Yli 170 senttiset naiset, harmittaisko teitä jos olisittekin 162cm?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Vaikeapa sitä olisi silloin "harmitella", jos olisi aina ollut alle 170-senttinen.
Itse asiassa välillä harmittelen omaa pituuttani, pää kolisee ja sopivia vaatteita on hankala löytää, vaikka varmaan samat ongelmat olisi lyhyempänäkin versiona, luulen ma.

pitkäpätkä
Ei minua haittaisi olla 160 cm pitkä... Ilkeäisin käyttää enemmän noita minun 15 cm koron kenkiä. Nyt 173 cm pituisena näytän niissä hirveltä :D Olisi ihanaa olla 160 cm ja sellainen hentoinen ja naisellinen. Olla siis sellainen, että se herättää miehessä suojeluvaiston.. en tiedä ymmärrättekö. :)

Pitkänä ei oikein herätä miehisssä sitä suojeluvaistoa ja tunne itseään pikkuiseksi ellei mies ole sitten päälle 190 cm. Minun äitini on 151 cm pitkä ja nuorena on ollut varsinainen taskumadonna. Tosin äitini pituus jo hieman haittaa elämistä kun kaikki työtasot on himpun liian korkealla ja kaupassa ei ylähyllyille yllä vaan pitää pyytää apua. Minä olen meidän viiden lapsen sisarussarjasta pisin ja hirmu kivaa on olla nuorin ja kaikista pisin kaikissa perhekuvissa.. Samoin olen tuntenut itseni kömpelöimmäksi perheestä pituuteni vuoksi.. Tosin se johtuu ehkämsiitä, että venyin pituutta nuorena tosi lyhyessä ajassa ja olin tosissaan kömpelö pitkine hallitsemattomine raajoineni.
Niin ja isä on siis 186 cm, mikä selittää minun pituutta :D

Itte oon reilu 160cm ja ap:n kysymys on sikäli hassu että miten voi tietää harmittasko kun ei muusta tiedä. Eli miten se 170cm vois sanoa että harmittaa jos ois sen 160cm eikä tietäs mitä on olla 170cm. Eikä se pidempi tiedä mitä on olla tällanen tappi.
Pituus tai sen puute ei kyl mitenkää oo ylpeyden aihe, kullekin meille on annettu ne geenit jotka meissä on ja sellasina eletään.

Blue
Kyllähän se kutistuminen harmittaisi, saattaisi olla että noin radikaaliin kutistumiseen liittyisi muitakin terveysongelmia. Mutta jos olisinkin syntynyt 175cm:n sijasta 160cm:ksi niin en usko että jaksaisin kaivata niitä senttejä joita mulla ei ole.

Mitä ihmeen väliä sillä on kuinka pitkä ihminen on :confused:
Kyllä musta ainakin ihminen voi olla kaunis/ komea oli sitten 100 tai 200cm pitkä :heart:
Mulla on huono itsetunto ja olen täälläkin haukkunut itseäni monesti rumaksi ja läskiksi, mutta se ei ainakaan mun lyhyydestä ole kiinni vaan ihan muusta. Joo joskus 15 vuotiaana harmitti olla luokan lyhyin, mutta miksi ihmeessä pitäis olla vaan pitkä (tai lyhyt) :confused: Kaikki on yhtä ihania :kiss:

no ei
Ei harmittaisi yhtään! Olisi varmaan ihan mukava pituus :) Voisi käyttää korkoja ja olisi helppo löytää mies, joka on ainakin vähän pidempi kuin itse: valinnanvaraa olisi paljon enemmän kuin pidemmillä naisilla!

Ja minustakin olisi kiva olla pienempi, että olisi jotenkin naisellisempi ja miehet haluaisi suojella. Vaikka en tiedä olisiko sekään kivaa pidemmän päälle vai ärsyttäisikö ettei miehet ota vakavissaan ja tasavertaisina? En tiedä.

Mietin, vaikuttaisiko se mitenkään mihinkään jos olisinkin lyhyempi. Ja tästä kumpusi ajatus, että en ole koskaan omassa työelämässäni törmännyt lyhyeen naispuoliseen esimieheen. Onko vain sattumaa vai onko pituudella oikeasti merkitystä uralla etenemiseen?

pesco harmaana
Itse olisin mieluumminen sen 162cm kuin 173cm mitä olen nyt. Tykkäisin käyttää korkoja tai paksupohjaisia kenkiä, mutta en halua olla muita päätä pidempi.
Pyh. Minä olen 180cm ja ostin juuri 13cm koron korkkarit. Mitä väliä, jos kengät ovat hienot. Siinä sitten tuijottavat kauhistelijat ja ihastelijat jos niikseen tulee. Mulle aivan sama :) Ja voin kertoa, että ostamani kengät ovat ihan saakelin hienot. Mikään ei estä mua käyttämästä niitä. Sama se mahdunko ovista kumartumatta.

Ei harmittaisi yhtään! Olisi varmaan ihan mukava pituus :) Voisi käyttää korkoja ja olisi helppo löytää mies, joka on ainakin vähän pidempi kuin itse: valinnanvaraa olisi paljon enemmän kuin pidemmillä naisilla!

Ja minustakin olisi kiva olla pienempi, että olisi jotenkin naisellisempi ja miehet haluaisi suojella. Vaikka en tiedä olisiko sekään kivaa pidemmän päälle vai ärsyttäisikö ettei miehet ota vakavissaan ja tasavertaisina? En tiedä.

Mietin, vaikuttaisiko se mitenkään mihinkään jos olisinkin lyhyempi. Ja tästä kumpusi ajatus, että en ole koskaan omassa työelämässäni törmännyt lyhyeen naispuoliseen esimieheen. Onko vain sattumaa vai onko pituudella oikeasti merkitystä uralla etenemiseen?
mun nykynen pomo on aikalailla samanpitunen kun minä. Siis lyhyt. Monenmittasta pomoa oon kyl tavannu.

Khimaira
Näin lyhyenä voin sanoa että oon täysin tyytyväinen pituuteeni enkä haluais olla yli 170 senttinen :) lyhyet naiset on söpön kokoisia
Pieni ei automaattisesti tarkoita söpöä :stick:

Mä olen 155cm enkä yhtään tykkäisi jos mulle söpösteltäisiin :xmas:

Ketjuun viitaten: mulle moni pitkä nainen on sanonut että olisi mieluummin mun mittainen :saint:

"vieras"
Mä olen 175 cm ja käytän melkeen aina korkoja. Olen ylpeä pituudestani, satun vielä olemaan hoikka joten kerään kyllä miesten huomion ja aina positiivisessa mielessä :)

hmph
Mun mielestä pitkät eli noin172-178cm naiset on naisellisia ja upeimpia. :) Kelpaisi mullekin lisäpituus. Lyhyet tai liian pitkät ei vaan ole yhtä naisellisia. Se lisäys, että pitkän on oltava hoikka, siinä vasta kaunotar!:)

Minah
Kovin mielelläni vähän lyhyempi olisin, olis kivampi käyttää korkeakorkoisia kenkiäkin, kun ei heti ole kaikkia päätä pidempi, vähintään.. Mutta sillä mennään mikä on annettu :) 170cm pituutta siis löytyy.

"vieras"
En osaa kommentoida tuota miltä pitkistä tuntuu koska olen itse vain 160 cm pitkä. Osaan vaan sanoa että itse olen osaani ihan tyytyväinen. Olen pieni muutenkin. Kokoa 36. Olen hyvin sopusuhtainen. Olen ajatellut että pieni on naisellista. Usein olen kuullut että isoista naisista miehet kommentoivat että ovat hevosen puolikkaita :)
Usko että enemmän kuin pituus vaikuttaa se kokonaisuus. Toiset ovat hyvännäköisiä pitkinä toiset lyhyinä.

Kivaa olla pitkä, kun ylettää paremmin kaappeihin ja itsellä ainakaan ei muutama lisäkilo edes näy. Lyhyessä voisi näkyä enemmän. En silti pidä lyhyempiä huonompana, mutta ehdottomasti olen tyytyväinen pituuteeni.

Yhteistyössä