Millä tavalla sinä olet "erilainen äiti"?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Tausta
Mulla on rankka tausta, lapsuudessa kaltoinkohtelua, nuoruudessa vakavia mt-ongelmia, päihderiippuvuuksia, väkivaltaisia ex-miesystäviä. Nykyään oon onnellinen ja tavallinen, uskovainen yhden lapsen äiti. On meitä muitakin, mutta tiiän ettei kaikki selviä.
 
juuh
[QUOTE="vieras";27441357]Ai tääkö on ainut vaihtoehto tiukoille säännöille ja aikatauluille? :D[/QUOTE]

Luulen että kun haetaan "erilaista äitiä", niin nykymaailman aikaan on harvinaisempi se äiti joka harrastaa tiukkoja sääntöjä ja aikatauluja.
 
[QUOTE="Sitruuna";27440878]Tämän palstan mukaan lienen todellinen harvinaisuus.

Kaikki lapset (3 kpl) on samalle miehelle. Olen naimisissa lasten isän kanssa ja ylipäätänsä mentiin naimisiin ennen lasten hankintaa. Kaikki lapset ovat suunniteltuja ja ennen lapsia oli myös koulut käytynä ja vakityöpaikat meillä molemmilla. Ja esikoisen sain 24-vuotiaana.[/QUOTE]

Et ole ihan ainutlaatuinen, koska tuo teksti olisi voinut olla minun kirjoittamani! :) Paitsi, että ehdin juuri täyttää 25 ennen esikoisen syntymää.
 
Olen todella lapsellinen, teen paljon kakkakepposia, ne pahimmat silloin kun lapset ovat mummilassa.

Hyppään aina korkeimmalta kohdalta hyppytornista uimahallissa.

Olen hypännyt benji-hypyn, voisin joskus kokeilla laskuvarjohyppyä.

Kiipeilen ja leikin lasten kanssa leikkipuistoissa. Minä olen se joka jää vielä puistoon viimeistelemään lumihevosen tai linnan, kun muut jo lähtevät. (tätä saattaa ehkä tehdä suurin osa äideistä)

Harrastan aktiivisesti kaikkea seksiin liittyvää ja olen bi.

Kaikesta huolimatta olen hätävarjelun liioittelija mitä tulee lasten turvallisuuteen.

Samasta miehestä minäkin olen saanut lapseni, ja edelleen yhdessä.
 
lucifer
hmmmm... en ole mikään neiti, vaan poikatyttö. hoidan sekä miestentyöt että nasitentyöt jos tilanne sitä vaatii. ( eli vaihdan sujuvasti renkaiden vaihdosta/kaasarin purkamisesta leivonta hommiin). samoin ajan kaikella missä on moottori ja liikkuu maalla sujuvasti ja mitä lujempaa liikkuu sen parempi. ja en itke ampuessani eläintä ( paitsi jänikset saa mun puolesta elää:ashamed: )

ja en ressaa muksujen joka aivastuksesta ja kolhusta. enkä kiukkukohtauksesta julkisellakaan paikalla, siinäpähän huutavat jos siltä tuntuu, silti eivät saa tahtoaan läpi.

ja en ota elämää kovin vakavasti enää, itselleen voi nauraa jopa muiden kanssa.

lapseni olen tehnyt yhden ja saman miehen kanssa susiparina, naimisissa ollaan nyt ja vain kuolema meidät tulee erottamaan. ja tämä mies on minun ensimmäiseni.

uskon jumalaan, mutta en mainosta sen hyvyyttä ja tehoa kaikille ( mieheni on rippikoulun käynyt ateisti). uskon myös pahaan enkä pelottele silläkään ketään.

yritän kasvattaa lapsistani oikeasti ihmisiä jotka tietävät oikean ja väärän eron ja ymmärtävät erilaisuutta ja hyväksyvät sen.
Puhunu heille niin elämästä ja kuolemasta, iloista ja suruista. nautitaan yhdessä lapsena olosta ja lapsellisuudesta

olen erilainen äiti, joka tunnustaa Rakastavansa lapsiaan ja miestään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="lisa";27441492]Kahdeksan lapsen äiti 35v ja työelämässä, korkeasti koulutettu. Ja tämä kaikki onnistuu ja toimii. Olen hyvä organisoimaan. :)[/QUOTE]

Minun äitini oli aikoinaan 5 biolapsen ja 4 lainalapsen äiti ja erikoistui pitkän sisätautilääkäriuran jälkeen ms-taudin ja diabeteksen hoitoon.

Toimii niissä töissä yhä - eläkkeellä johtavan lääkärin toimesta ; pitää yksityisvastaanottoa, luennoi kansainvälisillä forumeilla, on äitinä lapsilleen, isoäitinä 16 lapsenlapselleen, isoisoäitinä 6:lle lapsenlapsenlapselleen

:)
 
"hmh"
Minun äitini oli aikoinaan 5 biolapsen ja 4 lainalapsen äiti ja erikoistui pitkän sisätautilääkäriuran jälkeen ms-taudin ja diabeteksen hoitoon.

Toimii niissä töissä yhä - eläkkeellä johtavan lääkärin toimesta ; pitää yksityisvastaanottoa, luennoi kansainvälisillä forumeilla, on äitinä lapsilleen, isoäitinä 16 lapsenlapselleen, isoisoäitinä 6:lle lapsenlapsenlapselleen

:)
No eipä ole ihme jos riittämättömyyden tunne joskus sinuakin vaivaa!!! Onhan tuo nyt aikamoinen täydellisyyden taakka - rikas ja ihana mutta myös raskas ja kuormittava.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä