Pyh. Minä olen 180cm ja ostin juuri 13cm koron korkkarit. Mitä väliä, jos kengät ovat hienot. Siinä sitten tuijottavat kauhistelijat ja ihastelijat jos niikseen tulee. Mulle aivan sama Ja voin kertoa, että ostamani kengät ovat ihan saakelin hienot. Mikään ei estä mua käyttämästä niitä. Sama se mahdunko ovista kumartumatta.Itse olisin mieluumminen sen 162cm kuin 173cm mitä olen nyt. Tykkäisin käyttää korkoja tai paksupohjaisia kenkiä, mutta en halua olla muita päätä pidempi.
mun nykynen pomo on aikalailla samanpitunen kun minä. Siis lyhyt. Monenmittasta pomoa oon kyl tavannu.Ei harmittaisi yhtään! Olisi varmaan ihan mukava pituus Voisi käyttää korkoja ja olisi helppo löytää mies, joka on ainakin vähän pidempi kuin itse: valinnanvaraa olisi paljon enemmän kuin pidemmillä naisilla!
Ja minustakin olisi kiva olla pienempi, että olisi jotenkin naisellisempi ja miehet haluaisi suojella. Vaikka en tiedä olisiko sekään kivaa pidemmän päälle vai ärsyttäisikö ettei miehet ota vakavissaan ja tasavertaisina? En tiedä.
Mietin, vaikuttaisiko se mitenkään mihinkään jos olisinkin lyhyempi. Ja tästä kumpusi ajatus, että en ole koskaan omassa työelämässäni törmännyt lyhyeen naispuoliseen esimieheen. Onko vain sattumaa vai onko pituudella oikeasti merkitystä uralla etenemiseen?
Pieni ei automaattisesti tarkoita söpöä :stick:Näin lyhyenä voin sanoa että oon täysin tyytyväinen pituuteeni enkä haluais olla yli 170 senttinen lyhyet naiset on söpön kokoisia
Mä komppaan tätä vastaustaJos olisin "aina" ollut lyhyt, niin tuskinpa harmittaisi, mutta kyllä mä potisin hurjan kriisin, jos nyt yhtäkkiä kutistuisin 13cm.
Enkä mä kyllä tiedä yhtään ketään, joka pitäisi itseään parempana pituuden vuoksi.
Hoh hoh, eihän sille edes voi itse mitään.