gallup
Yks mun 173cm pitkä naispuolinen tuttu väittää että sitä ei muka harmittais jos se ois 162 ja että se ois sille ihan sama. En jotenkin jaksa uskoa...
No kun tuntuu että pitkät on aina ylpeitä pituudestaan, ja pitää itseään parempina kuin lyhyempiä.Miksi et jaksa?
yleiseen se länsimaissa kuuluu, mutta ei tietenkään jok ikisen omaan. Joku varmaan on sinutSehän on hyvä, jos pituus kuuluu pitkän ihmisen kauneusihanteisiin. Ei varmaan kaikkien kauneusihanteisiin kuulu, pitkä tai ei.
Eihän se pituus kauneutta määritä, mutta usein lyhyet sattuu vain muutennolemaan kauniimpia noin keskimäärin.yleiseen se länsimaissa kuuluu, mutta ei tietenkään jok ikisen omaan. Joku varmaan on sinut
lyhyyteensäkin ja voi jopa pitää sitä nätimpänä, poikkeuksia on aina!
Ilmankos ei ole käynyt flaksi, kun en ole edes kaunis. Tyrsk.Eihän se pituus kauneutta määritä, mutta usein lyhyet sattuu vain muutennolemaan kauniimpia noin keskimäärin.
Aloin pohtia että mihinköhän tällä viestillä viittaat kun tuossa on tuo huono itsetunto mainittu. Jos luulit että minä oon kirjoittanut tuohon mjiehen viestin, niin en oo. Saa vaikka tarkistaa ip:n. Miksi olisin kirjoittanut kun en pidä itseäni kauniina. Ja ois hieman outoa ensin tehdä tällainen aloitus, ja sitten tulla sinne itse julistamaan miten lyhyet on kauniimpia jos ei edes oo sitä mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja että ihan mies;27597403:Mjies: juujuu hyvä yritys pitääkö olla noin huono itsetunto näin turhasta asiasta...
Kai tää on ihan loogista, kun niitä lyhyitä kuitenkin on enemmän.Eihän se pituus kauneutta määritä, mutta usein lyhyet sattuu vain muutennolemaan kauniimpia noin keskimäärin.