Yli 170 senttiset naiset, harmittaisko teitä jos olisittekin 162cm?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
178cm
[QUOTE="vieras";27598389]En osaa kommentoida tuota miltä pitkistä tuntuu koska olen itse vain 160 cm pitkä. Osaan vaan sanoa että itse olen osaani ihan tyytyväinen. Olen pieni muutenkin. Kokoa 36. Olen hyvin sopusuhtainen. Olen ajatellut että pieni on naisellista. Usein olen kuullut että isoista naisista miehet kommentoivat että ovat hevosen puolikkaita :)
Usko että enemmän kuin pituus vaikuttaa se kokonaisuus. Toiset ovat hyvännäköisiä pitkinä toiset lyhyinä.[/QUOTE]

Pieni huomautus: pitkä ja iso eivät ole sama asia. Kuten ei lyhyt ja pienikään. :)

No kyllä harmittaisi.
Oon 179cm enkä ikinä vois kuvitella itseäni noin tappina:D

Mä käytän korkokenkiä silloin kun huvittaa ja oon ihan mieluusti päätä muita pidempi.
Oon joskus kysyny parilta ystävättäreltä ( 157cm ja 158cm) et haittaaks jos kävelen korkokengissä heidän välissä. Ei kuulemma haittaa :)

Harmittaisi, silla joutuisin ostamaan uusia vaatteita ja olen kiintynyt naihin, jotka jo omistan.

Oisi se ehka outoa herata reilut kymmenen senttia lyhyempana ja menna tapaamaan sisaruksia ja aitia. Oen tottunut olemaan porukan lyhin, mutta sitten olisin jo parikymmenta senttia aitia ja siskojani lyhyempi, voisi hetki menna totutellessa.

Ja toisaalta nyt olen aika sopivan mittainen tanssipartneriksi miehelleni. Kunhan vain opin tanssimaan... :LOL:

Yhteistyössä