Yli 170 senttiset naiset, harmittaisko teitä jos olisittekin 162cm?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
178cm
[QUOTE="aloittaja";27597369]No kun tuntuu että pitkät on aina ylpeitä pituudestaan, ja pitää itseään parempina kuin lyhyempiä.[/QUOTE]

Vastauksessasi sana "tuntuu" taitaa kertoa kaiken. ;)

En minä ole ylpeä tai mitään muutakaan pituudestani. Olen pitkä ja sillä siisti. Arkipäivää mulle.

Ajatus, että pitemmät pitäisivät itseään parempana kuin lyhyemmät, on varmaan vitsi. :D

"aloittaja"
Ei se oo vitsi, jollain vauvapalstalla (joko täällä tai aihe vapaalla) oli kerran ketju missä joku pitkä kertoi ettei pidä lyhyempiä minään. Minä otin sen ketjun aika vakavasti, kun mulla on muutenkin huono itsetunto.

Jos olisin "aina" ollut lyhyt, niin tuskinpa harmittaisi, mutta kyllä mä potisin hurjan kriisin, jos nyt yhtäkkiä kutistuisin 13cm. :D

Enkä mä kyllä tiedä yhtään ketään, joka pitäisi itseään parempana pituuden vuoksi.
Hoh hoh, eihän sille edes voi itse mitään.

168
Itse olen keskipitkä, mutta olisin mielummin lyhyempi, kuin pidempi. Mun mielestä pieni on kaunista. :) Tämä pätee siis vaan ajatukseen itsestäni. En yleensä määrittele kenenkään kauneutta pituuden kautta. Tiedän sekä lyhyitä, että pitkiä kauniita ihmisiä.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja että ihan mies;27597403:
Mjies: juujuu hyvä yritys :LOL: pitääkö olla noin huono itsetunto näin turhasta asiasta...
Aloin pohtia että mihinköhän tällä viestillä viittaat kun tuossa on tuo huono itsetunto mainittu. Jos luulit että minä oon kirjoittanut tuohon mjiehen viestin, niin en oo. Saa vaikka tarkistaa ip:n. Miksi olisin kirjoittanut kun en pidä itseäni kauniina. Ja ois hieman outoa ensin tehdä tällainen aloitus, ja sitten tulla sinne itse julistamaan miten lyhyet on kauniimpia jos ei edes oo sitä mieltä.

Eihän se pituus kauneutta määritä, mutta usein lyhyet sattuu vain muutennolemaan kauniimpia noin keskimäärin.
Kai tää on ihan loogista, kun niitä lyhyitä kuitenkin on enemmän.
Sama miesten keskuudessa, paljon enempi näkee keskipitkiä/lyhyitä komeita miehiä kuin keskimääräistä paljon pidempiä, koska pitkiä on niin vähän verrattuna lyhyempiin.

"vieras"
Mulle ainakin on puppua sanonta "olla ylpeä pituudestaan". Sehän on genetiikkaa, mitä siinä on ylpeilemistä.

Mulle ihan sama vaikka tämä 174 cm vaihtuisi 162 senttiin, tai itse asiassa ehkä mielummin niin.

Shefdon
Ei harmittais. Olen 173cm enkä edes ajattele itseäni mitenkään kovin pitkänä. Tosin Jos olisin 162cm käyttäisin varmasti enemmän ihania korkoja joita nyt en monestakaan syystä viitsi/kehtaa pitää.

Yhteistyössä