Millä tavalla sinä olet "erilainen äiti"?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmmm"
päätin että me emme tarvitse sikarokotteita kun mielestäni ilmassa oli lääkefirmojen rahanhimoa. aika moni sen otti.
mutta ketjussa oli erikoisia tyyppejä, kuten eemin äiti (ja jonkun toisen).Wautsi wau!
 
Kierrän lauluni kippuraan
Kun muskarikavereiden äiteihin vertaa, niin taidan olla melko tiukka äiti. Toiset (jostain syystä ovat kaikki lähemmäs 40v. äitejä, kun itse alle 30) antavat lastensa riehua mielin määrin, vaikka se häiritsee opetusta ja muskariopettaja joutuu sitten vähän väliä keskeyttämään sen takia, että toisia joutuu komentamaan, kun eivät omat äidit sitä tee. Itse lähden vaikka kesken pois, jos ei lapsi suostu käyttäytymään enkä muutenkaan arastele komentaa julkisilla paikoilla.

Olen myös paremman näköinen kuin keskivertomammat. En mikään ihmeellinen, mutta pidän huolta itsestäni. Tiedän, ettei tätä olisi saanut sanoa ääneen, koska nyt minut leimataan automaattisesti myös tyhmäksi, mutta sanoinpa kuitenkin.
 
"Hmmm"
[QUOTE="Hmmm";27449166]päätin että me emme tarvitse sikarokotteita kun mielestäni ilmassa oli lääkefirmojen rahanhimoa. aika moni sen otti.
mutta ketjussa oli erikoisia tyyppejä, kuten eemin äiti (ja jonkun toisen).Wautsi wau![/QUOTE]

Mun lapset eivät päässeet vauvamuskariin tai vauvauintiin.
En muista mitä lapseni oppivat miissäkin iässä.
En osaa opettaa lapsilleni paljon mitän, ne opettaa mua.
 
mooooom
Olen erilainen kuin moni muu siinä, että tykkään leikkimisestä lähes yhtä paljon kuin lapseni, keksin kaikennäköisiä päähänpistoja ja ideoita, tykkään juhlistaa kaikenmaailman juttuja lapsen kanssa ja tarvin omaa aikaa todella vähän.

Sain lapseni vasta reilusti yli kolmekymppisenä, ja urallakin suurimmat kunnianhimot olivat täytetty johtajatason tehtävissä. Omaa aikaa oli ollut riittämiin ja baarielämää nähty lähes 15 vuotta paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
hmmmm
[QUOTE="Hmmm";27449472]Mun lapset eivät päässeet vauvamuskariin tai vauvauintiin.
En muista mitä lapseni oppivat miissäkin iässä.
En osaa opettaa lapsilleni paljon mitän, ne opettaa mua.[/QUOTE]

Niin, ja en ole kiinnostunut toisten valinnoista omien lastensa suhteen. siis toisten ihmisten imetys, alkoholinkäyttö, tupakanpoltto, vaatevalinnat, päivähoidon aloitus, ... evvk.
Annan kaikkien olla mitä ovat, olen suvaitsevainen, mielestäni. Mulle ihminen on yhtä hyvä vaikka ei imetä ulkonäkösyistä tai jos imettää 5 vuotta yhtä. ja niiin pois päin, eikä mua edes kiinnosta. Mulle ihminen on ihminen, jolla on ihmisarvo vaikka tekee lapsia, niin silti pitää olla yksityisyys ja saada olla vapaa kaikista arvostelusta ja vertailusta.
 
erillainenKO?
Mikä nyt on erillainen ja mikä ei...kun ei tiedä mihin verrata. Mutta minä olen rastapää itu hippi yksinhuoltaja. Lapseltani en ole lihaa kieltänyt, mutta minun taloudessani ei lihaa tarjoilla. Erillaista ehkä on myös se, etten halua parisuhdetta. En omista autoa, enkä sitä läpyskääkään jolla autoa saisi ajaa. Vihaan vaatekauppoja ja ruokakaupassakaan ei kovin kiva ole käydä. Kirpputorit on hienoja paikkoja. Mistä tulikin mieleen, että kodissamme kaikki huonekalut, matot ja suurin osa esineistä on käytettyjä. Me tilataan valmisruokaa kerran viikossa, muutenkin syödään miten sattuu, eli ei ole tarkkoja ruoka-aikoja. Lapseni saa tulla viereen nukkumaan, jos haluaa. Metsään raahaan lapsen ja koirat joka ikinen päivä ja käpylehmät on pop! Karkkipäivätkin on aika hanurista, eli meillä herkutellaan kun sille päälle satutaan. Niin ja kotihoidossa lapsi ollut nyt 5-vuotta.
 

Yhteistyössä