Alkaako R-kirjaimella ?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu Leppävaara;27604281::wave::xmas:
Alkaako R-kirjaimella ?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu Leppävaara;27604281::wave::xmas:
Hei nyt joku tietovisa tähän kohtaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu Leppävaara;27604281::wave::xmas:
ihme kun et teräsmiespssst, mä oon batman...
shhhh... salaisuudet ei oo tarkotettu huudeltaviksi! kuiskaaihme kun et teräsmies
muut ei oo uskaltaneet.Mä lähetin omani jo *rinta rottingilla* Mitens muut?
*rinnatMä lähetin omani jo *rinta rottingilla* Mitens muut?
rottinki Wikisanakirja*rinnat
btw onko se jonkinlaista puuta? siis rintaimplantti jos on rottingista?
niin mutta onko se myös tissien kohdalla sama?
mulle tuli kyllä mielikuva siitä kun Lispetti on pyöräyttänyt munkit rottingista tehdylle pöydälle*rinnat
:headwall: miehet miehet... vain miehet voi kysyä tuota...niin mutta onko se myös tissien kohdalla sama?
Tätä en usko:headwall: miehet miehet... vain miehet voi kysyä tuota...
mulle tuli kyllä mielikuva siitä kun Lispetti on pyöräyttänyt munkit rottingista tehdylle pöydälle
On on, ja se on kaarella! Eli liekkö ihan märätetty koko klapi että on saatu taivutettua:O*rinnat
Nonih, tarvis miehen tähänkin selittämään asiasta järkevän.mulle tuli kyllä mielikuva siitä kun Lispetti on pyöräyttänyt munkit rottingista tehdylle pöydälle
niinjustiinsa, bannia niille jotka ei paljasta kaikkia asioitaan totuuden mukaisesti mitään niihin lisäämättä ja mitään vähentämättäSiis wot? Siis täällä feikkejä? Siis nöu! Nöu! Täällähän on vain aitoja oikeita ihmisiä jotka paljastavat kaiken, panonsa, oviksensa, menkkaverensä värin ja koostumuksen, laittavat lasten ja miehen kuvat tänne, kotinsakkin, ihan kaiken, ruokalautasensa, aamupaskan määränsä ja kaikenkaiken, eihän täällä voi olla epäaitoja ihmisiä eihän??????
Joo, huonosti oli Ruutis asiansa nyt muotoillut, eli :O Ruutis on sittenkin nainen :ONonih, tarvis miehen tähänkin selittämään asiasta järkevän.
opcorn:
Nainen, hiljaa!Joo, huonosti oli Ruutis asiansa nyt muotoillut, eli :O Ruutis on sittenkin nainen :O
*kääntäävääntää*