Kakskymppiset yrittäjät 2012

BDU minäpä vastaan kaksi kertaa todistetusti raskaana olleena (valitettavasti edelleen vauvatta kuumeilevana), että molemmilla kerroilla oon tienyt ihan varmasti ennen testiä saavani plussan. Mulla vaan tulee niin kamala väsy ja heikotus, että ei voi erehtyä. Keväällä kun ehdin odottaa 2-3 kuukautta ennen keskenmenoa niin en ois muuta tehnykkään ko nukkunu jos se ois ollut mahdollista. Heti, kun sohvalle oikaisin niin uni vei voiton. Viime kuun alkuraskauden keskenmenon kanssa se heikotus alkoi ehkä vajaa viikkoa ennen plussatestiä. Ja itseasiassa tuhrutuskin alkoi, samanlainen kuin viime raskaudessa. Ja lopulta kunnon vuoto vasta kolmantena tuhrupäivänä ja samana päivänä testasin selkeän plussan, kun olin varma, että raskaana olin ja kesken meni..
Nyt on ilmeisesti tuon seurauksena kierto ihan päin pyllyä. Harmi sinällään, sillä seuraavan tädin jälkeen ois aukiolotutkimus ja hoitojen suunnittelu. Haluaisin saada näistä kierroista järkevämmät, jolloin munasolukin olisi ehkä kunnossa eikä "ylikypsä" näillä mun kp 27-35 oviksilla :D Se ois varmaan se ratkaiseva askel meidän lapsensaannille. Tulipas sepostus!!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 1.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp96/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp52/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp52/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela................kp34/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp33/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp33/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp29/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp26/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp25/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp25/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp25/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp24/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp24/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp21/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 11->20


Leva.................kp18/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp17/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp17/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp15/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp14/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp13/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp11/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 1-10


ralliruutu............kp8/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill.................kp3/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp3/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo12.....30.10
Amalia89....dpo12........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
BDU sitähän me kaikki toivotaan :) Omalle ja muiden kohdalle. Ei tuo viime kuu niin kirpassu ku ei sitä ehtinyt odottaa kuukausi kaupalla. Eikä sykkeitä ym. En minä toivoa menetä! En missään nimessä! Mulla yks täti ja sedän vaimo, joilla toisella mennyt 9 vuotta ja toisella 21 vuotta saada lapsi niin verraten tämä 17kk ei ole vielä lopullinen tuomio. Molemmilla kuitenkin on sukusoluja ja kohtu on normaali ja ilmeisesti hedelmöittyminenkin onnistuu niin kyllä se vielä loppuun saakkakin menee, vaikka sitten avustavalla lääkityksellä :) Ainakin toivon. Ymmärrän silti kanssatovereideni ahdistusta, kyllä minuakin välistä ahdistaa. Ja niinkuin joku aikasemmin muistaakseni tällä palstalla mainitsi niin tuntuu, että ne ei ihan "penaalin terävimmät kynät" saa niitä lapsia tosta noin vain..ja sellasiin tilanteisiin joihin ne ei ees lapsia halua. Mut me, joilla on asiat kunnossa ja toivotaan hartaasti niin eipä vain näy. Enkä nyt sitte tarkota, et jokainen, joka on lapsen helposti saanut on idiootti :LOL: Ja useimmillehan (onneksi!!) oma lapsi on parasta mitä voi saada, vaikkei se just sillä hedelmöityshetkellä toivottu olisikaan :)

Amalia ja Grill toivon minäkin, että joku lapsettomuudesta ja/tai keskenmenoista kärsinyt mamma ois uskaltautunut tuohon ohjelmaan jakamaan tarinansa!


Ja kaikille facebook-keskusteluun osallistuville; minullakin on listalla noita perhealbumin kokoilijoita ja pottaharjoitteluista ynnämuusta puhuvia. Kyllähän se on rasittavaa. Tuntuu, että ei halua itse moiseen lähteä. Toivon, etten lähdekkään, ihan lapsen yksityisyyden vuoksikkin. Ehkä heillä ei ole muuta tekemistä, jos ovat kotona eivätkä näe muita ihmisiä tarpeeksi :confused: Ihan ok ilmottaa raskaudesta mun mielestä, vaikka tuskin tekisin sitäkään. Syntymän varmaankin ilmottaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Miramei :hug:

Katsoin kans tuota erilaisten äitien jaksoa.. huh huh.. on se helppo kun toiset vaan saa ja saa lisää lapsia kun toiset ei saa edes sitä yhtä alulle.. Tuli taas niin paha mieli kun piti katsoo.. : /

ON: En oo kauheesti ehtiny täälä käydä, kun oon myös yrittänyt olla miettimättä tätä nyt yhtään, mutta tuli taas sellanen olo, että mikä on vialla kun ei vaan onnistu, miks tulee jatkuvia keskeytyneitä raskauksia. Nyt nämä tulevat 2 kuukautta on niin paljon menoja missä muka "joutuu" juomaan alkoholia jonkin verran ja en tosiaan haluaisi ruveta selittelemään tutuille, että olen raskaana ja en voi juoda koska olisin varmaankin niin alussa, koska se menisi kumminkin taas kesken niin en halua sit selitellä, et meni kesken ja blaa blaa.. :ashamed: Toivon kumminkin, että tulisin raskaaksi ja että se pysyisi kyydissä! Pitäis varmaan nytten kun pääsee uuteen asuntoon niin enemmän liikkumaan, syömään terveellisemmin ja yrittää olla stressaamatta jos sit jotain hyvää tapahtuisi.. Mutta luulen, että testailen kumminkin ovista niin tietää vähän onko se edelleen liian myöhään.
 
Viimeksi muokattu:
Mirameille suuren suuri halaus.

ON: te, jotka tikuttelette/tiedätte tuntemuksista selkeesti koska ovis on, onko oviksen ajankohta vaihdellut välillä, vaikka yleisesti olis tietyillä kp:llä? Mä kun oon tossa aikaisemmissa kierroissa tikuttanut, ja tasavahvan viivan jälkeen yleensä 12-24h päästä tuntenut selkeesti oviksen kivuista, ja se on tullut nyt viimeiset 3 kiertoa kp 21, 19 ja 19. Mutta nyt en tarkoituksella halunnu ovista testata tässä kierrossa, mut toissapäivänä, eli kp 13 alkoi oikeen muniksen kohtaa jomottelee, mitä en vielä osannu mahdolliseen ovikseen yhdistää näillä kiertopäivillä. Eilen sit, kp 14, vessakäynnin yhteydessä tuli ihan selkeet ovislimat papruun, ja illasta saakka nännit ollu kipeet taas, kuten yleensä alkaa +/- 2 pv oviksen tienoilla. Mä en nyt sit tiedä pitäskö näitä oireita uskoa!
 
Noniin, "gynellä" käyty. Nyt siis seuraa pitkä sepostus, lukekoot se joka jaksaa. :D

Gynekologi olikin oikein viimeisen päälle arvostettu, entinen Keski-Pohjanmaan keskussairaalan synnytysosaston ylilääkäri. Oli kyllä oikein ammattitaitoinen, asiallinen ja mukava MIESlääkäri, mikä tuli toki yllärinä. Mutta todella miellyttävä ja asiallinen ote työhön. Harvasainen ja vakava, mutta osasi kertoa faktat yli 30v kokemuksellaan. :O Mutta tosiaan odotin jotain ihan normi gyne-tarkastusta, mutta ihmeekseni ultrausvälineet olivatkin valmiina. Nyt seuraakin tulokset: Emätin ja kohdunsuu oikein siisti, kohdun limakalvo 0,6mm. Oikeassa munasarjassa pientä rakkaulaisuutta ja vasen munasarja normaali. Painosta juteltiin ja kerroin laihduttavani hiljalleen. Lääkäri laittoi lähetteen labra-tutkimuksiin; sokerirasitus ja s-prl (tämä ei ihan auennut vielä, että mikä on edes, mutta jokin, missä pitää olla yhdyntäkiellossa ja ei saa kosketella rintojaan yms. Tietääkö kukaan?). Lisäksi katsotaan kilpirauhas-arvot ja mies sai lähetteen sperma-analyysiin! Huhhuijaa.. Melkoisesti kaikkea.

Nyt, kun minulla on tosiaan jo kp 96, niin ensi viikon alun sokerirasituksen jälkeen aloitan 10 päivän kuurin Terolutteja. Kun kierto vaihtuu yk 8, niin aloitan Clomifen 50mg kp 3-7 yhden tabletin annostuksella. Kontrollia katsotaan sitten kahden tai kolmen kuukauden päähän. Mutta Clomittariin tässä on sitten hakeuduttava. :O

Odotin kyllä sinne mennessäni ihan jotain tyyliin papa-koetta yms., niin tämähän lähti ihan räjähdysmäisellä tahdilla etieppäin! :whistle:

Nyt kun katsoin kuukautiskalenterista mun kiertojen pituudet, niin kyllä pisti miettimään, että ei ihan siitä säännöllisimmästä päästä. Tässä teillekkin ihmeteltäväksi:

Pillerit pois 1.11.2011
Yk 1 ja kp 1 pärähti käyntiin itsenäisyyspäivänä, eli 35 päivää pillereistä. Pituus oli ensimmöisellä kierrolla 28 päivää
Yk 2, kierron pituus 38 päivää
Yk 3, kierron pituus 30 päivää
Yk 4, kierron pituus 34 päivää
Yk 5, kierron pituus 31 päivää
yk 6, kierron pituus 75 päivää (kp 66-70 haaleanpunaista, juuri ja juuri erottuvaa vuotoa, mutta virallinen kp 1 7. kiertoon oli 29.7.2012)
Yk 7, kierron pituus tähän mennessä 96 päivää

Että ens viikolla terojen avulla täti kahvittelemaan ja sitte clomit käyttöön. :)
 
Hopeakissalla onkin hienosti lähtenyt asiat rullaamaan! :) (Joko paketti on tullut? ;))

Memsie: Kyllä mulla on ovis ollut (aina kun olen tikuttanut) ihan muutaman päivän sisällä samana päivänä. Siinä kp 17 paikkeilla.

ON: Huh, kissan häntä ei ollut poikki. :) Siinä oli vain jokin paise, mikä huuhdeltiin ja nyt on antibiootit ja kipulääkkeet pikkuisella päällä. Tarttis saada sitä pidettyä sisällä pari päivää ettei paise tulehdu uudestaan... :stick: Kivan hintainen reissu tähän kaiken muun paskan päälle, nyt onkin tilin saldo aikas lähellä nollaa. Liiton rahoja odotellessa... :headwall:
 
Grill Ei se mitään. :) Hyvää (sitä ihanaa tummaa suklaata) kannattaa aina odottaa! ;) :heart: Ja onneksi ei tosiaan kisun häntä ollut poikki, mutta nuo eläinlääkäri-kulut on kyllä aina niin jäätäviä, että ei toivos usein joutuvansa käymään! Jospa saisit rahaa mahd. pian, niin helpottaa. Itsellä tosiaan alle 5e tilillä, maanantain opintotukea odotellessa. :D
 
sokerirasitus ja s-prl (tämä ei ihan auennut vielä, että mikä on edes, mutta jokin, missä pitää olla yhdyntäkiellossa ja ei saa kosketella rintojaan yms. Tietääkö kukaan?)
Kuulostaa niiiin tutulta mut en nyt kuollaksenikaan saa päähäni et mikä se oli, noita verikokeita ja tutkimuksia oli silloin niin paljon! Veikkaisin et se on se prolaktiini-juttu (liittyi jotenkin maidon eritykseen ja voi olla yksi syy lapsettomuuteen jos se arvo on koholla) Tuo prl vois olla lyhenne siitä ja se selittäis tuon ettei saa koskea rintoihin.

Mut hei, mahtavaa et asiat etenee, tuntuu varmasti (olosuhteisiin nähden) tosi hyvältä! :)

Grill onneksi kissa on kunnossa :)

Omaa: ja niin kuin mä olin päättänyt et testaan vasta lauantaina..Ne eilen tilaamani testit tulikin jo tänään ja mies suorastaan painosti testaamaan. Ei tullut yllätyksenä et negahan se. Testaan sit viikonloppuna vielä, ja jos ei tuossa viikon päästä ole mitään tapahtunut niin sit primoja kehiin ja uusi kierto käyntiin..:(
 
No niin... Mulla oli tänään se yksityinen gyne, sama jolla kävin viimeksikin. Sain nyt Terolutit näitä kiertoja ja vuotoja säännöllistämään. Kyllä hän kunnolla tutki ja ultrasi huolella, mutta ei mitään poikkevaa löytänyt. Ei kuulemma ultran mukaan merkkiäkään Pco:sta tms... Mikä tietty positiivista :) juuri vedin ekan napin ja nyt tosiaan aluksi 10 päivää ja sit kp 15-24, yksi pilsu aina päivässä. Puoleksi vuodeksi sain reseptin, jos ei kierto siihen mennessä tasoittunut ja jos en ole tullut raskaaksi, sitten katsotaan uudestaan tilanne.

Ja sitten... Meillähän tulee kohta se vuosi ilman ehkäisyä täyteen, kun viime joulukuu oli eka kierto kokonaan ilman ehkäisyä. Gyne sanoi, että voin jättää hänelle soittopyynnön, jos tulee sellainen tunne, niin hän laittaa meille heti lähetteen tutkimuksiin...

Mutta vielä ei ole sellainen tunne. Tottakai toivotaan vauvaa todella todella kovasti, mutta kun tää vuosi ei ole ollut ihan tasaista tallattavaa ja keväällä varsinkaan yritys ei ollut kovinkaan aktiivista ja vielä kun noi mun kierrot on olleet tosi epäsäännöllisiä niin en sinänsä ole heittänyt vielä kirvestä kaivoon...

Täytyy nyt vaan toivoa, että Terot tasoittaisi kierrot ja plussa pärähtäisi pian testii... Aika näyttää mitä tapahtuu.

Tsemiä kaikille loppuviikkoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: susupala
Oli pakko tulla avautumaan vaikka parisen viikkoa sitten lupasinkin pysyä poissa :D Eihän se oo onnistunu, joka päivä vähintään kaks kertaa käyn lukemassa mitä tänne kirjotellaan :)

Mojito: Kiva että sait Terot avuksi.. :) Ja onhan tuo varmasti helpottavaa tietää, että heti kun teistä alkaa tuntua epätoivoselta niin apu on lähellä. Toivotaan kuitenkin, ettei teidän tarvis apua pyytää vaan plussa tulis nyt itsellään testiin kun kierrot tasoittuu :)

ON: Täällä ei näy ja kuulu vieläkään ovulaatiota. On ollu viime päivät tässä stressiä koulujuttujen takia, mutta harmittaa vaan vietävästi kun viime kierrossa se kuitenkin tuli jo KP10, nyt seltään eletään tässä kierrossa KP12 eikä viiva muutu mihinkään :O Ja kun aloitin vasta viime kuussa ovulaation testaamisen, niin ei ole oikein kokemusta, että milloin se on aiemmissa kierroissa ollut... Oliko ne Primolutit ovuloimattomuuteen?

Ja jotta tää ei olis vielä tarpeeksi niin mä oon alkanu kauheen tunteelliseksi! Kuten kai joskus aiemmin kerroin, niin oon alkanut itkeä kaupassa ohittaessani vauvojen tavarahyllyn, nyt itkettää lähes kaikki elokuvat ja ohjelmat, sekä jos töissä tapahtuu jotain (esim. kun eilen "työkaveri" ei ollut varannut mulle tuolipaikkaa ja jouduin istumaan palaverissa yksin), niin kyynel on heti silmässä. :D Voi tsiisus...Voiko tää itkuherkkyys johtua jostain?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 2.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp97/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp53/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei............kp53/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela...............kp35/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp34/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp34/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp30/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp27/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp26/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp26/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_............kp26/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp25/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp25/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp22/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 11->20


Leva...............kp19/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11.....kp18/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa........kp18/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp16/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp15/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp14/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp12/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 1-10


ralliruutu..........kp9/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill.................kp4/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp4/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo13.....30.10
Amalia89....dpo13........3.11
Sunflower....dpo1.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nega taas :'( Nää pari viikkoa meni jännäillessä ja oli kiva ajatella et nyt meillä on kerrankin edes mahdollisuus tärppiin, mut nyt tuli taas karu paluu arkeen. Mä en jaksa enää tätä touhua! Ens viikolla vielä varmistustesti ennen primoja ja KUN sekin on nega niin tiedetään et tää mun kroppa + ovistestit vittuili mulle taas kerran.

Se toissapäiväinenkin nega pudotti kyllä alas pilvilinnoista hyvin äkkiä. Meillä olis töissä kuukauden päästä työpaikan tarjoama illallinen, johon olin jo ihan innoissani ilmoittautumassa, kunnes huomasin siellä n.20-30 nimen joukossa yhden nimen jonka takia jätän koko homman väliin. Tämä ihminen on ihan mukava jne..mutta myös pienen vauvan äiti. Huolimatta siitä et heilläkin kesti monta vuotta saada tämä pienokainen alulle, mä en todellakaan kestä kuunnella sitä hehkutusta :ashamed:

En ymmärrä miten mies pysyy järjissään, hän kuulee töissä huomattavasti mua enemmän vauva-uutisia ja uteluita. En valehtele yhtään jos sanon että suurin osa heidän firman työntekijöistä on tämän syksyn aikana ollut isyyslomilla. Eilenkin hän osallistui työkaverinsa varpajaisiin; tällekin tuoreelle isälle taisi syntyä jo joku kymmenes lapsi..

Että sellainen avautuminen tähän aamuun, toivottavasti muiden viikonloppu alkaa paremmin.
 
Grill :)

Me lähdetään sukuloimaan. Ei siinä, kiva nähdä sukulaisia pitkästä aikaa ja etenkin isovanhempieni vuoksi, mutta ahdistaa jo nyt vauva-utelut... Mä niin tiedän, että sitä saa taas kuulla, yksi pieni vauvakin on siellä...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 3.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp98/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp54/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei............kp54/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela...............kp36/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp35/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp35/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92....kp31/29...............20v...........yk9.................1.lapsi

Kp 21-30


Henskuliini.......kp28/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen......kp27/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU................kp27/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_............kp27/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp26/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp26/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp23/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 11->20


Leva..............kp20/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11....kp19/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa........kp19/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp17/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp16/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp15/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp13/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 1-10


ralliruutu..........kp10/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill.................kp5/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp5/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo14.....30.10
Amalia89....dpo14........3.11
Sunflower....dpo2.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä