Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kikka";27640495]No määhän sanoosin notta onpa korkian käyttöasteen nainen! :D

Ja ehtivä.[/QUOTE]

Tää on ketjun paras kommentti. :D

Muuten nikki "hmmm" on ihan yhtä "pätevä" puhumaan irtosuhteista kuin minäkin, jos kerran ei ole niitä harrastanut.

Khimaira
Anteeksi, mutta :LOL: :LOL: "Elämässä oikeasti kokeneita". Seksi onkin ainoa asia varmasti, mitä elämässä voi kokea. :D Juu, jatkakoon rauhassa muiden hyväksikäyttämistä nämä irtosuhteilevat, jotka ajattelevat seksissä masturboimisen kaltaisesti vain itseään. Epäeettistä se silti on.
Ööö..onko se nyt kuitenkaan ihan sama kuulla asiasta muilta tai lukea siitä kuin kokea itse..? Varsinkin kun puhutaan jostain niinkin fyysisestä ja tunnepitoisesta kuin seksin harrastamisesta?

En minäkään mene autoharrastajien palstalle kertomaan miten helppoa moottorin vaihto on, koska kirjassa se esitetään niin yksinkertaisena toimenpiteenä :whistle:

Irtoseksiä voi, by the way, harrrastaa myös tutun, tutun tutun, jne. kanssa. Ja kyllä irtosuhteessakin voi saada ihan samanlaista nautintoa kuin avioseksissä :p

No joo, mutta sitä tuskin ihannoidaankaan tai pidetään tavoiteltavana asiana. :D
No kuka esko nyt ihannoi ylipäätään missään suhteessa sellaista aktia, joka on tyyliin käännös, pisto ja ravistus? Voisin jotenkin kuvitella, että niissä yi jutuissa on pakko edes etukäteen toimia vähän sivistyneemmin, eihän sitä muuten pukille pääsisikään.

No kuka esko nyt ihannoi ylipäätään missään suhteessa sellaista aktia, joka on tyyliin käännös, pisto ja ravistus? Voisin jotenkin kuvitella, että niissä yi jutuissa on pakko edes etukäteen toimia vähän sivistyneemmin, eihän sitä muuten pukille pääsisikään.
Aika kiivaasti tuolla puolustettiin sitä ajatusta, että irtosuhteissa on ihan OK ajatella niin, että mitäs tuosta toisesta, kunhan minä nautin.

Onko lyöminen oikein, jos kumpikin osapuoli haluaa lyödä toisiaan? En mä ymmärrä, miksi se tekisi siitä asiasta hienompaa, jos kumpikin on itsekäs. Kyllä mä ainakin arvostan enemmän ihmistä, joka huomioi sekä itsensä että toisen.

Sitähän sanotaan, että on ns. huono sängyssä, jos huomioi vain itsensä, siitä tulee nimitys lahna ym. Mitä luulette tällä sanonnalla tarkoitettavan, jos kerran on ihan yleistä miettiä vain itseään?

On!! Ehdottomasti! Se on urheilua, nyrkkeilya!

• Tykkää
Reactions: Señora
Lunatic
Tytsi, minä en kyllä käyttäs yhdenillan jutun yhteydessä sanaa "epäeettinen".
Sopii paremmin raiskaukseen ja ihmiskauppaan tommonen termi.. ei siihen kun 2 ihmistä hässii toisiaan, vapaasta tahdostaan.

Pientä rajaa nyt.

• Tykkää
Reactions: Señora
500
Kepsiksen mielestä on sitten esim. täysin ok, jos mies yhden illan jutuissa lopettaa siihen paikkaan, kun on itse saanut tyydytyksen? Välittämättä siitä, ehtikö nainen mukaan. Jos kerran täytyy linkittää typeriä kuvia, kun joku huomauttaa, ettei seksin pitäisi olla itsetyydytystä tai toisen käyttämistä patjana/panokoneena. Kuvastaa hyvin nykyajan itsekeskeistä minä-minä-minä-maailmaa.
Jos molemmat tietää pelisäännöt, niin what's the problem? :D

ja jos pano on todellakin hyvä, niin miksi ihmeessä kukaan tervejärkinen sanoisi kerran jälkeen soronoo? :D ja jos taas ei ole niin haluatko tosissaan sen paskan panon vakipartneriksi?

Jos molemmat tietää pelisäännöt, niin what's the problem? :D

ja jos pano on todellakin hyvä, niin miksi ihmeessä kukaan tervejärkinen sanoisi kerran jälkeen soronoo? :D ja jos taas ei ole niin haluatko tosissaan sen paskan panon vakipartneriksi?
No ei varmaan tiedä aina pelisääntöjä, kun osa irtosuhteita etsivistäkin etsii molemminpuolista _seksiä_ eikä ihmistä, joka tyydyttää vain itsensä. Ei sitä sitten etukäteen tiedä, millainen tapaus se toinen on.

Tytsi, minä en kyllä käyttäs yhdenillan jutun yhteydessä sanaa "epäeettinen".
Sopii paremmin raiskaukseen ja ihmiskauppaan tommonen termi.. ei siihen kun 2 ihmistä hässii toisiaan, vapaasta tahdostaan.

Pientä rajaa nyt.
No mä käytän kaikesta sellaisesta toiminnasta, jossa käyttäydytään epäterveellä tavalla itsekkäästi. Oli se sitten pettämistä, huijaamista tai toisen käyttämistä seksileluna. Eihän kaikissa irtosuhteissa näin ole. Joissain on selvää, että kummankin kuuluu nauttia. Useimpia tuntuu kaduttavan juuri nuo huonot kokemukset, joissa esim. mies ei ole ottanut seksipartneria huomioon.

Älä nyt, ei tätä mieltä saanu olla. :D
A, tosiaan :xmas:

Pari kertaa tuli vastaan näitä. Taipumus ennenaikaiseen siemensyöksyyn ei tokikaan välttämättä ole ongelma, jos homma ei pääty siihen muutaman työnnön jälkeiseen laukeamiseen, selkään rojahtamiseen, selälleen kääntymiseen, huokaukseen ja toteamukseen "...ai että." Sitten hymyillään ja sanotaan hyvää yötä. Kiitos hei kun runkkasit muhun :wave:

Mikä se tällainen on, ellei paska pano :xmas:

Lunatic
No mä käytän kaikesta sellaisesta toiminnasta, jossa käyttäydytään epäterveellä tavalla itsekkäästi. Oli se sitten pettämistä, huijaamista tai toisen käyttämistä seksileluna. Eihän kaikissa irtosuhteissa näin ole. Joissain on selvää, että kummankin kuuluu nauttia. Useimpia tuntuu kaduttavan juuri nuo huonot kokemukset, joissa esim. mies ei ole ottanut seksipartneria huomioon.

Mutta mutta.. mistähän sen sitten oikeesti edes tietää, mitä jonkun toisen päässä liikkuu. Tai liikkuuko siellä yhtään mitään.

500
A, tosiaan :xmas:

Pari kertaa tuli vastaan näitä. Taipumus ennenaikaiseen siemensyöksyyn ei tokikaan välttämättä ole ongelma, jos homma ei pääty siihen muutaman työnnön jälkeiseen laukeamiseen, selkään rojahtamiseen, selälleen kääntymiseen, huokaukseen ja toteamukseen "...ai että." Sitten hymyillään ja sanotaan hyvää yötä. Kiitos hei kun runkkasit muhun :wave:

Mikä se tällainen on, ellei paska pano :xmas:
Nepä ei saakaan toiste :p Hyvä rakastaja on kokenut rakastaja, ei tarvii olla peiton alla pimeessä lähetyssaarnaaja-asennossa, ja tietää todennäköisesti jopa missä maanosassa Klitoris sijaitsee ;) ...nämä kasto-pisto-vihellys-miehet eivät useimmiten kuulu tähän joukkoon.

Nepä ei saakaan toiste :p Hyvä rakastaja on kokenut rakastaja, ei tarvii olla peiton alla pimeessä lähetyssaarnaaja-asennossa, ja tietää todennäköisesti jopa missä maanosassa Klitoris sijaitsee ;) ...nämä kasto-pisto-vihellys-miehet eivät useimmiten kuulu tähän joukkoon.
No tämä, toiste ei varmasti tule tällaisen matkaan lähdettyä.

Irtoseksi voi olla todella laadukasta osaavan ja huomaavaisen ihmisen kanssa. Poikkeuksetta huonoa se on itsekkään ihmisen kanssa, jonka filosofia lähtee siitä, että tärkeintä on että molemmat nauttivat, mies ja muna.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89

Yhteistyössä