K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, itse en muista tällaista keskustelua ja tämä kirjoittaja lähti aikamoiselle kierroksille. Miksi olisi negatiivista verrata heitä, molemmathan ovat/oli todella symppiksiä tyyppejä?

-Eri
Vastasinkin jo toisessa kommentissa. En ole kierroksilla ollenkaan, en ärsyynny noin vähästä. Osallistun vaan keskusteluun ja kerron mielipiteeni. Musta kahta ihmistä ei voi verrata sillä tavalla kokonaisuutena, voi toki verrata jotain yksittäistä piirrettä.
 
vierailija
Miehetkään ei aina kehtaa pyytää tätä asiaa tai eivät halua tutustua tähän puoleen itsessään, koska se on ”homoa”.
Mun kohdalle sattui kerran mies, joka piti eturauhasen hyväilystä ja suuseksistä peräaukolla. Mietin monesti että onko hän oikeasti homo, koska ns normiakti oli jotenkin epämieluista. Jos hän olisi saanut päättää, aina olisi ollut peppuseksiä, suihinottoja ja hänen hyväilyjään. Ja nyt kun kirjoitan tuon tähän, en voi tajuta miksi tuhlasin häneen monta vuotta...
 
vierailija
Vastasinkin jo toisessa kommentissa. En ole kierroksilla ollenkaan, en ärsyynny noin vähästä. Osallistun vaan keskusteluun ja kerron mielipiteeni. Musta kahta ihmistä ei voi verrata sillä tavalla kokonaisuutena, voi toki verrata jotain yksittäistä piirrettä.
Mä kysyin sen D ja Miki kysymyksen. Äsken tuli vastaan artikkeli Mikistä ja kiinnitin huomiota siihen, että hänessä on samaa näköä D:n kanssa. En tiennyt että vauvalla oli ollut keskustelua aiheesta ja vielä negatiivisessa sävyssä. Ymmärrän nyt miksi sinä tai joku muu reagoi asiaan niin voimakkaasti. Molemmat hienoja taiteilijoita ja oman alansa ammattilaisia. Surettaa kovasti Mikin kohtalo. Ei tästä sen enempää, hyvä jos saatiin tämä väärinkäsitys ratkottua.
 
vierailija
Mä kysyin sen D ja Miki kysymyksen. Äsken tuli vastaan artikkeli Mikistä ja kiinnitin huomiota siihen, että hänessä on samaa näköä D:n kanssa. En tiennyt että vauvalla oli ollut keskustelua aiheesta ja vielä negatiivisessa sävyssä. Ymmärrän nyt miksi sinä tai joku muu reagoi asiaan niin voimakkaasti. Molemmat hienoja taiteilijoita ja oman alansa ammattilaisia. Surettaa kovasti Mikin kohtalo. Ei tästä sen enempää, hyvä jos saatiin tämä väärinkäsitys ratkottua.
Olipa kiva kun vastasit noin rakentavasti. Ollaan sitten ihan samaa mieltä asiasta. Tein tuosta liian pikaiset johtopäätökset sen edellisen keskustelun pohjalta. Kyllä mäkin näen ulkonäön puolesta jotain samaa ja taiteilijoina arvostan molempia. Menee vähän ohi aiheen, mutta musta Suomen terveydenhuoltojärjestelmä jotenkin petti Mikin, hänen olisi pitänyt saada parempaa apua.
 
vierailija
Mun kohdalle sattui kerran mies, joka piti eturauhasen hyväilystä ja suuseksistä peräaukolla. Mietin monesti että onko hän oikeasti homo, koska ns normiakti oli jotenkin epämieluista. Jos hän olisi saanut päättää, aina olisi ollut peppuseksiä, suihinottoja ja hänen hyväilyjään. Ja nyt kun kirjoitan tuon tähän, en voi tajuta miksi tuhlasin häneen monta vuotta...
Sopisiko tällaiset kuvailut paremmin jonnekin muualle, vaikka kompostissa ollaankin.
 
vierailija
Mä luen kanssa noita ihan mielenkiinnosta mutta ymmärrän jos joku ei tykkää kovin tarkoista kuvailuista vai miten sen nyt muotoilisi. Ja no rules mieluummin kuin että aletaan rajoittaa puheenaiheita.
 
vierailija
Itseäni ei haittaa intiimit kuvailut mutta ymmärrän, jos ne joistakin kuuluu s osioon. Asia on ehkä painanut kyseisen kirjoittajan mieltä ja se pulpahti pinnalle tämän keskustelun myötä?!
 
vierailija
Oli oletus, että hän jää matkan varrelle jossain vaiheessa. Kyllä hänen olemassaolonsa oli mulla mielessä koko ajan, mutta eihän se sitä estänyt, ettei voisi kuvitella tilanteen muuttuvan. Ja kun oli näkevinään B ja K väleissä jotain elämää suurempaa, niin on helppo uskoa muutokseen. Sitä paitsi K itse käytöksellään ei parantanut tilannetta. Joksujen viime keikat Suomessa pudotti mut lopullisesti maan pinnalle. Ja Damonin ja Sadien ilmestyminen kuvioihin toi uutta perspektiiviä. K ja B ei ollutkaan ainutlaatuinen suhde
Joo, eihän suhde nyt ideaali ole, arkea ei pysty elämään lainkaan.
 
vierailija
Ja jos nyt uskaltaa sanoa, niin K:n käyttäytyminen tätä kohtaan, mukana kyllä, mutta koko ajan sivuutetaan.
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka aktiivisesti kyseinen henkilö on mukana esim. keskusteluissa ja muussa menossa siellä vaikkapa joksujen bäkkärillä vai onko hän paikalla vähemmän aktiivisena. Kuinka hyvin hän on joksuihin tutustunut. Onnen tyttö.
 
vierailija
Sorry, vähän ohi aiheen vastaan siihen, että terveydenhuoltojärjestelmä petti Mikin. Valitettavasti kaikki eivät ole autettavissa, eikä resursseja oikeastaan ole. Ehkä kaikki oli hänen kohdallaan kokeiltu, mitä sillä hetkellä tarjolla oli. Eikä aina niitä keinoja ole.
 
vierailija
Ja jos nyt uskaltaa sanoa, niin K:n käyttäytyminen tätä kohtaan, mukana kyllä, mutta koko ajan sivuutetaan.
No ei sitä ainakaan enää piilotella mitenkään. Siellä se seisoo Kuumaan uusimmassa postauksessa Kn vieressä nostamassa maljoja. Selin on mut kyllä tunnistaa. Hyvä että kulkevat avoimesti yhdessä esim. tuolla keikalla yleisössä.
 
vierailija
Juu ja noi molemmat seuraa myös Sadieta. Eli Sadie vaan vahvistuu. Sitten se seuraa jotain ihme dobrojutro sivua jolla ei oo Sadien tai Rosen kanssa mitään tekemistä.
Lol tuo on joku kunnon lässy mietelause rakkaussivu ja B on tykännyt jostain Huomenna löydämme onnemme jutusta. Seuraa toi tili myös Btä takaisin.
 

Yhteistyössä