Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
:O Onpas tosi eettistä toimintaa. Sitten ihmettelette, miksi joku pitää moraalittomina irtosuhteita. Musta on vastenmielistä käyttää toista seksileluna oman himon tyydytykseen. Itsekästä ja keskenkasvuista. Vai tosiaanko olis kiva olla miesten kanssa, jotka esim. lopettais hetken jyystämisen ja oman nautinnon jälkeen ja sanois morjes? Puhu vain omasta puolestasi, olen kuullut muilta aivan eri näkökulmia asiaan. Eivät kaikki ole huomioimatta sitä toistakin ihmistä. Se on ihminen vaikkei kumppani olisikaan. Se, että parisuhdeseksissä ajatellaan toista enemmän, ei pitäisi tarkoittaa samaa kuin, että yhden illan jutuissa mietittäisiin vain itseään.

Ei, en voi. =) Ps. seksuaalinen kokemattomuus ei tee aikuista lapseksi.
Mistä sinä sen tiedät, minkälaista on käyttää toista seksileluna oman himon tyydytykseen, kun sulla ei ole siitä mitään kokemusta?

Ja luuletko tosiaan, että ne yhdenillanmiehet alkaa urputtaa siitä, jos joku nainen haluaa käyttää heitä hyväkseen? :D Kyllä siinä on kuule hyväksikäyttöä puolin ja toisin, eikä siitä kukaan loukkaannu kun molemmat tietää pelisäännöt.

Eli pliiiiiiis, lopeta jo.

Kepsiksen mielestä on sitten esim. täysin ok, jos mies yhden illan jutuissa lopettaa siihen paikkaan, kun on itse saanut tyydytyksen? Välittämättä siitä, ehtikö nainen mukaan. Jos kerran täytyy linkittää typeriä kuvia, kun joku huomauttaa, ettei seksin pitäisi olla itsetyydytystä tai toisen käyttämistä patjana/panokoneena. Kuvastaa hyvin nykyajan itsekeskeistä minä-minä-minä-maailmaa.

Kepsis
Kepsiksen mielestä on sitten esim. täysin ok, jos mies yhden illan jutuissa lopettaa siihen paikkaan, kun on itse saanut tyydytyksen? Välittämättä siitä, ehtikö nainen mukaan. Jos kerran täytyy linkittää typeriä kuvia, kun joku huomauttaa, ettei seksin pitäisi olla itsetyydytystä tai toisen käyttämistä patjana/panokoneena. Kuvastaa hyvin nykyajan itsekeskeistä minä-minä-minä-maailmaa.
Lopeta jo hyvä ihminen. Alkaa jo fyysisesti tehdä kipeää tuo sinun ymmärtämättömyys asiasta.

[QUOTE="vieras";27640164]Mistä sinä sen tiedät, minkälaista on käyttää toista seksileluna oman himon tyydytykseen, kun sulla ei ole siitä mitään kokemusta?

Ja luuletko tosiaan, että ne yhdenillanmiehet alkaa urputtaa siitä, jos joku nainen haluaa käyttää heitä hyväkseen? :D Kyllä siinä on kuule hyväksikäyttöä puolin ja toisin, eikä siitä kukaan loukkaannu kun molemmat tietää pelisäännöt.

Eli pliiiiiiis, lopeta jo.[/QUOTE]

Öööö...miten tiedän? Ei siihen tietoon varsinaisesti kokemusta tarvita, että tietää joidenkin käyttävän toista vain omien tarpeiden tyydyttämiseen, siitä toisesta viis. Olisiko sinusta ok, jos yhden illan jutuissa mies ei huomioisi sinua lainkaan ihmisenä, ei välittäisi, miltä sinusta tuntuu tai mitä haluat, tyydyttäisi itsensä ja lähtisi kävelemään? Vaikka sen muutaman työnnön jälkeen. Mä oon kuvitellu, että seksi on sitä kuuluisaa hauskanpitoa yhdessä ja molemminpuolista kivaa eikä masturbaatioon verrattavaa. :O Turha sitä on sitten mainostaa vastavuoroisena, jos tarkoitus on saada vain itselle nautintoa. Miehen on vielä helpompi välittää vain omasta olostaan kuin naisen.

Lopeta jo hyvä ihminen. Alkaa jo fyysisesti tehdä kipeää tuo sinun ymmärtämättömyys asiasta.
Ajattelinkin, ettei kykysi riitä kuin kuvien linkittämiseen. =) Olet varmasti liian ylhäinen ja kaikkitietävä kertoaksesi vastauksen kysymykseen. Irtosuhteitako pitäisi lähteä harrastamaan, että voi niistä puhua/kysellä? Mä olen onneksi kuullut ihmisistä, jotka irtosuhteissakin huomioivat myös sen toisen, sekä miehistä että naisista. Ikävää, jos sinä tiedät vain epäeettisesti irtosuhteilevia.

No en tiedä millasten keskenkasvuisten poikien kanssa olet ollut kun tuon käsityksen olet saanut mutta ei se ole oikeasti noin.
Samaa aina ihmettelen, kun palstalla noihin luuloihin törmään.

Mä en ole havainnut poikien/miesten keskuudessa tollasta.
Läpällä ehkä joskus jotain, mut niinhän naisetkin tekee..

Sen olen kyllä pistänyt merkille, että naisten seksielämää moralisoi lähinnä toiset naiset.
Eipä miehiä kiinnosta naisten seksikumppaneiden määrä tai kenen kanssa ne sitä tekee, mutta naiset itse ovat kärkkäitä nuuskimaan ja arvostelemaan toistensa seksielämää.
Eli oma vika.

"hmmm"
Öööö...miten tiedän? Ei siihen tietoon varsinaisesti kokemusta tarvita, että tietää joidenkin käyttävän toista vain omien tarpeiden tyydyttämiseen, siitä toisesta viis. Olisiko sinusta ok, jos yhden illan jutuissa mies ei huomioisi sinua lainkaan ihmisenä, ei välittäisi, miltä sinusta tuntuu tai mitä haluat, tyydyttäisi itsensä ja lähtisi kävelemään? Vaikka sen muutaman työnnön jälkeen. Mä oon kuvitellu, että seksi on sitä kuuluisaa hauskanpitoa yhdessä ja molemminpuolista kivaa eikä masturbaatioon verrattavaa. :O Turha sitä on sitten mainostaa vastavuoroisena, jos tarkoitus on saada vain itselle nautintoa. Miehen on vielä helpompi välittää vain omasta olostaan kuin naisen.
eiköhän siinä kumpikin oile ihan samalla ajatuksella mukana. molemmat hakee sitä omaa tyydytystään.

Kepsis
Ajattelinkin, ettei kykysi riitä kuin kuvien linkittämiseen. =) Olet varmasti liian ylhäinen ja kaikkitietävä kertoaksesi vastauksen kysymykseen. Irtosuhteitako pitäisi lähteä harrastamaan, että voi niistä puhua/kysellä? Mä olen onneksi kuullut ihmisistä, jotka irtosuhteissakin huomioivat myös sen toisen, sekä miehistä että naisista. Ikävää, jos sinä tiedät vain epäeettisesti irtosuhteilevia.
Voi että nyt on loukkaantunut neitsyen ego kun ei pidetä arvossa hänen valtaistuimelta tulevia ohjeita miten niiden tulisi ajatella jotka oikeasti harrastaakin sitä seksiä eikä tee siitä jotain harlekiini kirjojen ruusunpunaista esitystä.

Älä jaksa yrittää loukkauksia, ei ne pure, se kun ei muuta sitä faktaa että sinä et tiedä mistä puhut.

Ole ihan rauhassa mitä olet, mutta ihan turhaan yrität täällä elämässä oikeasti kokeneita ihmisiä neuvoa siinä miten tulisi mistäkin ajatella.

Ketju vahvistaa, että irtosuhteet tosiaan on aika epäeettisiä monien kohdalla. Niissä ilmeisesti on sallittua hakea vain omaa nautintoa, välittämättä siitä, saako toinen siitä mitään. Se ei tee siitä vähemmän ällöttävää, että kumpikin osapuoli sortuu ajattelemaan vain itseään. Ja ei, tämä ei tarkoita, että yhden illan juttujen pitäisi vastata jotain parisuhdeseksiä. Onneksi tiedän, että on monia ihmisiä, jotka huomioivat myös sen toisen eivätkä edes saisi irti mitään seksistä, jossa vain toinen nauttisi. Kai mä oon sit outo, kun särähtää korvaan, kun joku kirjoittaa, että voi sitten miettiä vain itseään. :O Mielenkiintoista muuten, että irtosuhteista saisi olla vain yhtä mieltä tai muuten on nolo tai väärässä. =) Olis aikuisilla ihmisillä jo aikakin oppia hyväksymään muitakin kuin omia mielipiteitä.

[QUOTE="hmmm";27640261]eiköhän siinä kumpikin oile ihan samalla ajatuksella mukana. molemmat hakee sitä omaa tyydytystään.[/QUOTE]

Kai mä tunnen sitten aika erilaisia ihmisiä? Suurin osa, joiden kanssa olen asiasta keskustellut, on sanonut, että heille on tärkeää, että myös se toinen nauttii. Että siitä saa irti silloin paljon enemmän. Muutenhan se olisi kuin itsetyydytystä toisen henkilön avulla.

[QUOTE="hmmm";27640317]no jos isketään joku baarista tarkoituksena harrastaa seksiä niin mitä sä luulit että siinä haetaan???

sehän on ihan win-win situation, kun molemmat saa mitä haluaa. ja ei, masturbointi ei ole sama asia.[/QUOTE]

No seksiä tietenkin. Seksi on kuitenkin molemminpuolista. Ei itsetyydytyksessä todellakaan tarvitse miettiä mitään muuta kuin itseään, toisin kuin seksissä. Vaikka kyseessä on vieras ihminen niin joutuuhan sitä aina jossain määrin huomioimaan sen toisenkin. Siksi on tosi outoa sanoa, että niissä voisi miettiä vain itseään.

Voi että nyt on loukkaantunut neitsyen ego kun ei pidetä arvossa hänen valtaistuimelta tulevia ohjeita miten niiden tulisi ajatella jotka oikeasti harrastaakin sitä seksiä eikä tee siitä jotain harlekiini kirjojen ruusunpunaista esitystä.

Älä jaksa yrittää loukkauksia, ei ne pure, se kun ei muuta sitä faktaa että sinä et tiedä mistä puhut.

Ole ihan rauhassa mitä olet, mutta ihan turhaan yrität täällä elämässä oikeasti kokeneita ihmisiä neuvoa siinä miten tulisi mistäkin ajatella.
Anteeksi, mutta :LOL: :LOL: "Elämässä oikeasti kokeneita". Seksi onkin ainoa asia varmasti, mitä elämässä voi kokea. :D Juu, jatkakoon rauhassa muiden hyväksikäyttämistä nämä irtosuhteilevat, jotka ajattelevat seksissä masturboimisen kaltaisesti vain itseään. Epäeettistä se silti on.

[QUOTE="hmmm";27640383]onko sillä mitään väliä, että se on sun mielestä epäeettistä jos niiden osapuolelten mielestä kaikki on just hyvin? Miksi seksiä pitäisi harrastaa sun määrittelemien sääntöjen mukaan?[/QUOTE]

Onko lyöminen oikein, jos kumpikin osapuoli haluaa lyödä toisiaan? En mä ymmärrä, miksi se tekisi siitä asiasta hienompaa, jos kumpikin on itsekäs. Kyllä mä ainakin arvostan enemmän ihmistä, joka huomioi sekä itsensä että toisen.

Sitähän sanotaan, että on ns. huono sängyssä, jos huomioi vain itsensä, siitä tulee nimitys lahna ym. Mitä luulette tällä sanonnalla tarkoitettavan, jos kerran on ihan yleistä miettiä vain itseään?

Kepsis
Anteeksi, mutta :LOL: :LOL: "Elämässä oikeasti kokeneita". Seksi onkin ainoa asia varmasti, mitä elämässä voi kokea. :D Juu, jatkakoon rauhassa muiden hyväksikäyttämistä nämä irtosuhteilevat, jotka ajattelevat seksissä masturboimisen kaltaisesti vain itseään. Epäeettistä se silti on.
Sinä sen yhdistit tuohon seksiin pelkästään, minä väitän että sinun elämän kokemuksesi on ihan muutenkin aika minimaalista, suhteellisen suojattua ollut elämä, et sinä muuten niin uskomattoman typeriä pinkkiunelmia selittäisi aikuisten ihmisten ketjuissa missä puhutaan siitä miten se asia oikeasti on eikä niinkuin siellä päiväkirjan sivuilla.

Selitä sinä vain itsellesi itsekkyystekosyitä. Ja ongelmasi tässä asiassa on enemmänkin se että otat totaalisen mustavalkoisesti asian, et käsitä että jotkut ihmiset kykenee harrastamaan seksiä ja nauttimaan siitä ilman että ovat sitoutuneet siihen henkilöön ja tuntevat sen pitemmältä ajalta, se jos mikä puhuu sen puolesta että sinä horiset asioista mistä et ymmärrä mitään.

En minä niin välitä seksistä tuntemattomien kanssa, ainakaan vakituisella tasolla, mutta ymmärrän hyvin että joillekkin se ei ole ongelma. Enkä minä ala tuomitsemaan ja selittämään jotain paskaa siitä vaikka been there done that ja ollut joskus jopa aika hauskaakin.

"hmmm"
Onko lyöminen oikein, jos kumpikin osapuoli haluaa lyödä toisiaan? En mä ymmärrä, miksi se tekisi siitä asiasta hienompaa, jos kumpikin on itsekäs. Kyllä mä ainakin arvostan enemmän ihmistä, joka huomioi sekä itsensä että toisen.

Sitähän sanotaan, että on ns. huono sängyssä, jos huomioi vain itsensä, siitä tulee nimitys lahna ym. Mitä luulette tällä sanonnalla tarkoitettavan, jos kerran on ihan yleistä miettiä vain itseään?
tarviiko sun arvostaa jotain tuntematonta sen seksikäyttäytymisen takia? tai tarviiko se tuntematon sun arvostusta?

kyllä lyöminen, piiskaaminen voi olla hyvinkin ok.

"vieras"
Jostain syystä en ajattele mitään hyvää. Ehkä pitäisi itse kokea tuollainen elämä, että makaa yli sadan ihmisen kanssa, niin ehkä voisi ymmärtää. En välttämättä kuitenkaan pitäisi itsestäni silloin tai siitä miten olen elämässäni toiminut.

Voihan tuossa olla kysymys siitä, että on seksiaddikti ja silloin tuo on paljon ymmärrettävämpää. Apuahan siihen saa ja toivottavasti on osannut hakea apua, josta tuosta kyse.

Sinä sen yhdistit tuohon seksiin pelkästään, minä väitän että sinun elämän kokemuksesi on ihan muutenkin aika minimaalista, suhteellisen suojattua ollut elämä, et sinä muuten niin uskomattoman typeriä pinkkiunelmia selittäisi aikuisten ihmisten ketjuissa missä puhutaan siitä miten se asia oikeasti on eikä niinkuin siellä päiväkirjan sivuilla.

Selitä sinä vain itsellesi itsekkyystekosyitä. Ja ongelmasi tässä asiassa on enemmänkin se että otat totaalisen mustavalkoisesti asian, et käsitä että jotkut ihmiset kykenee harrastamaan seksiä ja nauttimaan siitä ilman että ovat sitoutuneet siihen henkilöön ja tuntevat sen pitemmältä ajalta, se jos mikä puhuu sen puolesta että sinä horiset asioista mistä et ymmärrä mitään.

En minä niin välitä seksistä tuntemattomien kanssa, ainakaan vakituisella tasolla, mutta ymmärrän hyvin että joillekkin se ei ole ongelma. Enkä minä ala tuomitsemaan ja selittämään jotain paskaa siitä vaikka been there done that ja ollut joskus jopa aika hauskaakin.
Ja sinä luulet tietäväsi ja tuntevasi minut palstan perusteella noinkin hyvin. :D Mahtavaa. Mikä sinäkään olet määrittelemään, mikä on "oikeasti" kokemista ja millaisia asioita kuuluu kokea.

Sinä yleistät rankasti. Harvoin olen kuullut kenenkään sanovan, että irtosuhteissa ajatellaan vain itseään. Ei se todellakaan ole niin. Kukaan normaaliälyinen ei voi väittää, että siinä voi samalla tavalla ajatella vain itseään kuin sooloseksissä. Enkä tosiaan puhu mistään sitoutumisista tms. Sellaisia ei tietysti tarvitse ajatella. Kyllä silti pitäisi huomioida se toinenkin ihminen eikä kuvitella että pääasia, että itse nauttii tilanteesta. Se ei ole tekosyy vaan perusihmisyyttä. Surullista, jos pidät tekosyynä. En ole tuominnut irtosuhteita vaan niiden toteuttamista epäeettisellä tavalla. Sekin kun on mahdollista. Turha sinun on kuvitella, että kaikki irtosuhteita harrastelleet ajattelisivat kuten sinä.

[QUOTE="hmmm";27640437]lahna on ihminen joka makaa velttona tekemättä mitään.

ihminen joka etsii vain omaa tyydytystään voi olla hyvinkin kekseliäs ja aktiivinen.[/QUOTE]

Mutta tuo on yleinen sanonta, että on huono sängyssä, jos on itsekäs eikä huomioi toista. Etkö ole sitä mieltä, että seksi on tyydyttävämpää, jos molemmat nauttii? Vaikea kuvitella kenenkään nauttivan, jos tietää, ettei toisella tunnu missään. Luulisi, ettei tuntisi silloin itseäänkään kovin haluttavaksi. Pointsit muuten sinulle, kun jaksat keskustella tästä aukomatta päätäsi ja vastailet jopa kysymyksiin! =)

"hmmm"
Mutta tuo on yleinen sanonta, että on huono sängyssä, jos on itsekäs eikä huomioi toista. Etkö ole sitä mieltä, että seksi on tyydyttävämpää, jos molemmat nauttii? Vaikea kuvitella kenenkään nauttivan, jos tietää, ettei toisella tunnu missään. Luulisi, ettei tuntisi silloin itseäänkään kovin haluttavaksi. Pointsit muuten sinulle, kun jaksat keskustella tästä aukomatta päätäsi ja vastailet jopa kysymyksiin! =)
Mä en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja eli sinänsä ei mullakaan faktatietoa ole, mutta jos molemmat lähtee asenteella että haluavat saada itselleen mahdollisimman suuren tyydytyksen niin eiköhän molemmat nauti. Sitähän voi kokeilla kaikkea sellaista jota ei vakikumppanille ehkä ehdottaisi jostain syystä. ja jos toinen lopettaa pariin työntoon niin sit hoitaa homman itse kotiin toisen katsoessa vaikka? saa kiksit siitäkin (molemmat).

Ketju vahvistaa, että irtosuhteet tosiaan on aika epäeettisiä monien kohdalla. Niissä ilmeisesti on sallittua hakea vain omaa nautintoa, välittämättä siitä, saako toinen siitä mitään. Se ei tee siitä vähemmän ällöttävää, että kumpikin osapuoli sortuu ajattelemaan vain itseään. Ja ei, tämä ei tarkoita, että yhden illan juttujen pitäisi vastata jotain parisuhdeseksiä.
No kuule, on se parisuhdeseksinkin esileikki joskus tyyliin "Käänny." Tämähän ei tietenkään kerro minusta, vaan joskus tältä palstalta näin luin. :whistle:

Yhteistyössä