosipulijauhetta ja suolaa.Ihanan fressi annos! Mitä toi kastike on tortillassa..?
Kastikkeessa on laktoositonta kermaviiliä, tomaattipyrettä, paprikajauhetta, cayennepippuria, valkosipulijauhetta ja suolaa.Ihanan fressi annos! Mitä toi kastike on tortillassa..?
Täältä löytyy tuon ohje:Keittiönoita, kiitos jäätelökuvasta, aloinkin googlettaa ja vastoin luulojani löytyi helppo ohje ilman konetta.... (Home-Made Ice-Cream recipe - Best Recipes) Hmmmmm, pitää kokeilla, paitsi että kondensoidun maidon sijasta voisi pistää kookoskermaa
Millaisella ohjeella teet itse?
Oi, kiitos Toimiikohan hunajalla sokerin sijasta, tiedätkö onko kiteytymisellä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27647869:Täältä löytyy tuon ohje:
Safkaa ja shamanismia: Meksikolainen keitti
Maku on tietty erilainen hunajassa. Rakenteen puolesta ainakin juoksevan hunajan uskoisin sopivan.Oi, kiitos Toimiikohan hunajalla sokerin sijasta, tiedätkö onko kiteytymisellä väliä?
keittokin kelpais, mutta mistä tollanen pata. montako litraa mahtuu ?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27652854:Tänään tomaattinen possukeitto:
Pata on joulumarkkinoilta. Mitähän mä sanoisin, etten valehtele.... 2,5 litraa ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27652863:keittokin kelpais, mutta mistä tollanen pata. montako litraa mahtuu ?
Jeps. Systerille ostin joululahjaksi tällaiset:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27652979:jotenki tiesin ettei tollasia kaupasta saa. tai on joskus saanu..
Ja mitä sitten jos oiskin? Toiset ei jaksa aina laskea kaloreita ja miettiä terveellisyyttä vaan haluaa herkutella epäterveellisellä ruoalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27647786:2 rkl maustettua laktoositonta kermaviiliä on tajuton määrä? :O
Huomenna teen näitiOnneksi on helppo ohje koska olen onneton kirjoittamaan ohjeita, mutta yritetaan..
300g jauhettua mantelia
300g tomusokeria
2tl hunajaa
3 munan valkuaista
manteli oljya(mita se onkaan mita kaytetaan leivonnassa maustamaan?) muutama tippa maun mukaan.
Sekoita mantelijauhe ja tomusokeri kulhossa sekaisin, lisaa loput aineet ja sekoita tasaiseksi taikinaksi. Jaahdta jaakaapissa vahintaan 30 min. Tomusokeroi poyta hyvin jottei tartu kiinni ja pyorita taikina neljaksi potkoksi. Leikkaa jokaisesta potkosta noin 10 palaa, pyorita palloiksi tomurokerisella poydalla. Paina sormella kolo keskelle jonka voi tayttaa esim manteli lastuilla tai jollain hillolla/ marmeladilla. Paista 160c noin 15 min tai kunnes kauniin varisia.
Eli todella helpp tehda ja hyvia Kerro miten onnistui!
Mieti mieti minkä mahtoi olla tekijän nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27666402:Eihän mulla sitä kuittia ole enää, mutta joku suomalainen pienyrittäjä tekee noita. Ei ole leimaa pohjassa eikä muutakaan.