Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tytsi, kehottasin sua kokeilemaan seksiä. Ei se niin ihmeellistä ole, ei lähde raketit lentoon eikä ilotulitteet lentele. Jos odotat liian kauan, saattaa noi odotukset kasvaa entistä järjettömämpiin mittasuhteisiin, ja sitten vihdoin kun sen onnen ja autuuden olet kokenut, kun sinua on pantu, pillahdatkin itkuun kunnei tuntunutkaan miltään. Tulee masis, stressi, alkoholiongelma, syömishäiriö ja mitä kaikkea.

Semmoset "paskapanot" kuuluu ihan norminaisen elämään. Jotain niistäkin voi oppia. Ainakin realismia.

Tytsi, kehottasin sua kokeilemaan seksiä. Ei se niin ihmeellistä ole, ei lähde raketit lentoon eikä ilotulitteet lentele. Jos odotat liian kauan, saattaa noi odotukset kasvaa entistä järjettömämpiin mittasuhteisiin, ja sitten vihdoin kun sen onnen ja autuuden olet kokenut, kun sinua on pantu, pillahdatkin itkuun kunnei tuntunutkaan miltään. Tulee masis, stressi, alkoholiongelma, syömishäiriö ja mitä kaikkea.

Semmoset "paskapanot" kuuluu ihan norminaisen elämään. Jotain niistäkin voi oppia. Ainakin realismia.
Ei mua luultavasti haittaa ne "paskapanotkaan", jos mulla on tunteita sitä toista kohtaan. :D Ei mulla ole varsinaisesti minkäänlaisia odotuksia seksistä. Siis siitä fyysisestä puolesta. En vaan halua sitä kenenkään vieraan ihmisen kanssa.

500

Totta! Sitäpaitsi seksi paranee kun sitä harrastaa riittävästi :D

Paskoista panoista voi oppia mm. että et ole itsekään ollut sille sen parempi ja ettei niitä tarvitse taluttaa alttarille! (siis jos on muitakin vertailukohtia)

"vieras"
Öööö...miten tiedän? Ei siihen tietoon varsinaisesti kokemusta tarvita, että tietää joidenkin käyttävän toista vain omien tarpeiden tyydyttämiseen, siitä toisesta viis. Olisiko sinusta ok, jos yhden illan jutuissa mies ei huomioisi sinua lainkaan ihmisenä, ei välittäisi, miltä sinusta tuntuu tai mitä haluat, tyydyttäisi itsensä ja lähtisi kävelemään? Vaikka sen muutaman työnnön jälkeen. Mä oon kuvitellu, että seksi on sitä kuuluisaa hauskanpitoa yhdessä ja molemminpuolista kivaa eikä masturbaatioon verrattavaa. :O Turha sitä on sitten mainostaa vastavuoroisena, jos tarkoitus on saada vain itselle nautintoa. Miehen on vielä helpompi välittää vain omasta olostaan kuin naisen.
Voi lapskulta kun kyse on PANOISTA!! Ei mistään helketin romansseista. En minä odota yhdenillanjutulta mitään kukkapuskaa ja sukluutilevyä, minä odotan kankeaa keppiä ja osaavia käsiä ja kieltä.

Ja edelleen, kun sulla ei ole hajuakaan siitä mistä puhut, niin lopeta jo. Ja mulla on ollut lähes 70 eri miestä, eikä kkukaan ole työntänyt pari kertaa ja lähtenyt. Että enköhän minä nyt kuitenkin hiukkasen enemmän tiedä, mistä puhun, kun mulla on KOKEMUSTA. Ääliö... sori nimittely, mutta en kyllä nyt muutakaan sanaa keksi.

"vieras"
Onko lyöminen oikein, jos kumpikin osapuoli haluaa lyödä toisiaan? En mä ymmärrä, miksi se tekisi siitä asiasta hienompaa, jos kumpikin on itsekäs. Kyllä mä ainakin arvostan enemmän ihmistä, joka huomioi sekä itsensä että toisen.

sanotaan, että on ns. huono sängyssä, jos huomioi vain itsensä, siitä tulee nimitys lahna ym. Sitähän Mitä luulette tällä sanonnalla tarkoitettavan, jos kerran on ihan yleistä miettiä vain itseään?
Voi lapskulta kun ne lahnat nimenomaan ei huomioi sitä itseään. Tässä taas yks syy, miksi sun ei pidä vastailla ketjuihin, joiden sisällöstä sulla ei ole haisuakaan.

Notta otahan se harlekiinikirja nyt sieltä tyynyn alta ja pistä verhot kiinni ja harrasta yhdenillanjuttu....

Ei mua luultavasti haittaa ne "paskapanotkaan", jos mulla on tunteita sitä toista kohtaan. :D Ei mulla ole varsinaisesti minkäänlaisia odotuksia seksistä. Siis siitä fyysisestä puolesta. En vaan halua sitä kenenkään vieraan ihmisen kanssa.
Olisin tässä Luniksen kanssa vähän samantyylisillä linjoilla, eli oikeasti voisi olla aika hyvä, jos pääsisit kuitenkin aloittamaan. Koska tosiaan siinä on oikeasti riski pudota aika korkealta, jos lataa siihen hirveästi oletuksia, ja sinähän lataat, jos et nyt aktille itselleen niin myös niille toisen ihmisen tunteille. Mitä jos mies onkin tyly seksin jälkeen vaikka olisi ollut aiemmin mukava?

"veiras"
No luulisi olevan, vaan sellaisen vaikutelman joistakin kommenteista on saanut, että irtoseksiä harrastavan ihmisen on ihan ok etsiä vain omaa nautintoaan :xmas:
No minä puhuin ihan omasta puolestani ja olen nainen. On hieman eri asia, käyttäytyykö nainen itsekkäästi sängyssä vai mies. Naisen itsekkyyskin on miehille yleensä nautinnollista, samaa ei voi sanoa toisinpäin.

Että älä tytsi takerru tuohon miehen kolmeen työntöön. Naiselle se ei yleensä riitä laukeamiseen eli kukaan mies ei edelleenkään ole jäänyt kylmäksi mun käsittelystä, vaikka täysin itsekkäästi sinne vällyjen väliin työnnynkin...

Olisin tässä Luniksen kanssa vähän samantyylisillä linjoilla, eli oikeasti voisi olla aika hyvä, jos pääsisit kuitenkin aloittamaan. Koska tosiaan siinä on oikeasti riski pudota aika korkealta, jos lataa siihen hirveästi oletuksia, ja sinähän lataat, jos et nyt aktille itselleen niin myös niille toisen ihmisen tunteille. Mitä jos mies onkin tyly seksin jälkeen vaikka olisi ollut aiemmin mukava?
Niin, mietin miten nyt asettaisin sanani, ettei se kuulostaisi sellaiselta täti neuvoo tytsiä ; että käypäs kuule pikkuisen paneskelemassa niin realiteetit astuu kehiin. Niin en sano, mutta olen samoilla linjoilla siinä mielessä, että pelkään, että jos seksille ja parisuhteelle asettaa ihan suunnattoman suuret odotukset putoaa korkealta. Enkä nyt puhu minäkään mistään maatasyleilevän orgasminodotuksesta... vaan siitä, että jos odottaa liikaa siltä ns. henkiseltä puolelta. Jos asettaa liiaksi odotuksia sille, miten se toinen tuntee ja reagoi. Ja uskallan sanoa tämän, koska sieltä kuplasta olen joskus pudonnut itse alas.. ettei elämä aina ole sitä barbie-leikkiä, jossa voisi sanella sen, että tää sanois näin ja tuntis näin ja se sanois sitten niin ja tuntis niin. Joskus seksi on vaan ihan peruspikapanoa, tarpeitten tyydyttämistä, eikä mitään suurta sielujen sinfoniaa.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"mette"
Itse olen 28-vuotias parisuhteessa elävä ja teininä 18-22-vuotiaana kertyi kymmeniä yhdenillanjuttuja, yhteensä seksikumppaneita n. 50. Mutta, kärsin pitkään bulimiasta ja tunsin oloni täysin arvottomaksi. Niinpä sängystä toiseen heittely ei tuntunut missään ja miehiltä sai huomiota sillä tavoin kuin osasin hakea sitä. Ylpeä en ole, mutta lähinnä haluaisin halata nuorempaa minääni ja sanoa, että ei niiden vieraiden miesten huomiolla ole väliä.

Avomieheni ei tiedä lukumäärää, mutta olen kertonut hurvitelleeni. Eipä tuo lukua kysynytkään. :) itse olen hänelle ensimmäinen :)

Peyote

Mua huolestuttaa välillä kun puhut näin, että seksi ei ole kummoistakaan ja ilmeisesti sitä harrastat kumminkin. Kyllä siinä kuuluu olla ilotulitusta ja kyllä sen kuuluu olla kummoista. Ja miten outoa, tarjoat tytsille kokeiltavaksi jotain, joka mielestäsi on noin huonoa. Miksi?

lucifer

TYTSI, ole vain omaitsesi äläkä harrasta seksiä jos siltä ei tunnu. hyvää kannattaa odottaa!

"hmmm"
No luulisi olevan, vaan sellaisen vaikutelman joistakin kommenteista on saanut, että irtoseksiä harrastavan ihmisen on ihan ok etsiä vain omaa nautintoaan :xmas:
Mun mielestä se nautinnon saaminen on aina pohjimmiltaan omalla vastuulla. Eli käyttäydytään niin että toinen osaa antaa itselleen sen parhaan nautinnon, kerrotaan toiveista ym. Näytetään vaikka kädestä pitäen :D.

Kepsis
TYTSI, ole vain omaitsesi äläkä harrasta seksiä jos siltä ei tunnu. hyvää kannattaa odottaa!
No väittäisin että tuo loppuosa on paska oletus, mistä sitä tietää onko se hyvä, tai edes välttävä, tai kestävää sorttia?

Omana itsenä oleminen on kyllä ihan hyvä neuvo, ainoa vaan että suurin osa ihmisistä ei ole ihan oma itsensä täysin kun on hakemassa itselleen kumppania, aina jonkin verran esitetään tai ylikorostetaan joitain puolia.

"Vieras"
No mutta te puhutte eri asioista. Tytsi puhuu seksistä ja sinä panemisesta.

[QUOTE="vieras";27641694]Voi lapskulta kun kyse on PANOISTA!! Ei mistään helketin romansseista. En minä odota yhdenillanjutulta mitään kukkapuskaa ja sukluutilevyä, minä odotan kankeaa keppiä ja osaavia käsiä ja kieltä.

Ja edelleen, kun sulla ei ole hajuakaan siitä mistä puhut, niin lopeta jo. Ja mulla on ollut lähes 70 eri miestä, eikä kkukaan ole työntänyt pari kertaa ja lähtenyt. Että enköhän minä nyt kuitenkin hiukkasen enemmän tiedä, mistä puhun, kun mulla on KOKEMUSTA. Ääliö... sori nimittely, mutta en kyllä nyt muutakaan sanaa keksi.[/QUOTE]

lucifer
No väittäisin että tuo loppuosa on paska oletus, mistä sitä tietää onko se hyvä, tai edes välttävä, tai kestävää sorttia?

Omana itsenä oleminen on kyllä ihan hyvä neuvo, ainoa vaan että suurin osa ihmisistä ei ole ihan oma itsensä täysin kun on hakemassa itselleen kumppania, aina jonkin verran esitetään tai ylikorostetaan joitain puolia.
niin että sä et tiedä suhteess ollessasin onko se hyvä vai ei:confused:

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27642366]No mutta te puhutte eri asioista. Tytsi puhuu seksistä ja sinä panemisesta.[/QUOTE]

:D ounou. Mun mielestä tytsi puhuu rakastelemisesta ja minä panemisesta, seksin fyysisestä puolesta.

Kyse ei kyllä varmaan aina ole pelkästään tietoisesta esittämisestä, vaan toiseen ihmiseen hullaantuminen voi saada ihmisen kenties itsensäkin tiedostamatta pyrkimään mukautumaan sellaista mielikuvaa vastaavaksi, jonka se toinen on sinusta luonut. Halu tulla yhteensovitetuksi toisen kanssa on niin suuri, että lähtee ehkä liiaksikin mukautumislinjalle, ja kenties vasta aikojen kuluttua itselle ja tälle toiselle kirkastuu ettei ole koskaan ehkä edes ollut se, jollaisena toinen on sinut nähnyt.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
"Vieras"
Niin, kaikki eivät ole näitä asioita hiffaanneet. Paneminen on aika kaukana hyvästä seksistä (joka on tunnetila suureksi osin).

[QUOTE="vieras";27642389]:D ounou. Mun mielestä tytsi puhuu rakastelemisesta ja minä panemisesta, seksin fyysisestä puolesta.[/QUOTE]

Yhteistyössä