Cheek..

  • Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti
apuvaa
Mä olen nyt ihan ihastunut tähän Jare Tiihoseen aka Cheek:iin. Tämä johtuu tästä vain elämää sarjasta, ja hänen hienoista sovituksista siinä. Henkilön omasta musiikista ei ehkä paria biisiä lukuunottamatta ihan ole minun makuun, ja et onhan hän mainstream artisti, joten siitäkin pointsit tippuu, mut ihmisenä kiehtoo minuu hirmuisesti.
Tietääkö joku onko hän oikeesti sellainen kuin vain elämää sarjassa annettiin ymmärtää, eli sellanen nössö, joka ei osaa mitään ja silti on tosi taitava, vai onks hän joku panomies vaan, joka on itseään täynnä ja särkee naisten sydämet, käyttää hyväkseen??

Missä hänen vois törmätä, tietääks joku käyks hän jossain baareissa tms? en ehkä haluis käydä juttelee, mut nähdä hänet.. keikoille en jaksa raahautua.. pidän tän märän päiväunen vaan <3
 
"höh"
En tajua miksi kaikki on niin kuumana siihen. Katsoin kaikki jakson siitä vain elämää, eikä sytyttänyt missään vaiheessa mitenkään. Ei vaan ole mun makuun, koska on niin sliipattu, vaikuttaa siltä että ulkokuori, materia ja muut pinnalliset arvot on hänelle tärkeitä. Ja sekin, ettei voi mennä johonkin makuupussiin jossa on joku joskus nukkunut. Huh huh!
 
aaaappppeeeee
en mä siit äystävää ole haluamassakaan. kiitos vaan kaikille vastaajille. Ymmärrän täysin miksi ei haluais mennä käytettyyn makuupussiin ;) Mutta miksi se haluaa naisen joka ei panojutuista tajua mitään? kelaako se sitten pettää sitä vaimoaan/tyttöystäväänsä?
ehkä meen stalkkaa sille kadulle missä se asuu, niin näen hänet ;)
 
Hyiii, makunsa kullakin. Niin, hirvee diiva ja neiti, mä sain tollasen kuvan siitä. Kunnon hienohelma ja nirppanokka.
Oli vissiin naama lihasten hallinnassa jotakin ongelmaa, väänteli siihen malliin, aina kun Jonne laulo :D. Ilmavaivat varmaan kiusas neiti nirppanokkaa.
 
kkd
no mäkin, keski-ikäinen haaveilen, et pääsisin nukkuun Cheekin ja Jonnen väliin. (Mä voisin tehdä jotain muutakin kuin jutella ja nukkuu, mut arvatenkin pojat ei).

Enemmän kuvittelisin kuitenkin leijuvani positiivisten fiilisten ympäröivänä tässä tilanteessa.
 

Yhteistyössä