Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hops"
kuka näillä retostelee? En tiedä ystävieni seksikumppaneiden määrää, eikä he mun. Edes mieheni ei tiedä, kun ei sillä ole merkitystä. Olin 8 vuotta sinkkuna. Elin mielestäni suht rauhallista elämää, mutta en mä mikään nunna ollut. Sinkkunakin mulla oli seksielämä.

Venakko Milanna
[QUOTE="Sanna";27621003]Ja sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ihminen. Sädekehä oikein loistaa kauas. Silti vielä haukut tätä ihmistä. Se on tuomitsemista. Olet jeesustelija. Mielestäsi sun päässäsi on jokin mennyt pahasti pieleen.[/QUOTE]

Sanon suoraan, mä tunnen itseä parempi ja hyvällä tavalla, siks kun minun ei tarvi epätoivosesti etsiä satoja seksikumpania, ne aina odottaa jos haluan, mutta 2 mulle riitänyt elämän aikana, en halua sen enempää. En halua tautia, enkä halua liikaista oloa, sekä minulla on muuta tärkeämpi elämässä kuin tämä. Mä tarvin miestä rinnalle, eikä seksiä joka paikasta

[QUOTE="hops";27621017]kuka näillä retostelee? En tiedä ystävieni seksikumppaneiden määrää, eikä he mun. Edes mieheni ei tiedä, kun ei sillä ole merkitystä. Olin 8 vuotta sinkkuna. Elin mielestäni suht rauhallista elämää, mutta en mä mikään nunna ollut. Sinkkunakin mulla oli seksielämä.[/QUOTE]

Mä olenkin sitten vissiin nunna :ashamed: Ja kyllä mä saan kuulla siitä kuinka sinkkuna eläessä ei muka seksiä edes tarvitse.. Mua ainakin hävetttää ettei mulla ole kokemuksia yhtään. :ashamed: (ja anteeksi kun tulin taas valittamaan. on taas se aika kuusta että tekee mieli koko ajan)

En mitään mieltä, jokainen harrastakoon seksiä niin monen kanssa kun haluaa. En tiedä tapausta, mutta jos on 30-vuotias, joka on harrastanut 15 vuotta seksiä ja ollut sadan kumppanin kanssa, ei kumppaneita kuitenkaan ole kuin 6-7 vuodessa, ei mielestäni paljoa.

"..."
.
Ihan samaa mieltä! Mitä tuollaisella tavoitellaan? Hyväksyntää? Mielestäni on jotain mennyt pahasti pieleen, jos ei kykene luomaan pidempiaikaista parisuhdetta vaan kaikki suhteet ovat aika varmasti tällaisella vain seksiä.
No ei kai sitä jostain yhdenyön jutusta muuta haekkaan kuin seksiä. Harva sitä pitkää parisuhdetta perustaa sen tähden, että seksin määrä lisääntyisi, yleensä siinä tuppaa käymään ajan myötä juuri päinvastoin.

Ja tuo esimerkin määrä, niin riippuu vähän naisen iästä, onko paljon vai ei. Jos on esim. 40 vuotias ja aloittanut seksin 20 vuotiaana, niin eihän tuo tee vuodessa kuin 15 miestä. Ei ole paljon se.

"..."
Sanon suoraan, mä tunnen itseä parempi ja hyvällä tavalla, siks kun minun ei tarvi epätoivosesti etsiä satoja seksikumpania, ne aina odottaa jos haluan, mutta 2 mulle riitänyt elämän aikana, en halua sen enempää. En halua tautia, enkä halua liikaista oloa, sekä minulla on muuta tärkeämpi elämässä kuin tämä. Mä tarvin miestä rinnalle, eikä seksiä joka paikasta
Anteeksi, mutta tuo "en halua likaista oloa" kuulostaa jossain määrin naurettavalta, jos se tulee sellaisen suusta, joka on rahasta heiluttanut persettään vieraiden miesten edessä...

Venakko Milanna
[QUOTE="...";27621118]Anteeksi, mutta tuo "en halua likaista oloa" kuulostaa jossain määrin naurettavalta, jos se tulee sellaisen suusta, joka on rahasta heiluttanut persettään vieraiden miesten edessä...[/QUOTE]

Kyllä olen tanssinut:) rahan edestä varma säkin helutat peppua, minäkin nyt, eli teen työt ja se heilu. Älä sekoittaa työt tänne ja myös sinun vanhat ja liikaiset ennakkoluulot. Minulla on hyvää itsetunto ja tykkäsin mitä tein, koska se ei ole liikaista, liikaisempi olla siivojana tai käydä sossussa tai kaikist pahin on harrasta seksiä kaikien kanssa, mulla olisi varma aivan hirveä liikainen olo, jos tätä olisin tehnyt. Varma kiva myös käydä ulkona, jokaiselle oihh moikka, tässä minä

Lunatic
[QUOTE="Sanna";27621119]Sinä et sitä päätä, mikä on normaalia. Seksi voi olla joillekin ihmisille mukava harrastus. Miksi ihmeessä sitä pitäisi rajoittaa, jos se on täysin harmitonta, eikä vahingoita ketään, vaan päinvastoin tuo iloa elämään.[/QUOTE]

Kyllä mä olettaisin, että normihimoilla varustettu nainen pärjää hyvin vaikka ilman seksiäkin.

Venakko Milanna
[QUOTE="Sanna";27621119]Sinä et sitä päätä, mikä on normaalia. Seksi voi olla joillekin ihmisille mukava harrastus. Miksi ihmeessä sitä pitäisi rajoittaa, jos se on täysin harmitonta, eikä vahingoita ketään, vaan päinvastoin tuo iloa elämään.[/QUOTE]

Harmitonta? Juuri näin taudit leviä

"..."
Kyllä olen tanssinut:) rahan edestä varma säkin helutat peppua, minäkin nyt, eli teen työt ja se heilu. Älä sekoittaa työt tänne ja myös sinun vanhat ja liikaiset ennakkoluulot. Minulla on hyvää itsetunto ja tykkäsin mitä tein, koska se ei ole liikaista, liikaisempi olla siivojana tai käydä sossussa tai kaikist pahin on harrasta seksiä kaikien kanssa, mulla olisi varma aivan hirveä liikainen olo, jos tätä olisin tehnyt. Varma kiva myös käydä ulkona, jokaiselle oihh moikka, tässä minä
Meinaat, että jos on harrastanut seksiä rahasta, noin niinkuin työkseen, niin sitten se ei ole likaista... on kovin virolaista eli venäläistä logiikkaa.

Suomessa tuo strippaaminen kyllä monien mielestä on varsin likaista ja alentavaa, enkä usko, että kovin suomalainen lähtisi mielummin strippariksi kuin siivoojaksi.

"vieras"
Voi ..ttu mikä jeesustelija se sinäkin olet. SULLE on riittänyt elämän aikana 2 miestä ja SINÄ ET HALUA enempää. SO?! Esim. itse olisin kauhuissani, jos ei olis tähän päivään mennessä ollut kuin 2 kumppania, kuitenkin seksiä olen harrastanut jo 20 vuotta. Sinkkuaikanani tuli oltua useammankin eri miehen kanssa, en tosin niitä laskenut, mutta mitä helvettiä se muille kuuluu?

Ja mitä sunkin juttuja on lukenut, niin en arvostelis yhtään ketään.

lucifer
[QUOTE="vieras";27621214]Voi ..ttu mikä jeesustelija se sinäkin olet. SULLE on riittänyt elämän aikana 2 miestä ja SINÄ ET HALUA enempää. SO?! Esim. itse olisin kauhuissani, jos ei olis tähän päivään mennessä ollut kuin 2 kumppania, kuitenkin seksiä olen harrastanut jo 20 vuotta. Sinkkuaikanani tuli oltua useammankin eri miehen kanssa, en tosin niitä laskenut, mutta mitä helvettiä se muille kuuluu?

Ja mitä sunkin juttuja on lukenut, niin en arvostelis yhtään ketään.[/QUOTE]ja mä en ole kauhuissani vaikka olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa. ja ikääkin jo on... ja sinkkunakin olin parikymmentä vuotta eikä siltä tarvinnu harrastaa seksiä kenenkaan kanssa kun ei kukaan kiinostanut niin paljoa että olisi kannattanut vaivautua.

:popcorn:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621206:
No eikö se oo jo aika selväksi täällä tullut, että musta on ainakin tullut sekopää hullu.. :xmas: (eli ei pärjää hyvin)
Ai jaa, no nyt tiedän minäkin. :D

Eipä muakaan täällä koskaan terveeks oo haukuttu.. mutta en usko että se seksiin liittyy, koska minä taas pärjään mainiosti ilman seksiä.
Oon itseasiassa ajatellut, etten enää tässä elämässä jaksa sellasta harrastaa, ei oo meikäläisen laji.

Venakko Milanna
[QUOTE="...";27621211]Meinaat, että jos on harrastanut seksiä rahasta, noin niinkuin työkseen, niin sitten se ei ole likaista... on kovin virolaista eli venäläistä logiikkaa.

Suomessa tuo strippaaminen kyllä monien mielestä on varsin likaista ja alentavaa, enkä usko, että kovin suomalainen lähtisi mielummin strippariksi kuin siivoojaksi.[/QUOTE]

Monet suomalaiset ei lähtee kun ei ole kroppa ei pokka, eikä tarvi sanoa täällä kaikki vain laihat, joka kolmas ensi synnyttäjä jo ylipainoinen, puhumattakaan kuinka monta täällä kärsi lihavudesta, jokaisen se oma asia, mutta mun mielestä se on terveyden takia huolestuttava, kauneus jo asia erikseen, joku tykkää olla laiha joku ei.. mutta työ se ei ole liikainen, päinvastoin, varma siistimipi kuin kassatyö, niin kuin sanoin se on sinun liikaiset ennakkoluulot. Rahasta seksiä harrastaminen on työ, mutta aika liikainen työ, pitää olla aika yksinkertainen ja tyhjää ihminen, jos ei voi tai ei halua muuta tehdä. Silti jokaisen se on oma valinta

"Vieras"
Niin voi joo, mutta eri asia mitä siinä on järkeä? Harrastaa lasten tekoon tarkoitettua touhua tuosta vaan kaikkien kanssa.
Jos niin paljon pitää seksistä niin luulisi löytävän itselleen hyvän "harrastuskumppanin" niiden satojen känniläisten sijaan.

Yhteistyössä