Kepsis
[QUOTE="vieras";27401687]Ja sinä et ole mies mistään kohdasta, kun istut jaanaamassa mammapalstalla vuodesta toiseen.[/QUOTE]
Enköhän mä jotenkin pysty asian kanssa elämään =)No höh.
Uskaltauduin jossain ketjussa vissiin sanomaan et osa miehistä ei niin kaipaa sitä timmiä ja laihaa naista vaan pyörempikin nainen voi olla haluttu ja ihailtu tms.
Toi on kyllä todella hulvaton...jossakin toisessa ketjussa joku valitti siitä kun mä teen niin tolkuttoman nopeasti noita vaatteita. Hän on myös alan ammattilainen ja ei todellakaan ole mahdollista tuollainen nopeus. Mutta se taisi olla joku minun aloittamani ketju jostakin mekosta vissiin tai joku noista käsityöketjuista ehkä. Miksi olen nopea? Kun mua on kellotettu...siksi Mä olen niitä harvoja jotka siihen on joutunut, eipä taida juuri mun ikäsiä olla jotka samassa on olleet. Koulun kellotukset eivät ole sama asia ollenkaan. Tehtaan kellotukset on ihan kamalia.Siis on ollu jokin minunkin ajankäyttöäni käsittelevä ketju, joka nauratti aidosti.
Mutta se aloitus ei ollut ihan noin hulvaton.
heheheh....Uskaltauduin jossain ketjussa vissiin sanomaan et osa miehistä ei niin kaipaa sitä timmiä ja laihaa naista vaan pyörempikin nainen voi olla haluttu ja ihailtu tms.
Niin ja toinen ketju oli sellanen et joku oli bongannut mut. Osasi kertoa missä, milloin ja minkä niminen lapsi mulla on. Intti vielä vastaan kun sanoin olleeni ihan eri paikkakunnalla ja lapsenkaan nimi ei täsmännyt
Aika vähällä siis päässyt vrt. näihin palstajulkkiksiin
:hug:Tietääkseni ei ole mitään ketjua mulle aloitettu. Jossain ketjuissa on vittuiltu mulle. Ainakin jollain tavalla mut on huomattu.
Seurailin kans, aika spookyviimeisimpänän tuli mieleen tuo tämän viikon aloitus jossa minut oli kuulema tunnistettu. jäi kyllä epäselväksi että oliko näin?!?!?!?
Vähän voisit skarpata kylläAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27401804:Mä oon niin huomaamaton, ettei minusta kukaan ole vaivautunut aloituksia tekemään
opcorn:
eikä minusta, pari mustaa on joskus antaneet :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27401804:Mä oon niin huomaamaton, ettei minusta kukaan ole vaivautunut aloituksia tekemään
opcorn:
Mä en ole sellaista nähnyt. Mullekkin joissain ketjuissa tullaan sanomaan, että olen naapurisi yms. Mutta sitten ei koskaan kerrota missä mä asun...Seurailin kans, aika spooky
Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".Muutama ketju (n. yksi kerran vuodessa) on avattu siitä miten ilkeä/jankkaava olen. Molempia kyllä välillä olen joten mitenkään hassuja ne eivät ole. Yleensä todetaan että kylläpäs minä osaan olla ärsyttävä, tosin paljon värikkäämmin sanakääntein.
Kannattaa varoo ihan sen tähden kun appelssiinit tulee kerran suomeen ohjuksella...Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".
Ovat vain aloittajansa sielun pienuuden ja pahantahtoisuuden osoituksia.
Sen sijaan sellaiset, joissa suurieleisesti kysytään, useimmiten "ihan hyvällä" jotain sen tyylistä, että
"MITÄ OIKEIN TARKOITAT KUN SANOT, ETTÄ PIDÄT APPELSIINEISTA ENEMMÄN KUIN OMENOISTA?!!! ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MAAILMA RÄJÄHTÄÄ KUN APPELSIINEJA LENNÄTETÄÄN TÄNNE ISRAELISTA ASTI?!!! VIHAATKO LAPSIASI MUUTENKIN , KUN KERRAN HALUAT NIIDEN KUOLEVAN RÄJÄHDYKSESSÄ? LAPSET POIS TUOLLAISELTA LASTENHAKKAAJALTA!!!!!!!!!"
[video=youtube_share;8kW0OaWraJM]http://youtu.be/8kW0OaWraJM[/video]Tuollaisista yleensä puuttuu se "vitsi".
Ovat vain aloittajansa sielun pienuuden ja pahantahtoisuuden osoituksia.
Sen sijaan sellaiset, joissa suurieleisesti kysytään, useimmiten "ihan hyvällä" jotain sen tyylistä, että
"MITÄ OIKEIN TARKOITAT KUN SANOT, ETTÄ PIDÄT APPELSIINEISTA ENEMMÄN KUIN OMENOISTA?!!! ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MAAILMA RÄJÄHTÄÄ KUN APPELSIINEJA LENNÄTETÄÄN TÄNNE ISRAELISTA ASTI?!!! VIHAATKO LAPSIASI MUUTENKIN , KUN KERRAN HALUAT NIIDEN KUOLEVAN RÄJÄHDYKSESSÄ? LAPSET POIS TUOLLAISELTA LASTENHAKKAAJALTA!!!!!!!!!"