"Kohtuutonta vaatia 31-vuotiasta perheenäitiä näyttämään 18-vuotiaalta"? Tuoko naisellinen vartalo:D

• Viestiketjun aloittaja harpya
  • Ensimmäinen viesti
hkjfjl
[QUOTE="Vieras";27621521]Mutta 55 kiloisella ei ole 75 kiloisen muotoja. Piste. Fakta.[/QUOTE]

Riippuu mikä pituus. :D

Vai tarkoitatko, että satakiloinen on sitten isompi muoTO. Yksikössä valitettavasti. Lihava on eri asia kuin kurvikas, muista se.
55kg voi hyvinkin olla muodokas, jos ei nyt ole 185cm kuitenkaan. Siinä tapauksessa jo aika mahdotonta...

Tiedätkö mitä tarkoittaa fakta?

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27621525:
Minusta tuntuu, että ainakin tällä palstalla, niistä läskeistä valittavat ne hoikat ihmiset. Siis tekevät aloituksia tyllin"hyyyyi, katsokaa tässä kuvassa on ylipainoinen.Onpas se ruma.". En ole nähnyt ketjuja, jossa ap kertoisi olevansa törkeä läski ja susiruma, mutta ei aio asialle mitään tehdä.

Eli miksi pitää valittaa TOISTEN ulkonäöstä?

Kun on sisällä suuri tyhjyys jota täytetään väärällä tavalla? En minä tiedä. Eipä toi nyt positiivisista asioista ainakaan kerro.

fgsdg
Kun on sisällä suuri tyhjyys jota täytetään väärällä tavalla? En minä tiedä. Eipä toi nyt positiivisista asioista ainakaan kerro.
Jatkuvastihan täällä tehdään ketjuja siitä onko joku liian laiha. Miksi ei sitten toisinkin päin.

Enkä aloittanut ketjua, ei tosiaan kiinnosta. Otin vain kantaa kommentteihin. :)

Edelleenkin linkin kuvan nainen ON minusta kaunis.

"Vieras"
Otatko nyt vielä silmän pois perceestä ja katsot avauksen linkkiä.
Onko C.A. lihava vai muodokas?

Jos vastaat lihava, niin oletko sä katkera or what?

Riippuu mikä pituus. :D

Vai tarkoitatko, että satakiloinen on sitten isompi muoTO. Yksikössä valitettavasti. Lihava on eri asia kuin kurvikas, muista se.
55kg voi hyvinkin olla muodokas, jos ei nyt ole 185cm kuitenkaan. Siinä tapauksessa jo aika mahdotonta...

Jatkuvastihan täällä tehdään ketjuja siitä onko joku liian laiha. Miksi ei sitten toisinkin päin.

Enkä aloittanut ketjua, ei tosiaan kiinnosta. Otin vain kantaa kommentteihin. :)

Edelleenkin linkin kuvan nainen ON minusta kaunis.

No mietipä ihan itse. Mä inhoan näitä ketjuja, mut tänään otti kupoliin tämä aihe. Vittu kun jotkut ihmiset oikeesti on henkisesti niin pieniä eikä osaa nauttia toisista, toisten erilaisista vartaloista ja kaikesta. Onks niin paha olo vai mitä vittua? Ettekö osaa rakastaa ihmisiä? Onko kaikki uhkia tai jotain?

fghlgj
[QUOTE="Vieras";27621567]Otatko nyt vielä silmän pois perceestä ja katsot avauksen linkkiä.
Onko C.A. lihava vai muodokas?

Jos vastaat lihava, niin oletko sä katkera or what?[/QUOTE]

No sanotaan, että minusta vähän molempia. Ei ole täysin muodoton mitä lihavat monesti ovat, mutta voisi olla terveemmän näköinen jos pikkuisen saisi kiloja pois. Jos kuitenkin itse viihtyy niin mikäs siinä. :) Eli ei missään nimessä ole omasta mielestä mikään LIHAVA, mutta vähän tukevahko.

Tämä on nyt minun mielipide ja turha siitä on loukkaantua. Kaunis hän silti on, siitä ei päästä mihinkään. :)

"jarna"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27621470:
Miten niin ei ole lupa näyttää pyöreältä? Kuka näitä lupia sitten jakelee? Joitakin kiinnostaa urheilu ja oma ulkonäkö enemmän, ja joitakin sitten vähemmän. Se, että itse tykkäät viettää aikaasi treenaten, ei tarkoita, että muidenkin pitäisi niin tehdä.

Kuvassa oli ihan nätti ja muodokas nainen. Ei milestäni vielä mikään läski. Itse tykkään hoikemmasta vartalosta, mutta eihän tuo Christina silti ruma ole(vartaloltaankaan).

Mulle on ihan sama miltä kukakin näyttää. Jos joku viihtyy jenkkakahvoissaan tai pitää niitä esteettisesti miellyttävinä, niin ihan kaikessa rauhassa. Ärsyttää vaan sellainen yleinen harhaluulo myös äitien keskuudessa, että lapsen syntymän jälkeen ikään kuin "kuuluu" näyttää "muodokkaalta ja kurvikkaalta"=läskiltä. Että jenkkikset ja muut makkarat kuuluvat siihen samaan pakettiin kuin riipputissit ja arvet. Noille jälkimmäisille ei oikein mitään voi, mutta niille makkaroille voi kyllä antaa kyytiä tai semmoisia voi olla ylipäätään hankkimatta. Moni tuttava äiti yrittää jopa syyllistää sanomalla" no olishan se kiva käydä jumpalla, mutta sitten se olisi lapsilta ja perheen yhteisestä ajasta pois". Mitenkähän se on pois lapsiltani jos esim. heidän nukkuessaan käyn treenaamassa...? Tai jos heitä tuossa nostelen ilmaan tai lähden vetämään pulkalla mäkiä ylös ja alas..?

[QUOTE="jarna";27621592]Mulle on ihan sama miltä kukakin näyttää. Jos joku viihtyy jenkkakahvoissaan tai pitää niitä esteettisesti miellyttävinä, niin ihan kaikessa rauhassa. Ärsyttää vaan sellainen yleinen harhaluulo myös äitien keskuudessa, että lapsen syntymän jälkeen ikään kuin "kuuluu" näyttää "muodokkaalta ja kurvikkaalta"=läskiltä. Että jenkkikset ja muut makkarat kuuluvat siihen samaan pakettiin kuin riipputissit ja arvet. Noille jälkimmäisille ei oikein mitään voi, mutta niille makkaroille voi kyllä antaa kyytiä tai semmoisia voi olla ylipäätään hankkimatta. Moni tuttava äiti yrittää jopa syyllistää sanomalla" no olishan se kiva käydä jumpalla, mutta sitten se olisi lapsilta ja perheen yhteisestä ajasta pois". Mitenkähän se on pois lapsiltani jos esim. heidän nukkuessaan käyn treenaamassa...? Tai jos heitä tuossa nostelen ilmaan tai lähden vetämään pulkalla mäkiä ylös ja alas..?[/QUOTE]

Tähän on vielä pakko puuttua. Ensinnäkin toiset näkee, ja sit se ryhmä, jota ei oikeasti jaksa niin kiinnostaa onko niinku parhaimmillaan vaiko ei. Siis miks ihmeessä tarvis olla?

Mä olisin esim. itse varmasti paljon paremman näköinen jos olisin timmimpi, hoikempi jne. mut miks pitäis olla?

Miten se parantaisi mun elämänlaatua sun mielestä kun mä en itse keksi. Äläkä ota tähän nyt mitään terveyspuolta, koska kysyn nyt vaan näin kun kerran tässä on haukuttu nimenomaan ulkonäköä, ei puhuttu terveysasioista, koska jokainenhan kuitenkin ihan itse tietää mitkä on terveellisimmmät elintavat.

"vieras"
Täällä taitaa porukka olla sekä lukutaidotonta että sokeaa?

Eihän tuossa sanottu että perheenäidin PITÄÄ OLLA LIHAVA? Vaan että ei voi vaatia kaikkien aikuisten naisten näyttävän teiniltä, ei se kai tarkoita etteikö saisi olla hoikka?

Ja kyllä tuo on omaan silmään noin yleisessä mittakaavassa todellakin naisellinen tai uhkea, ei lihava tai ylipainoinen. Roikkuvat läskit eivät tursota niin kuin enemmistöllä suomalaisista taikinavartaloista. Yleensä tuollaisissa kuvissa on vain alipainoisia naisia, siksi yksi vähän normaalimpi toki pistää silmään mutta sääret ovat hoikat ja rinnat ja vyötärö erottuvat, kyllä lihava ihminen näyttää vähän erilaiselta.

Veikkaisin että jos Aguilera seisoisi täällä näiden itseään hoikkana ja timminä pitävien suomimammojen vieressä, ei hän enää niiiiin pullealta näyttäisikään....

Lunatic
No mietipä ihan itse. Mä inhoan näitä ketjuja, mut tänään otti kupoliin tämä aihe. Vittu kun jotkut ihmiset oikeesti on henkisesti niin pieniä eikä osaa nauttia toisista, toisten erilaisista vartaloista ja kaikesta. Onks niin paha olo vai mitä vittua? Ettekö osaa rakastaa ihmisiä? Onko kaikki uhkia tai jotain?
Niinpä. Mikään ei oo hienompaa kun oivaltaa, miten erilaisia kaikki on.. että miten se voi olla edes mahdollista, että jokainen on täysin omanlaisensa persoona. Luulis kun ihmisiä on niin helkkaristi, että olis vaan muutama prototyyppi kehitelty.. mutta ei, jokainen on ihan erilainen kuin toinen.
Mahtavaa ja upeeta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Niinpä. Mikään ei oo hienompaa kun oivaltaa, miten erilaisia kaikki on.. että miten se voi olla edes mahdollista, että jokainen on täysin omanlaisensa persoona. Luulis kun ihmisiä on niin helkkaristi, että olis vaan muutama prototyyppi.. mutta ei, jokainen on ihan erilainen kuin toinen.
Mahtavaa ja upeeta.

Todellakin! Ihanaa huomata et on muitakin jotka oivaltaa tälläsiä asioita vähän laajemmin. :heart:

"vieras"
[QUOTE="jarna";27621372]No mielestäni on ihan typerää ajatella, että synnyttäneen äidin kuuluu ja on lupa näyttää tukevalta. Ihan kuin olisi mahdottomuus perheenäidin näyttää timmiltä ja hyvältä, ja ihan ilman niitä "kurveja"=läskiä. Itse olen 3 alle kouluikäisen lapsen äiti ja näytän yhtä hoikalta ja timmiltä kuin nuorenakin. Treenaan 5 krt viikossa ja katson vähän mitä suuhuni pistän. Ei ole edes vaikeaa. Ja ikää on 36v, että en mikään nuori neitonen enää ole.[/QUOTE]

Siis mitä helvantaa? Ei kukaan tarvitse kenenkään lupaa näyttääkseen miltään, ei edes tukevammat ihmiset. Jokaisella on oma lupansa näyttää miltä haluaa eikä muuta tarvitakaan.

• Tykkää
"kolmen äiti"
No sanokaa nyt että onks toi oikeesti 'paha?' :D Oon nimittäin lähössä tänään viihteelle ekaa kertaa vuosiin ja ekaa kertaa -20kg projektini jälkeen (kolme lasta kolmessa vuodessa) ja mä näytän aika lailla tolta nyt sitten. 5-10kg pois on lopullinen tavote, mutta tässä kohtaa ehdin tähän. Mulla on vähän isommat tissit, kapeampi lantio kuin A.C:lla. Tosin mustan mekon meinasin laittaa, mutta yläosan leikkaus on aika samanmoinen. Helma on polviin ja leveä, ilmava.

Nimimerkillä 'nyt tuli paineita' :D Mutta mä ihan oikeesti kuvittelin jo näyttäväni ihan ihmiseltä ja oikeastaan ihan hyvältäkin..

Tuota noin...
Christina näyttää minusta oikein hyvältä. Ylipainoa hänellä kuitenkin lienee reilusti, eli sinä, joka epäilit, että hänen bmi olisi jossain 26-27 paikkeilla, olet kyllä hakoteillä. Mulla itsellä on parisenkymmentä kiloa ylipainoa, ja näytän aika samalta, kuin Christina, jopa ehkä hoikemmalta. Että kyllä hänellä ylimääräistä on, ja reilusti.

Lunatic
Todellakin! Ihanaa huomata et on muitakin jotka oivaltaa tälläsiä asioita vähän laajemmin. :heart:
En tiä onko se tää ikä vai mikä, mutta nyt oon oppinut näkemään tän entistä selkeämmin ja arvostamaan asiaa vielä enemmän kuin ennen.
Johtuukohan se jotenkin siitä, etten ole nuori enkä vanha, olen ikäänkuin kaiken keskellä ja näen joka suuntaan.. En osaa selittää, mutta jonkinlaista valaistumista on havaittavissa.
Totta kai aina olen pitänyt erilaisuutta rikkautena, mutta en oo osannut nauttia siitä.

• Tykkää

Yhteistyössä