Cheek..

  • Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti
äippä vaan
Minusta oli todella yllättävää että Cheek myi jäähallin hetkessä täyteen. Meilläkin on 1 lippu sille keikalle, ei tosin minun.Lieneekö koko Suomen suosituin artisti??
 
vieeras
[QUOTE="vieras";27601917]cheek asuu muuten samassa talossa kuin minä :D en edes tiennyt että ko. tyyppi on joku julkkis, ennen kuin bongasin vain elämää sarjasta. Siis Cheekin tiesin kyllä nimenä ja joitain biisejäkin, mutten osannut yhdistää nimeä ja henkilöä.[/QUOTE]
Asutko välskärinkadulla töölössä?
 
vierasss
[QUOTE="vieras";27607592]se asuu siinä taivallahden leikkipuiston vieressä :) pohjoiselta hesperiakadulta kääntyvällä pikkukadulla, sellaisessa "ylämäessä" vastapäätä jotain vanhusten palvelutaloa. Siinä sen autokin on aina tienvarressa, se sama valkoinen auto jolla ne ajeli tossa vain elämää sarjassa.[/QUOTE]
olisko välskärinkatu? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28219184:
Minusta oli todella yllättävää että Cheek myi jäähallin hetkessä täyteen. Meilläkin on 1 lippu sille keikalle, ei tosin minun.Lieneekö koko Suomen suosituin artisti??
Tuskinpa on mikään suomen suosituin.Ihmiset tuntuu ostavan kuin heille mainostetaan jotain. Räppi ei ole kovin suosittu suomessa ja tää tyyppi muutenkin kiertää suomea koko ajan mut silti myi jäähällin täyteen. Moni muukin artisti vois myydä jäähällin täyteen kunhan vähän mainostetaan ja naama tuttu ihmisille
 
ykstyyppi
Miksette mee sen keikalle kuolaamaan? Ja se käy maanantaisin ilmeisesti aamulla Töölössä salilla :) menkää sinne stalkkaa sitä ;) jaja, mun mielestä pullacheekpojan käyttäytymisestä näky et se ei todellakaan tykänny olla jartsan kanssa, ei se ollu oma ittensä, ja niin hetero kun olla voi. Ja miks arvuuttelette onks se homo vai ei? Voihan se olla myös bi, ja mitä oon kuullu niin kyllä se ihan naisista tykkää. Elkää jaksako miettiä sitä onks se vai ei, eiköhä se paljastu jos on.
 
Tuttua on
Cheek on malliesimerkki piilobissestä joka säästää parhaat palat pojille ja ettii vain kilttiä naista kulissiksi siihen. Aito narsistinen piilobisse, reissaakin vain poikaporukoissa ja kattokaas videoita esim. Pyrkiny vähentää ...
 
"Tare"
Mikä näitä tyyppejä vaivaa kun pitää homostella? Ihan sairasta hommaa ja sairainta koko jutussa on se että sitä pidetään hyvänä asiana jolla ylpeillään. Homous on sairasta ja varmaan karmea haju kun homostelee, hyi hirvitys.
 

Yhteistyössä