Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaana";27602627]katylina TrueBlood,VenakkoMilanna..onhan näitä[/QUOTE]

Millä tavalla feikiltä? Johtuuko se siitä, että kirjoitan kahdella tapaa? Tai että en tuo juurikaan itsestäni mitään esille sen kummemmin? Utelias olen, sillä kysyn.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
:attn:MINÄÄÄÄÄ:attn: *mesoaa ja hilluu*

PAH, TrueBloodia epäillään, hoovee sanon minä epäilijälle, kun ei parempaan pysty!:mad:

TrueBlood on kyl herkku, eikä ees leikisti tai feikisti:p *puristelee munkkeja* :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Lispetti. Kukaan nainen ei nimeäisi itseään Lispetiksi. Tulee mieleen sellainen taksipusakkamies, joka keksii itselleen - ei niinkään yllättäen - binaispalstaidentiteetin. Jotenkin ne "Lispetin" bi-jututkin on kuin eroottisten novellien jämälaareista kaivettu.

Kepsis
[QUOTE="vieras";27603574]Lispetti. Kukaan nainen ei nimeäisi itseään Lispetiksi. Tulee mieleen sellainen taksipusakkamies, joka keksii itselleen - ei niinkään yllättäen - binaispalstaidentiteetin. Jotenkin ne "Lispetin" bi-jututkin on kuin eroottisten novellien jämälaareista kaivettu.[/QUOTE]

Onko sulla jotain henk koht sitä vastaan että ihminen on riehakas ja avoin?

Vähemmän pahaa se tekee kuin se että juoksee palstaa ympäri arvostelemassa muita kun itseä ei voi edes tunnistaa. Edes sellaiseksi "feikiksi mustaksi".

Ihmiset ottaa vähän liian tosissaan tämän palstan.

"vieras"
Onko sulla jotain henk koht sitä vastaan että ihminen on riehakas ja avoin?

Vähemmän pahaa se tekee kuin se että juoksee palstaa ympäri arvostelemassa muita kun itseä ei voi edes tunnistaa. Edes sellaiseksi "feikiksi mustaksi".

Ihmiset ottaa vähän liian tosissaan tämän palstan.
Sanoinko, että minulla on jotain tätä nimimerkkiä vastaan?! En mielestäni edes arvostellut - tai no ehkä rivien välistä sitä, että ei ole kovin laadukasta työtä.

Vaikka en olekaan musta, voin todeta olevani täysin sanojeni takana.

[QUOTE="vieras";27603574]Lispetti. Kukaan nainen ei nimeäisi itseään Lispetiksi. Tulee mieleen sellainen taksipusakkamies, joka keksii itselleen - ei niinkään yllättäen - binaispalstaidentiteetin. Jotenkin ne "Lispetin" bi-jututkin on kuin eroottisten novellien jämälaareista kaivettu.[/QUOTE]

:eek:taksipusakkamies:LOL:

Kyllä palsta tietää:rolleyes:
How ever...mä ole jakanut mitään bi-kokemuksia palstalaisten kanssa:O
Olen vain ilmaissut olevani bi, ja jos on kysytty jotakin siihen liittyvää, olen vastannut:rolleyes:

"jeps"
[QUOTE="vieras";27603620]Sanoinko, että minulla on jotain tätä nimimerkkiä vastaan?! En mielestäni edes arvostellut - tai no ehkä rivien välistä sitä, että ei ole kovin laadukasta työtä.

Vaikka en olekaan musta, voin todeta olevani täysin sanojeni takana.[/QUOTE]

Samaa mieltä.

Kepsis on kova puolustamaan Lispettiä tosin.. :)

Yhteistyössä