Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";27603737]mikäs sun edellinen nikki oli "lasipää edellä"? säkin oot joku vanha.[/QUOTE]

hetko...?
nyt kyllä meni vikaan, mut onneks vaan sen 100 %.

KIITOS, tämä oli SUURI kunnia kyllä, *minut on mainittu harmaan toimesta*

Mutta se mun on pakko lisätä tähän vielä, että olen ihan kamalan lapsellinen, (ikääni nähden etenkin, en ole kalkkunoitunut riittävästi siis)... olen vauhdikaskin joskus - ja paljon muuta, mutta ei se minua onneksi haittaa :D

- huom, tiedän, että näin EI SAA OLLA.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603766:
hetko...?

Mutta se mun on pakko lisätä tähän vielä, että olen ihan kamalan lapsellinen, (ikääni nähden etenkin, en ole kalkkunoitunut riittävästi siis)... olen vauhdikaskin joskus - ja paljon muuta, mutta ei se minua onneksi haittaa :D

just just, oot ollut täällä vuodesta 2008 ja vasta nyt huomaan sut ja kuitenkin nykyään kirjoitat täällä ihan päivittäin. kerro vaan reilusti se entinen nikkisi :).

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603766:
hetko...?

Näin mullaki, enkä osaa edes hävetä asiaa. Olen irl aikamoinen höyrypää, kun sille tuulelle satun:D
Jotkut kai kasvaa mieleltään aikuiseksi vähän hitaammin kun toiset:cool:

[QUOTE="hmmm";27603777]just just, oot ollut täällä vuodesta 2008 ja vasta nyt huomaan sut ja kuitenkin nykyään kirjoitat täällä ihan päivittäin. kerro vaan reilusti se entinen nikkisi :).[/QUOTE]

näin se elämä päähän potkiskelee, mutta tässä kohtaa joudut pettymään.
Miten nämä kaksi asiaa muuten ovat yhteydessä, (1. huomaan... ja 2. kirjoitat...)
?????????

Minä huomaan sinut nyt ensimmäistä kertaa, mutta en tiedä kirjoitatko täällä ihan päivittäin.
Voin sitä vain arvailla...

"anni"
Mitä sillä itseasiassa on väliä, onko joku nikki totta vai ei, tai oikea hahmo vai ei? Käsittääkseni koko nettimaailma usein on vähän kuvitteellinen. Minusta tää palsta on hauska, olen "oppinut" täältä lukuisia höhliä juttuja ja mielipiteitä, ja toisaalta ihan kivojakin juttuja lukenut. Tämä palsta on pelastanut mut kuolemasta tylsyyteen leikkauksesta toipumis saikulla:)

Kepsis
[QUOTE="vieras";27603838]Ei ole ensimmäinen kerta kun Kepsis menee feikkinasien lankaan.[/QUOTE]

Ai kuis, mihin lankaan mä olen mennyt? Luulin että täällä olemisessa oleellisinta oli viihtyminen ja ajan tappaminen. Sori jos en osaa osallistua teidän "hakataan musta päivässä" talkoisiin :D

[QUOTE="anni";27603854]Mitä sillä itseasiassa on väliä, onko joku nikki totta vai ei, tai oikea hahmo vai ei? Käsittääkseni koko nettimaailma usein on vähän kuvitteellinen. Minusta tää palsta on hauska, olen "oppinut" täältä lukuisia höhliä juttuja ja mielipiteitä, ja toisaalta ihan kivojakin juttuja lukenut. Tämä palsta on pelastanut mut kuolemasta tylsyyteen leikkauksesta toipumis saikulla:)[/QUOTE]

Ollaan muuten ihan samiksia! Mä myös täällä odottelen leikkaukseen pääsyä ja sitä että pääsee takas kiinni urheiluun.
Sitten voi olla että teen houdinit, ellen ole jääny tosi pahasti kiinni palstaan, nyt jo vähän näyttää siltä:D

[QUOTE="vieras";27603838]Ei ole ensimmäinen kerta kun Kepsis menee feikkinasien lankaan.[/QUOTE]

Siis mitä? Onko Kepisiksellä ollu palstanaisia *mustis* :D
Beepille terveisii, ei oo näkyny.

"anni"
niin Lispetti (sori, kun en vielä uutena hallitse noita lainaamisia) Mulla ranne leikattu, meni poikki urheillessa myös.. ja aika kyllä kävisi ilman tätä palstaa pitkäksi, kun ei ihmeemmin mitään voi tehdä (oikea käsi, , minun tuurilla tietenkin) toivottavasti pääset pian leikkaukseen ja liikkumaan:)...mutta laita niitä juttuja silti joskus, niitä lukee ihan mielellään. Joskus tosiaan ollut kahvit näppiksellä, kun näitä lueskelee.

[QUOTE="anni";27603949]niin Lispetti (sori, kun en vielä uutena hallitse noita lainaamisia) Mulla ranne leikattu, meni poikki urheillessa myös.. ja aika kyllä kävisi ilman tätä palstaa pitkäksi, kun ei ihmeemmin mitään voi tehdä (oikea käsi, , minun tuurilla tietenkin) toivottavasti pääset pian leikkaukseen ja liikkumaan:)...mutta laita niitä juttuja silti joskus, niitä lukee ihan mielellään. Joskus tosiaan ollut kahvit näppiksellä, kun näitä lueskelee.[/QUOTE]

Mulla meni polvi, siellon sarvi halki ja nivelkierukassa kohtalaisen kokoinen repeämä, ei tanssita ei! Tuskaa! Ennen joulua pitäis päästä veitsen alle.

Mulla kans päivät kuluu lojuen, mutta olen yrittänyt aloitella jo pikkuhiljaa treenaa lihasta, ettei ihan rapakunnossa ole kun vihdoin kynnelle kykenee.

No kiva et viihdyt, tääl muutama tiukkapipo, mutta suurin osa on tosi huumorintajusia ja viihdyttäviä:)

Mulla meni polvi, siellon sarvi halki ja nivelkierukassa kohtalaisen kokoinen repeämä, ei tanssita ei! Tuskaa! Ennen joulua pitäis päästä veitsen alle.

Mulla kans päivät kuluu lojuen, mutta olen yrittänyt aloitella jo pikkuhiljaa treenaa lihasta, ettei ihan rapakunnossa ole kun vihdoin kynnelle kykenee.

No kiva et viihdyt, tääl muutama tiukkapipo, mutta suurin osa on tosi huumorintajusia ja viihdyttäviä:)
:hug: :kiss:

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä