Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ja mä en ole kauhuissani vaikka olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa. ja ikääkin jo on... ja sinkkunakin olin parikymmentä vuotta eikä siltä tarvinnu harrastaa seksiä kenenkaan kanssa kun ei kukaan kiinostanut niin paljoa että olisi kannattanut vaivautua.

:popcorn:
Hei, kaikki on varmaan jo kuullut sen, että neitsyytesi meni 27-vuotiaana ukollesi, jonka kanssa olet ollut jo kuusi vuotta. :D
Niin ja eipi ukkoa haitannut, vaikka painoit 125kg. :D

"vieras"
Mulla on muutama miespuolinen kaveri, joilla on reippaasti yli ton numeron seksikumppaneita. Eikä se sinänsä haittaa, välillä kyllä käy mielessä että mikä se perimmäinen tarve on ihmisellä tohon toimintaan.

Eli en ajattelis varmaan paljon mitään pelkästään tollasen numeron perusteella.

"Sanna"
[QUOTE="Vieras";27621270]Niin voi joo, mutta eri asia mitä siinä on järkeä? Harrastaa lasten tekoon tarkoitettua touhua tuosta vaan kaikkien kanssa.
Jos niin paljon pitää seksistä niin luulisi löytävän itselleen hyvän "harrastuskumppanin" niiden satojen känniläisten sijaan.[/QUOTE]

Ei missään ole mainittu känniläisiä.

Asiasta toiseen. Mitäs järkeä siinä on, kun musut harrastaa lasten tekoon tarkoitettua touhuta tuosta vaaan lasten kanssa?

"Vieras"
Eiköhän se ole selvää että suuri osa tuollaisten patjojen panoista on baarista.

Mitä kohta 2 tähän kuuluu?

[QUOTE="Sanna";27621296]Ei missään ole mainittu känniläisiä.

Asiasta toiseen. Mitäs järkeä siinä on, kun musut harrastaa lasten tekoon tarkoitettua touhuta tuosta vaaan lasten kanssa?[/QUOTE]

Venakko Milanna
No mitä mieltä olette jos tutustutte miehen kanssa ja se kertoo että sillä oli 130 naista? Haluatteko te jatkaa sen kaa? Mitä mieltä myös olitte hänen x kumpaneista, mitä heijän päässä liiku olla ihmisten kaa kellä yli 100 kumpaania on ollut?

"vieras"
ja mä en ole kauhuissani vaikka olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa. ja ikääkin jo on... ja sinkkunakin olin parikymmentä vuotta eikä siltä tarvinnu harrastaa seksiä kenenkaan kanssa kun ei kukaan kiinostanut niin paljoa että olisi kannattanut vaivautua.

:popcorn:
En minäkään olis kauhuissani siis, jos olisin kokoajan seurustellut, mutta kun tuohon mun 20 vuoteen kuuluu niitä sinkkuvuosia aika montakin, niin olisin kyllä kauhuissani jos seksikokemukset rajoittuis kahteen mieheen :) Minä nimittäin satun pitämään seksistä ja haluan harrastaa sitä vaikkei olis vakituista suhdettakaan.

No mitä mieltä olette jos tutustutte miehen kanssa ja se kertoo että sillä oli 130 naista? Haluatteko te jatkaa sen kaa? Mitä mieltä myös olitte hänen x kumpaneista, mitä heijän päässä liiku olla ihmisten kaa kellä yli 100 kumpaania on ollut?
Ei se missään nimessä positiivinen asia ole, mutta suhtautumiseni asiaan riippuu ihan siitä, miten mies suhtautuu itse seksikumppaneihinsa jne.

Oikeasti en ole kiinnostunut toisen seksihistoriasta kumppaneiden määrän suhteen.

• Tykkää
Reactions: Señora
Venakko Milanna
Ei se missään nimessä positiivinen asia ole, mutta suhtautumiseni asiaan riippuu ihan siitä, miten mies suhtautuu itse seksikumppaneihinsa jne.

Oikeasti en ole kiinnostunut toisen seksihistoriasta kumppaneiden määrän suhteen.
Minua taas kiinnosta se. Koska sillä tavalla tiedän mitä ihmiselle on tärkeämpi, vaikka on ihmiset jotka pitää siitä virhenä ja hyvää kun kertovat suoraan toisalta

Lunatic
[QUOTE="vieras";27620922]Loppuunajettu luuska ja aivan saatanan tautinen.[/QUOTE]

Jos on ollut vain kerran jokaisen kanssa noista 130stä, niin eihän se "käyttöaste" ole vielä mitään jonkun aviovaimon rinnalla, jota pannaan jo vuodessakin enemmän.
Tautinen voi olla kyllä.

Tulipahan vaan mieleen nyt muistuttaa, ettei se kumppanien lukumäärä siis käyttöastetta kerro.:xmas:

"vieras"
Saanko kysyä, miksi oletetaan että jos harrastaa useamman ihmisen kanssa seksiä, että ei käytä kortsua tai muita ehkäisyvälineitä? Mulla on ollut varmaan viitisenkymmentä seksikumppania ja AINA olen käyttänyt tuntemattomampien kanssa kortsua ja vakisuhteissakin kunnes on sp-testeissä käyty.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27621511]Saanko kysyä, miksi oletetaan että jos harrastaa useamman ihmisen kanssa seksiä, että ei käytä kortsua tai muita ehkäisyvälineitä? Mulla on ollut varmaan viitisenkymmentä seksikumppania ja AINA olen käyttänyt tuntemattomampien kanssa kortsua ja vakisuhteissakin kunnes on sp-testeissä käyty.[/QUOTE]
ei kaikki sp-taudit edes näy testeissä

Yhteistyössä