täällähän tuo ei ole syy vaan peruste.Millä tavalla feikiltä? Johtuuko se siitä, että kirjoitan kahdella tapaa? Tai että en tuo juurikaan itsestäni mitään esille sen kummemmin? Utelias olen, sillä kysyn.
No däämn. Emmä ny voi kaikkee.. äh, mä meen nukkumaan, ku emmä vaan tajuuAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27602629:täällähän tuo ei ole syy vaan peruste.
Joku siellä taas yrittää saada provosoitua ilman mitään mielikuvaa. Katsonut vaan keitä on hereillä vielä.Millä tavalla feikiltä? Johtuuko se siitä, että kirjoitan kahdella tapaa? Tai että en tuo juurikaan itsestäni mitään esille sen kummemmin? Utelias olen, sillä kysyn.
No et tod! Tuksu on herttainen ja lämmin nainen, ja sä oot joku jääkaappiOonko jo Tuksu-tasolla? :heart:
Onnee vaan ja menestystä siihenJoku siellä taas yrittää saada provosoitua ilman mitään mielikuvaa. Katsonut vaan keitä on hereillä vielä.
Damn! Täytyy sit ehkä alkaa tsemppaan enemmän ton viinan ja pikkukoirien kanssa :/No et tod! Tuksu on herttainen ja lämmin nainen, ja sä oot joku jääkaappi
mä olisin aina öisin. :vampire:Joku siellä taas yrittää saada provosoitua ilman mitään mielikuvaa. Katsonut vaan keitä on hereillä vielä.
No sillä vois jo saada himpun verran katu-uskottavuutta, mut siis tää palstahan sekois ihan tod. jos sä koittaisit olla kiltti ja ymmärtäväinen joskus...kokeileppa ihan huviksesDamn! Täytyy sit ehkä alkaa tsemppaan enemmän ton viinan ja pikkukoirien kanssa :/
Nii olisit nii, jos olisit muka joku Päätön!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27602650:mä olisin aina öisin. :vampire:
En mä viitti, joku vois luulla et mä oikeesti välitän :/ Ja sit olisin jumissa siinä harhaluulossa lopun palstaikääni!No sillä vois jo saada himpun verran katu-uskottavuutta, mut siis tää palstahan sekois ihan tod. jos sä koittaisit olla kiltti ja ymmärtäväinen joskus...kokeileppa ihan huvikses
Nii olisit nii, jos olisit muka joku Päätön!
Mitä uskomatonta meissä on?Jos uskomattominta tarinaa saa ehdottaa niin astrolabe ja data. Taitavat kuitenkin olla ihan tosi tapauksia
Sanoinko, että minulla on jotain tätä nimimerkkiä vastaan?! En mielestäni edes arvostellut - tai no ehkä rivien välistä sitä, että ei ole kovin laadukasta työtä.Onko sulla jotain henk koht sitä vastaan että ihminen on riehakas ja avoin?
Vähemmän pahaa se tekee kuin se että juoksee palstaa ympäri arvostelemassa muita kun itseä ei voi edes tunnistaa. Edes sellaiseksi "feikiksi mustaksi".
Ihmiset ottaa vähän liian tosissaan tämän palstan.