"vieras"
Että ei ole ihan kaikki kunnossa yläkerrassa ja tuskin kyllä alakerrassakaan. Aika säälittävää tavallaan.
No ei kai sitä jostain yhdenyön jutusta muuta haekkaan kuin seksiä. Harva sitä pitkää parisuhdetta perustaa sen tähden, että seksin määrä lisääntyisi, yleensä siinä tuppaa käymään ajan myötä juuri päinvastoin.Ihan samaa mieltä! Mitä tuollaisella tavoitellaan? Hyväksyntää? Mielestäni on jotain mennyt pahasti pieleen, jos ei kykene luomaan pidempiaikaista parisuhdetta vaan kaikki suhteet ovat aika varmasti tällaisella vain seksiä.
Anteeksi, mutta tuo "en halua likaista oloa" kuulostaa jossain määrin naurettavalta, jos se tulee sellaisen suusta, joka on rahasta heiluttanut persettään vieraiden miesten edessä...Sanon suoraan, mä tunnen itseä parempi ja hyvällä tavalla, siks kun minun ei tarvi epätoivosesti etsiä satoja seksikumpania, ne aina odottaa jos haluan, mutta 2 mulle riitänyt elämän aikana, en halua sen enempää. En halua tautia, enkä halua liikaista oloa, sekä minulla on muuta tärkeämpi elämässä kuin tämä. Mä tarvin miestä rinnalle, eikä seksiä joka paikasta
Sinä et sitä päätä, mikä on normaalia. Seksi voi olla joillekin ihmisille mukava harrastus. Miksi ihmeessä sitä pitäisi rajoittaa, jos se on täysin harmitonta, eikä vahingoita ketään, vaan päinvastoin tuo iloa elämään.Ihan sama onko mies vai nainen, kyllä noin monen kanssa vehtaaminen on "normaali-ihmisellä" turhaa touhua.
Vai petari ?Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;27621178:Patja?
No eikö se oo jo aika selväksi täällä tullut, että musta on ainakin tullut sekopää hullu.. :xmas: (eli ei pärjää hyvin)Kyllä mä olettaisin, että normihimoilla varustettu nainen pärjää hyvin vaikka ilman seksiäkin.
Meinaat, että jos on harrastanut seksiä rahasta, noin niinkuin työkseen, niin sitten se ei ole likaista... on kovin virolaista eli venäläistä logiikkaa.Kyllä olen tanssinut rahan edestä varma säkin helutat peppua, minäkin nyt, eli teen työt ja se heilu. Älä sekoittaa työt tänne ja myös sinun vanhat ja liikaiset ennakkoluulot. Minulla on hyvää itsetunto ja tykkäsin mitä tein, koska se ei ole liikaista, liikaisempi olla siivojana tai käydä sossussa tai kaikist pahin on harrasta seksiä kaikien kanssa, mulla olisi varma aivan hirveä liikainen olo, jos tätä olisin tehnyt. Varma kiva myös käydä ulkona, jokaiselle oihh moikka, tässä minä
Voi ..ttu mikä jeesustelija se sinäkin olet. SULLE on riittänyt elämän aikana 2 miestä ja SINÄ ET HALUA enempää. SO?! Esim. itse olisin kauhuissani, jos ei olis tähän päivään mennessä ollut kuin 2 kumppania, kuitenkin seksiä olen harrastanut jo 20 vuotta. Sinkkuaikanani tuli oltua useammankin eri miehen kanssa, en tosin niitä laskenut, mutta mitä helvettiä se muille kuuluu?Sanon suoraan, mä tunnen itseä parempi ja hyvällä tavalla, siks kun minun ei tarvi epätoivosesti etsiä satoja seksikumpania, ne aina odottaa jos haluan, mutta 2 mulle riitänyt elämän aikana, en halua sen enempää. En halua tautia, enkä halua liikaista oloa, sekä minulla on muuta tärkeämpi elämässä kuin tämä. Mä tarvin miestä rinnalle, eikä seksiä joka paikasta
Ai jaa, no nyt tiedän minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27621206:No eikö se oo jo aika selväksi täällä tullut, että musta on ainakin tullut sekopää hullu.. :xmas: (eli ei pärjää hyvin)