Kysely rekisteröityineille (tai niille joilla aina sama harmaa niki)

Kepsis
Vanhan nikkini aikaan aloitettiin muutamia ketjuja niin että huomasin ne itse. En jaksanut sitä jankkaamista kun aina ne pari minun mielipidettäni nostettiin joka keskusteluun. Toisesta voin sanoa että liittyi peppuseksiin. Joku harmaa ei kerta kaikkiaan voinut hyväksyä että se on kiva laji jonkun mielestä. Kun kaikki keskustelut kääntyivät siihen aihealueeseen ja siitä vittuiluun, päätin lopettaa palstailun. Olinkin pitkään poissa mutta nyt entistä ehompana takaisin :D

p.s. En edelleenkään ole valkaisemassa tai huuhtelemassa anaaliani jos en ole kirjautuneena ;)

:LOL: aijai, on se jännää miten toisen anaali on tärkeä asia joillekkin :D

save the anus, bleaching causes rain forests to die!

"sommarcat"
Olen sama sommarcat, jolla siis musta nikki sommarcat, en vaan muista tunnuksia enään. Musta ei ole koskaan tehtyä aloitusta eikä mua ole taidettu koskaan mainitakaan missään ketjussa. Aika puolueettomia ja maalaisjärjellisiä kirjoitellut mustana. Eli siis juuri niitä, mitä kukaan ei huomaa :D

Ei ole tehty aloituksia, mä olen aika huomaamaton, vaikka täällä olenkin aina aamusta iltaan :D Yhdessä ketjussa joku muisti mun nikin, tais olla joku "mitä ruokia tulee palstalaisista mieleen" tms.

Mutta tämä on vaan positiivista, en vissiin ole ärsyttänyt ketään hirveästi :)

Ei yhtään mitään. Mä olen hajuton, mauton ja väritön tapetti ilman mielipiteitä.

Ai niin, joskus jotain emäntää ärsytti kun olen maininnut useita kertoja meidän olevan taloudellisesti köyhiä, mutta ei siitä ärsyyntymisestä aloitukseksi asti ollut. :p

Vanhan nikkini aikaan aloitettiin muutamia ketjuja niin että huomasin ne itse. En jaksanut sitä jankkaamista kun aina ne pari minun mielipidettäni nostettiin joka keskusteluun. Toisesta voin sanoa että liittyi peppuseksiin. Joku harmaa ei kerta kaikkiaan voinut hyväksyä että se on kiva laji jonkun mielestä. Kun kaikki keskustelut kääntyivät siihen aihealueeseen ja siitä vittuiluun, päätin lopettaa palstailun. Olinkin pitkään poissa mutta nyt entistä ehompana takaisin :D

p.s. En edelleenkään ole valkaisemassa tai huuhtelemassa anaaliani jos en ole kirjautuneena ;)
*REPEEEEEEEEEEEEEEE* :LOL:

Ei tuu mieleen mitään aiemmin tapahtumutta, eikä kai kukaan ihan ketjua oo vaivautunut avaamaan, mut hieman huvittaa kun joku tänään eräässä ketjussa kommentoi jotain, että "Ettekös te molemmat makaa kotona". Whatta.... Joku tiimarivihkolainen unohtanut muutaman jutun...
Ei sil, kyl kotona makaaminen kelpais! :D

Yhteistyössä