Cheek..

  • Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
cheek asuu muuten samassa talossa kuin minä :D en edes tiennyt että ko. tyyppi on joku julkkis, ennen kuin bongasin vain elämää sarjasta. Siis Cheekin tiesin kyllä nimenä ja joitain biisejäkin, mutten osannut yhdistää nimeä ja henkilöä.
 
Halo
[QUOTE="Vieras";27599604]Eipä tuo kovin homolta vaikuttanut tuossa taannoin ;) mukava tyyppi ja hyvää seuraa![/QUOTE]

Onhan tuo ihan tunnettu tosiasia, että Cheek on homo. Näkihän sen jo käyttäytymisestä Sillanpään kanssa!
 
aappeee
pitää oikeesti lähtee kävelee töölöön, jos sieltä sen löytäis. mut en mä uskaltais mennä puhuu sille, enemmän mulle kertoo ihmisestä, kun näkee sen eleet ja tavat ihan muuten. Älytöntä et joku ihminen voi saada tällaisia fiiliksia aikaan.
 
"hei"
Heh, meidän pitää perustaa oma "äidit kuolaa cheekiä" yhdistys :D Voisin tulla sun kaa käppäileen sinne suuntaan. Voitas sit yhessä suu auki, kuola valuen, kattoo sitä.
 
vieras-95
Cheekki on kyllä helkkarin kuuma!!! Oon nähny livenä pari kertaa ja voin sanoa et yhtä suloinen vähintään luonnossa. Jos joku tietää onko herra varattu vai vapaa niin saa tänne kyllä kertoa :) Kun Jare ei itse suostu kommentoimaan siviilisäätyään. Oon aivan lääpälläni Jareen, mut oon just miettiny minkälaisista naisista Jare mahdolllisesti on kiinnostunut? ja by the way, parin mun kuuleman jutun perusteella Jare on kaikkea muuta paitsi homo. Pikemminkin aikamoinen naistenmies hyvällä tavalla :)
 
"vieras"
Mua rupes niin naurattaan, kun joku täällä hehkutti olleensa Cheekin kans sillain ja sitten toinen tulee ja sanoo, että se on hei homo. Niin sillähän on se kaksoisveli ja ehkä se onkin se, joka on se panomies ja mimmit on ihan lääpällään :D
 
"vieras"
pitää oikeesti lähtee kävelee töölöön, jos sieltä sen löytäis. mut en mä uskaltais mennä puhuu sille, enemmän mulle kertoo ihmisestä, kun näkee sen eleet ja tavat ihan muuten. Älytöntä et joku ihminen voi saada tällaisia fiiliksia aikaan.
se asuu siinä taivallahden leikkipuiston vieressä :) pohjoiselta hesperiakadulta kääntyvällä pikkukadulla, sellaisessa "ylämäessä" vastapäätä jotain vanhusten palvelutaloa. Siinä sen autokin on aina tienvarressa, se sama valkoinen auto jolla ne ajeli tossa vain elämää sarjassa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27607552]Mua rupes niin naurattaan, kun joku täällä hehkutti olleensa Cheekin kans sillain ja sitten toinen tulee ja sanoo, että se on hei homo. Niin sillähän on se kaksoisveli ja ehkä se onkin se, joka on se panomies ja mimmit on ihan lääpällään :D[/QUOTE]

Luuleko joku, että Jarella ja hänen veljellään ei ole ystäviä/tuttuja ihan muuta kautta kuin musabisneksen? Minä esimerkiksi tunnen molemmat jo vuosien takaa, ja tiedän kyllä kumpi on kumpi.
Kato nekin on käynyt ihan normi koulut jne.
 
aaappeee
Minusta sen veli ei oo ihan identtinen sen veljen kaa kasvonpiirteiltä.. jossain musavideossa näky se veli.. Et kai ne kyl erottais jos laittais ne vierekkäin.
Mun mies ei kyllä tykkää yhtään tästä mun Cheek villityksestä :( on kai mustasukkainen tj. Eli en voi laulaa tai soittaa sen musaa kotona, ellen oo yksin :(
 
Mä olen nyt ihan ihastunut tähän Jare Tiihoseen aka Cheek:iin. Tämä johtuu tästä vain elämää sarjasta, ja hänen hienoista sovituksista siinä. Henkilön omasta musiikista ei ehkä paria biisiä lukuunottamatta ihan ole minun makuun, ja et onhan hän mainstream artisti, joten siitäkin pointsit tippuu, mut ihmisenä kiehtoo minuu hirmuisesti.
Tietääkö joku onko hän oikeesti sellainen kuin vain elämää sarjassa annettiin ymmärtää, eli sellanen nössö, joka ei osaa mitään ja silti on tosi taitava, vai onks hän joku panomies vaan, joka on itseään täynnä ja särkee naisten sydämet, käyttää hyväkseen??

Missä hänen vois törmätä, tietääks joku käyks hän jossain baareissa tms? en ehkä haluis käydä juttelee, mut nähdä hänet.. keikoille en jaksa raahautua.. pidän tän märän päiväunen vaan <3
Tunnen Jaren henk.kohtaisesti. Ei tosiaan ole mikään kusipää vaan mahtava mukava mies. :) Lahden Tivolissa hänet voi nähdä joskus. Siskoni deittaili hänen kanssaan muutama vuosi sitten.
 
EI oo
[QUOTE="vieras";27599293]Hän on kaiketi homoseksuaali, sori.[/QUOTE]

Satavarmana voin sanoa, että EI OLE! ei kantsi puhua ihmisestä noin, kun et edes tieäd kyseistä ihmistä!
 

Yhteistyössä