lkmnb
Naapurin äiteihin nähen olen vapaampi. Meillä ei ole nuttura tiukalla, ei ole aikatauluja ja ruokaakin saa syödä sitä mitä tekee mieli. Tulin äidiksi 40 v.
Ts. maata möllötät hiukset haasottaen sohvalla, lapset hakee jääkaapista syötävää jos sitä sattuu siellä olemaan, kukaan ei siivoa ja ruoka-aikoja tai kotiintuloaikoja ei ole....???Naapurin äiteihin nähen olen vapaampi. Meillä ei ole nuttura tiukalla, ei ole aikatauluja ja ruokaakin saa syödä sitä mitä tekee mieli. Tulin äidiksi 40 v.
Ei suinkaan, jos palstamammoilta kysytäänLuulen että kun haetaan "erilaista äitiä", niin nykymaailman aikaan on harvinaisempi se äiti joka harrastaa tiukkoja sääntöjä ja aikatauluja.
Ja tuoko on erilaisuutta muka? *toinen mutanttihirviö*Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27441517:Olen äiti, joka ei näytä yhtään naiselta vaan mutanttihirviöltä
No eipä ole ihme jos riittämättömyyden tunne joskus sinuakin vaivaa!!! Onhan tuo nyt aikamoinen täydellisyyden taakka - rikas ja ihana mutta myös raskas ja kuormittava.Minun äitini oli aikoinaan 5 biolapsen ja 4 lainalapsen äiti ja erikoistui pitkän sisätautilääkäriuran jälkeen ms-taudin ja diabeteksen hoitoon.
Toimii niissä töissä yhä - eläkkeellä johtavan lääkärin toimesta ; pitää yksityisvastaanottoa, luennoi kansainvälisillä forumeilla, on äitinä lapsilleen, isoäitinä 16 lapsenlapselleen, isoisoäitinä 6:lle lapsenlapsenlapselleen