"MiMeira"
Kiitos, aika sama pohja kuin mulla muutenkin mutta kokeilen. Ja muistan että mummukin paistoi ne pannulla, harvemmin tulee itse siinä tehtyä, kokeilut välillä kyllä.
Saisko mantelikeksien ohjeen. Näyttivät niin hyviltä.
Jep, ananas on hawaijinleikkeen päällä ja persikka floridanleikkeen päällä, mutta tuo hedelmäsalaattileike oli lapsuuteni herkku aina silloin, kun käytiin ko ravintolassa.Hedelmäsalaattia leikkeen päällä? :O Enpä ole moiseen törmännyt, ainoastaan ananasrengas on tuttu kaveri.
Kiitos ohjeesta. Pitää ostaa aineita.Onneksi on helppo ohje koska olen onneton kirjoittamaan ohjeita, mutta yritetaan..
300g jauhettua mantelia
300g tomusokeria
2tl hunajaa
3 munan valkuaista
manteli oljya(mita se onkaan mita kaytetaan leivonnassa maustamaan?) muutama tippa maun mukaan.
Sekoita mantelijauhe ja tomusokeri kulhossa sekaisin, lisaa loput aineet ja sekoita tasaiseksi taikinaksi. Jaahdta jaakaapissa vahintaan 30 min. Tomusokeroi poyta hyvin jottei tartu kiinni ja pyorita taikina neljaksi potkoksi. Leikkaa jokaisesta potkosta noin 10 palaa, pyorita palloiksi tomurokerisella poydalla. Paina sormella kolo keskelle jonka voi tayttaa esim manteli lastuilla tai jollain hillolla/ marmeladilla. Paista 160c noin 15 min tai kunnes kauniin varisia.
Eli todella helpp tehda ja hyvia Kerro miten onnistui!
minkä kaupan ?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27639992:Tänään oli joustettava luomuperiaatteesta ja käytin kaupan chorizoa. Eli chorizo-paprikakastiketta, riisiä, avocadosalaattia ja rehuja:
Jälkkäriksi kotitekoista suklaa-mantelijäätelöä:
Sellon Citymarketista ostin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27645190:minkä kaupan ?
lidlin vastaava ei toiminu kastikkeessa ollenkaan. |O
Ihan tajuton määrä lihottavaa soosia. Kannattaisi opetella tekemään tortilloja terveellisistä ja hyvistä kevyistä rakaa-aineesta. Makuaistikin parantuu kun jättää tollaset soosit pois ruokavaliosta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27645163:Tänään tortilloita ja ananassalsaa:
Ihanan fressi annos! Mitä toi kastike on tortillassa..?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27645163:Tänään tortilloita ja ananassalsaa:
Joillekkin se tuntuu olevanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27647786:2 rkl maustettua laktoositonta kermaviiliä on tajuton määrä? :O