[QUOTE="jarna";27621592]Mulle on ihan sama miltä kukakin näyttää. Jos joku viihtyy jenkkakahvoissaan tai pitää niitä esteettisesti miellyttävinä, niin ihan kaikessa rauhassa. Ärsyttää vaan sellainen yleinen harhaluulo myös äitien keskuudessa, että lapsen syntymän jälkeen ikään kuin "kuuluu" näyttää "muodokkaalta ja kurvikkaalta"=läskiltä. Että jenkkikset ja muut makkarat kuuluvat siihen samaan pakettiin kuin riipputissit ja arvet. Noille jälkimmäisille ei oikein mitään voi, mutta niille makkaroille voi kyllä antaa kyytiä tai semmoisia voi olla ylipäätään hankkimatta. Moni tuttava äiti yrittää jopa syyllistää sanomalla" no olishan se kiva käydä jumpalla, mutta sitten se olisi lapsilta ja perheen yhteisestä ajasta pois". Mitenkähän se on pois lapsiltani jos esim. heidän nukkuessaan käyn treenaamassa...? Tai jos heitä tuossa nostelen ilmaan tai lähden vetämään pulkalla mäkiä ylös ja alas..?[/QUOTE]
Tähän on vielä pakko puuttua. Ensinnäkin toiset näkee, ja sit se ryhmä, jota ei oikeasti jaksa niin kiinnostaa onko niinku parhaimmillaan vaiko ei. Siis miks ihmeessä tarvis olla?
Mä olisin esim. itse varmasti paljon paremman näköinen jos olisin timmimpi, hoikempi jne. mut miks pitäis olla?
Miten se parantaisi mun elämänlaatua sun mielestä kun mä en itse keksi. Äläkä ota tähän nyt mitään terveyspuolta, koska kysyn nyt vaan näin kun kerran tässä on haukuttu nimenomaan ulkonäköä, ei puhuttu terveysasioista, koska jokainenhan kuitenkin ihan itse tietää mitkä on terveellisimmmät elintavat.