"Kohtuutonta vaatia 31-vuotiasta perheenäitiä näyttämään 18-vuotiaalta"? Tuoko naisellinen vartalo:D

• Viestiketjun aloittaja harpya
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä näytän aika samalta kuin 18-vuotiaana. En ole ikinä ollut mitenkään erityisen laiha. Haaveilen, että kun saan opiskelut loppuun niin aloitan liikunnan. Nyt en yksinkertaisesti ehdi. Päivät olen töissä, illat haluan olla lasten kanssa ja kun he nukkuvat opiskelen. Pidän yhden vapaaillan viikossa opiskelusta ja se on pyhitetty miehen kanssa olemiselle.

"Vieras"
Sisäänsyötettyä paskaa mallimaailmasta yms. on se, että Aquiliera olisi läski tai 20kg ylipainoinen. Surullisen monilla on ihan vinoutunut käsitys naisen muodoista ja naisellisuudesta. Varsinkaan täysin timmi ja reenattu ennenaikaisesti kuivunut vartalo ei todellakaan ole kaunis vaikka olisi kuinka timmi.

"hilda"
[QUOTE="jarna";27621372]No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.[/QUOTE]

mää oon himpun verran yli 30,en treenaa,enkä katso mitä suuhuni pistän(tai toki niin että syön sellaista mistää pidän) ja olen hoikka(50kg paino), mutta ei mulla ole tissejäkään... mielummin ottaisin cristinan muodot, mutta ei taida onnistua. :)

"Nenna"
Miksi jotkut luulevat, että ylipainoisilla on ainoastaan yksi muoto eikä muotoja. Itse olen reilusti ylipainoinen, mutta mulla on selvästi erottuvat rinnat, vyötärö ja lantio. Sehän riippuu paljon siitä mihin kohtaan ne kilot kerääntyy.

Painonpudotus on meneillään, mutta se miltä näytän nyt ei kuulu pätkääkään muille. Tämä on mun kroppani enkä kaipaa siitä mielipiteitä muilta.

iso tyttö
[QUOTE="Vieras";27635340]Sisäänsyötettyä paskaa mallimaailmasta yms. on se, että Aquiliera olisi läski tai 20kg ylipainoinen. Surullisen monilla on ihan vinoutunut käsitys naisen muodoista ja naisellisuudesta. Varsinkaan täysin timmi ja reenattu ennenaikaisesti kuivunut vartalo ei todellakaan ole kaunis vaikka olisi kuinka timmi.[/QUOTE]

Aivan samoin voisin todeta, että sisäänsyötettyä paskaa nykyajan läskiyhteiskunnasta on se, että Aguilera ei muka olisi yhtään ylipainoinen. Kun hän nyt ihan oikeasti on. Ehkä hänellä ei kuitenkaan ole tarvetta olla 20 kg hoikempi, mutta vaikka hän tiputtaisikin 20 kg, niin todennäköisesti olisi vielä normaalipainossa.

Itse en jaksa ymmärtää tuota naisellisuudesta lässyttämistä. Eikös jokaisen naisen vartalo ole naisellinen noin niinkuin ihan lähtökohtaisesti? Millä perusteella se tietty määrä läskiä olisi yhtään sen naisellisempaa kuin iso määrä läskiä tai vähäinen määrä läski, tai täysin timmi vartalo?

Minusta on ihan ok, että se pääasiallinen naisvartalon ihanne on se normaalin hoikka nainen, vaikka se vähän isompia naisia ahdistaisikin. Toki yleisen asenneilmapiirin pitää olla suvaitsevainen, mutta ihanteen ei kyllä minusta tarvitse olla yhtään ylipainoinen, vaikka itselläkin bmi 27.

Yhteistyössä