Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27621554]No teillä venäjällä voi olla sellaisiakin hyppykuppia, mutta eiköhän ne testit täällä suomen maassa yksityisellä lekurilla ole niin kattavia kuin tarvitsee.[/QUOTE]

Meillä Venäjällä?:D Olen Virosta ja toinen asia Hpv ei näy testeissä, ei täällä sellaisia testejä ole. Se vain näy jos kohdunkaulalle aiheuttaa jotain, muuten elimistössä se nuku. Venäjällä ei ole hyppykuppia, eikä Virossa

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27621623]Hpv ei ole sukupuolitauti![/QUOTE]

Ei enää pidetään, silti sieltä lähtöisin suurin osaa Hpv:sta, mitä enemmän kumpaneita sitä enemmän virus tauteja ja pahoja. Vaikka onneks siihen on hoito, paitsi vain yhdessä ainoassa maassa täällä hetkellä. Muuten inhottava virus... On näitä muitakin inhottavia tautia olemassa, ei se kondomi mikä 100% suoja ole, ainakin Hpv tarttu on se tai ei, muuta taudit myös voivat tarttua, jos vielä elimistö käy heikolla tai on jo jotain muutakin, niin aikamoinen tautipesä voisi tulla ja yleensä tulee

"vieras"
Monet suomalaiset ei lähtee kun ei ole kroppa ei pokka, eikä tarvi sanoa täällä kaikki vain laihat, joka kolmas ensi synnyttäjä jo ylipainoinen, puhumattakaan kuinka monta täällä kärsi lihavudesta, jokaisen se oma asia, mutta mun mielestä se on terveyden takia huolestuttava, kauneus jo asia erikseen, joku tykkää olla laiha joku ei.. mutta työ se ei ole liikainen, päinvastoin, varma siistimipi kuin kassatyö, niin kuin sanoin se on sinun liikaiset ennakkoluulot. Rahasta seksiä harrastaminen on työ, mutta aika liikainen työ, pitää olla aika yksinkertainen ja tyhjää ihminen, jos ei voi tai ei halua muuta tehdä. Silti jokaisen se on oma valinta
Te kun puhutte ihan eri tasolla likaisuudesta. Toinen puhui likainen henkisesti, sinä puhut fyysisesti puhdas, siisti sisätyö nääs.

Kyllä tekin olette urpoja. Yksinkertaisesta ihmisestä puheenollen...

Kun minä olin nuori, minulla oli hyvä ystävä joka tapasi 15-vuotiaana Sen Oikean. (6 v häntä vanhempi.)

Jossain vaiheessa alkoi kuitenkin mietityttämään, että onko jäänyt jotain vaille...
joten erosivat.
Ystävä teki itsensä kanssa sopimuksen, jotta jos Se Oikea, tuntuu Sille Oikealle vielä 100 muun miehen jälkeenkin, niin palaa takaisin - jos kelpaa.
Piti ihan kirjaa miehistä. Muistan itsekin joskus 17 v iässä sitä lukeneeni kiusoitellen, että "mitä, jos löydän 2 kertaa saman tyypin, vaikka eri nimellä?"

Olin 18 v ja esikoiseni joitain kuukausia aiemmin synnyttänyt, kun tuli kutsu kihlajaisiin.
Ystävä oli saanut "kirjansa täyteen" ja soittanut exälleen ja kysynyt, että vieläkö kiinnostaa. Mies tuumi, että kiinnostaa, mutta "Tällä kertaa sitten tosissaan, eikä leikillä".

Ovat nyt olleet pian 30 v aviossa ja yksi onnellisimmista pareista, jonka tiedän.
:)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Vieras";27620878]Se taannoinen lehtijuttu toi mieleeni asian. Perusteluhan naamioidaaan tuollaisessa touhussa usein "mä pidän seksistä". Ilmeisesti asia kyllä on, että kyseinen nainen pitää itsensä jakamisen tuomasta itsetunnon kohotuksesta ja pitää huonosta seksistä. Eihän täällä kukaan väitä etteikö seksi paranisi kun kumppania alkaa tuntemaan? Ja jos väittää niin taas on kyse siitä, että saa vain kiksit kun uusi mies panee ja antaa huomiota. Eli ei puhtaasti kyse seksinautinnosta.[/QUOTE]

Ajattelen, että on seksiriippuvainen, omaa huonon itsetunnon, mt-ongelmia ja/tai on vaikea tausta takana ja korvaa seksillä jotain tyhjiötä elämässään. Tätä pidän todennäköisimpänä. En toki voi tietää, mistä oikeasti on kyse. Kai joku voi vaan tykätä tommosesta ja kokemusten keräämisestä aina uuden ihmisen kanssa. Minulle tuo on käsittämätöntä.

Kun minä olin nuori, minulla oli hyvä ystävä joka tapasi 15-vuotiaana Sen Oikean. (6 v häntä vanhempi.)

Jossain vaiheessa alkoi kuitenkin mietityttämään, että onko jäänyt jotain vaille...
joten erosivat.
Ystävä teki itsensä kanssa sopimuksen, jotta jos Se Oikea, tuntuu Sille Oikealle vielä 100 muun miehen jälkeenkin, niin palaa takaisin - jos kelpaa.
Piti ihan kirjaa miehistä. Muistan itsekin joskus 17 v iässä sitä lukeneeni kiusoitellen, että "mitä, jos löydän 2 kertaa saman tyypin, vaikka eri nimellä?"

Olin 18 v ja esikoiseni joitain kuukausia aiemmin synnyttänyt, kun tuli kutsu kihlajaisiin.
Ystävä oli saanut "kirjansa täyteen" ja soittanut exälleen ja kysynyt, että vieläkö kiinnostaa. Mies tuumi, että kiinnostaa, mutta "Tällä kertaa sitten tosissaan, eikä leikillä".

Ovat nyt olleet pian 30 v aviossa ja yksi onnellisimmista pareista, jonka tiedän.
Tosta saa jotenkin sen kuvan, että on tarkistanut, onko se oma mies paras seksimielessä. Kun nuo 100 miestä on varmaankin olleet yhden illan juttuja eikä suhteita. Sehän ei kerro vielä, onko joku Se Oikea muussakin mielessä.

"vieras"
Ajattelen, että on seksiriippuvainen, omaa huonon itsetunnon, mt-ongelmia ja/tai on vaikea tausta takana ja korvaa seksillä jotain tyhjiötä elämässään. Tätä pidän todennäköisimpänä. En toki voi tietää, mistä oikeasti on kyse. Kai joku voi vaan tykätä tommosesta ja kokemusten keräämisestä aina uuden ihmisen kanssa. Minulle tuo on käsittämätöntä.
Niin, koska itselläsi ei ole mitään kokemuksia. Mulla on ollut viitisenkymmentä miestä ja jos sinkkuaikani olisi jatkunut, niin äkkiähän niitä kertyy. Minä katsos pidän seksistä, enkä häpeile sitä yhtään. Voin olla ilmankin, mutta ei ole ollut tarvetta. Ja nyt olen ollut jo viitisen vuotta parisuhteessa, lapsiakin on kun se oikea mies on löytynyt.

En ymmärrä teitä moralisoijia, heti pitäis olla jotain mt-ongelmia, jos seksikumppaneita löytyy yli 100. No, mieluummin minä harrastan irtosuhteita kuin stalkkaan jotain yhtä tiettyä tyyppiä, joka ei ole musta kiinnostunut... :D

Tosta saa jotenkin sen kuvan, että on tarkistanut, onko se oma mies paras seksimielessä. Kun nuo 100 miestä on varmaankin olleet yhden illan juttuja eikä suhteita. Sehän ei kerro vielä, onko joku Se Oikea muussakin mielessä.
Totta.
En väitäkään kypsäksi tai ihanteelliseksi tavaksi toimia.
(Ei sopisi minullekaan, vaikken toimiaan paheksukaan.)

Kerroin vain anekdoottina siitä miten MYÖS voi jollain tarina mennä.

[QUOTE="vieras";27621954]Niin, koska itselläsi ei ole mitään kokemuksia. Mulla on ollut viitisenkymmentä miestä ja jos sinkkuaikani olisi jatkunut, niin äkkiähän niitä kertyy. Minä katsos pidän seksistä, enkä häpeile sitä yhtään. Voin olla ilmankin, mutta ei ole ollut tarvetta. Ja nyt olen ollut jo viitisen vuotta parisuhteessa, lapsiakin on kun se oikea mies on löytynyt.

En ymmärrä teitä moralisoijia, heti pitäis olla jotain mt-ongelmia, jos seksikumppaneita löytyy yli 100. No, mieluummin minä harrastan irtosuhteita kuin stalkkaan jotain yhtä tiettyä tyyppiä, joka ei ole musta kiinnostunut... :D[/QUOTE]

Joopa joo, sehän se syy onkin, miten mä ITSE elän. :D Tiedoksesi, että nuo syyt/osa noista syistä pätee tähän mennessä lähes kaikkiin tuntemiini ihmisiin, joilla on ollut kymmeniä ja kymmeniä seksikumppaneita, eli et voi sinäkään kiistää niiden yhteyttä. Tilastot tukevat asiaa. Etenkin, jos niitä on kertynyt nuorena. Se, että on poikkeuksia, ei asiaa muuta. Jos luit viestini niin siinä luki, että joku saattaa toki vaan tykätä kokemusten keräämisestä. Joku syyhän siinä on, jos jatkuvasti pitää hakea uusi ihminen eikä ole esim. vakipanoja. Aika outoa, että seksistä nauttiva ihminen harrastaa sellaista, että hakee (humalassa) baarista(?) jatkuvasti uuden tyypin. Aika tuuria on saada hyvää seksiä noin. Kyse on enemmän kai kokemusten keräämisestä (hyvistä tai huonoista) ja siitä, että tykkää iskemisestä. 50 on muuten eri asia kuin 130.

"vieras"
Joopa joo, sehän se syy onkin, miten mä ITSE elän. :D Tiedoksesi, että nuo syyt/osa noista syistä pätee tähän mennessä lähes kaikkiin tuntemiini ihmisiin, joilla on ollut kymmeniä ja kymmeniä seksikumppaneita, eli et voi sinäkään kiistää niiden yhteyttä. Tilastot tukevat asiaa. Etenkin, jos niitä on kertynyt nuorena. Se, että on poikkeuksia, ei asiaa muuta. Jos luit viestini niin siinä luki, että joku saattaa toki vaan tykätä kokemusten keräämisestä. Joku syyhän siinä on, jos jatkuvasti pitää hakea uusi ihminen eikä ole esim. vakipanoja. Aika outoa, että seksistä nauttiva ihminen harrastaa sellaista, että hakee (humalassa) baarista(?) jatkuvasti uuden tyypin. Aika tuuria on saada hyvää seksiä noin. Kyse on enemmän kai kokemusten keräämisestä (hyvistä tai huonoista) ja siitä, että tykkää iskemisestä. 50 on muuten eri asia kuin 130.
Eli sun mielestä sinkkuna ei voi harrastaa seksiä kuin humalassa? :LOL:

Ja mun mielestä oudompaa käytöstä on se, että on neitsyt vielä sun iässä ja silti notkuu lapsipalstoilla ja kommentoi ennen kaikkea seksiin liittyviä juttuja. :)

[QUOTE="vieras";27622003]Eli sun mielestä sinkkuna ei voi harrastaa seksiä kuin humalassa? :LOL:

Ja mun mielestä oudompaa käytöstä on se, että on neitsyt vielä sun iässä ja silti notkuu lapsipalstoilla ja kommentoi ennen kaikkea seksiin liittyviä juttuja. :)[/QUOTE]

No suurin osa noita irtosuhteita taitaa humalassa hakea. :p Joka tapauksessa en usko, että parasta seksiä saa kokeilemalla (kerran?) yhtä ja vaihtamalla pian toiseen. Millään logiikalla. Ei kannata lukea ketjua, jos ei kestä erilaisia mielipiteitä/ajatuksia. :D Kysyttiin, mitä mieltä on ja ensimmäisenä tulee mieleen ongelmien paikkaaminen, riippumatta siitä, onko kyse sellaisesta. Ehkä olisin eri mieltä, jos tapaisin kymmeniä seksikumppaneita kokeneen, jolla on hyvä itsetunto, on tasapainoinen jne. En ole vielä tavannut.

"vieras"
No suurin osa noita irtosuhteita taitaa humalassa hakea. :p Joka tapauksessa en usko, että parasta seksiä saa kokeilemalla (kerran?) yhtä ja vaihtamalla pian toiseen. Millään logiikalla. Ei kannata lukea ketjua, jos ei kestä erilaisia mielipiteitä/ajatuksia. :D Kysyttiin, mitä mieltä on ja ensimmäisenä tulee mieleen ongelmien paikkaaminen, riippumatta siitä, onko kyse sellaisesta. Ehkä olisin eri mieltä, jos tapaisin kymmeniä seksikumppaneita kokeneen, jolla on hyvä itsetunto, on tasapainoinen jne. En ole vielä tavannut.
Kyllä minä kestän, mutta naurettavaa se silti on, jos neitsyt tilittää täällä miten seksistä tykkäävillä irtosuhteita harrastavilla on lähes poikkeuksetta mt-ongelmia :D

Mulla ei ole, mulla on aina ollut hyvä itseluottamus ja olen erittäin tasapainoinen ihminen. Silti mun "luku" on 65 eri miestä. Vakipanoja oli joukossa, mutta myös irtosuhteita. Kännissä JA selvinpäin. Seksielämää takana 20 vuotta, voit laskea vuotta kohti kuinka paljon tekee, kun kerran kiinnostaa.. ;)

Ja voin kertoa, että mikäli en olis tavannut 5 vuotta sitten elämäni miestä, niin ihan varmasti olisin edelleen silloin tällöin harrastanut irtosuhteita. Kuvitella! :D

[QUOTE="vieras";27622035]Kyllä minä kestän, mutta naurettavaa se silti on, jos neitsyt tilittää täällä miten seksistä tykkäävillä irtosuhteita harrastavilla on lähes poikkeuksetta mt-ongelmia :D

Mulla ei ole, mulla on aina ollut hyvä itseluottamus ja olen erittäin tasapainoinen ihminen. Silti mun "luku" on 65 eri miestä. Vakipanoja oli joukossa, mutta myös irtosuhteita. Kännissä JA selvinpäin. Seksielämää takana 20 vuotta, voit laskea vuotta kohti kuinka paljon tekee, kun kerran kiinnostaa.. ;)

Ja voin kertoa, että mikäli en olis tavannut 5 vuotta sitten elämäni miestä, niin ihan varmasti olisin edelleen silloin tällöin harrastanut irtosuhteita. Kuvitella! :D[/QUOTE]

Eikö oudompaa olisi, jos mulla olisi lukuisia irtosuhteita taustalla ja sanoisin, että kymmeniä seksikumppaneita kokeneet olisivat mt-ongelmaisia? :rolleyes: Sano mitä sanot, en usko, että tuossa on vain seksi taustalla enää, jos luku on 130. Ei sillä, että pitäisi ollakaan aina. Harva vain nautinnon takia etsii irtosuhteita. Vakituiset seksisuhteetkin kun on olemassa.

[QUOTE="Vieras";27620878]Se taannoinen lehtijuttu toi mieleeni asian. Perusteluhan naamioidaaan tuollaisessa touhussa usein "mä pidän seksistä". Ilmeisesti asia kyllä on, että kyseinen nainen pitää itsensä jakamisen tuomasta itsetunnon kohotuksesta ja pitää huonosta seksistä. Eihän täällä kukaan väitä etteikö seksi paranisi kun kumppania alkaa tuntemaan? Ja jos väittää niin taas on kyse siitä, että saa vain kiksit kun uusi mies panee ja antaa huomiota. Eli ei puhtaasti kyse seksinautinnosta.[/QUOTE]

Se on ihan jokaisen oma asia montako niitä miehiä on ollut. Pääasia että ehkäisy toimii ja kaikki nauttii:)

Tytsi hei, pienet taitaa olla sun piirit.

Yhteistyössä