p.s. En edelleenkään ole valkaisemassa tai huuhtelemassa anaaliani jos en ole kirjautuneena
Sehän se nyt ensimmäisenä tulee mieleen, jos joku on tovin palstalta pois...
p.s. En edelleenkään ole valkaisemassa tai huuhtelemassa anaaliani jos en ole kirjautuneena
Vanhan nikkini aikaan aloitettiin muutamia ketjuja niin että huomasin ne itse. En jaksanut sitä jankkaamista kun aina ne pari minun mielipidettäni nostettiin joka keskusteluun. Toisesta voin sanoa että liittyi peppuseksiin. Joku harmaa ei kerta kaikkiaan voinut hyväksyä että se on kiva laji jonkun mielestä. Kun kaikki keskustelut kääntyivät siihen aihealueeseen ja siitä vittuiluun, päätin lopettaa palstailun. Olinkin pitkään poissa mutta nyt entistä ehompana takaisin
Siltä se vaikutti. Mielenkiintoista millaisen vihan tuollainen asia voi nostaa jossain tuntemattomassa ihmisessä Ja kun sitä jankutusta kesti varmaan vuoden ennen kuin minä nostin kytkintä.
Sehän se nyt ensimmäisenä tulee mieleen, jos joku on tovin palstalta pois...
Mukava!Tällänen tuli googlella kärkeen. Ei paha.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2120178-beep/
Sä oot niin kiltisti ja asiallisesti.Ei mitään. Ei vanhallakaan nikillä. Mua ei rakasteta :'(
= tylsäSä oot niin kiltisti ja asiallisesti.
vähä niinku, mut sehän on vaan se mitä sä annat tälle palstalle. en kyllä usko että sinä itsessään sitä olisit.= tylsä
Vetäsen siis Hellokittyraivarit pianvähä niinku, mut sehän on vaan se mitä sä annat tälle palstalle. en kyllä usko että sinä itsessään sitä olisit.
Pitäisköhän pitää keräys palstalla että saatais sulle hameei se sullakaan kovin rankasti tekemistä ole kun jaksat noin turhaa narinaa pitää
*REPEEEEEEEEEEEEEEE*Vanhan nikkini aikaan aloitettiin muutamia ketjuja niin että huomasin ne itse. En jaksanut sitä jankkaamista kun aina ne pari minun mielipidettäni nostettiin joka keskusteluun. Toisesta voin sanoa että liittyi peppuseksiin. Joku harmaa ei kerta kaikkiaan voinut hyväksyä että se on kiva laji jonkun mielestä. Kun kaikki keskustelut kääntyivät siihen aihealueeseen ja siitä vittuiluun, päätin lopettaa palstailun. Olinkin pitkään poissa mutta nyt entistä ehompana takaisin