Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Pamsku Paljon haleja ja jaksuja! Ei oo helppoa sulla!

Mitäpä mie valittamaan..
Hiukan alakuloisissa fiiliksissä, kaks kiertoa ja sit taidetaan lopettaa x-määräiseksi ajaksi. Eilen kattelin vaatteita kirpparille myyntin ja itkuksi meni kun löysin kakkosen 56cm toppapuvun.

Ovistestin tein huvikseni, melko vahva viiva. Aiemmin ei oo täs vaihees mitään näkynyt, ovis ens viikon alkupuolella. Vähän ruvennu mietityttää tuo pco, kun viimeksikin näytti plussaa vielä pitkälle dpo 10-11, ennenku haaleni.. no samapa tuo.
 
Uskotteko jos sanon, että pahemmaksi menee.. Ollaan saatu onnitteluja perheenlisäyksestä, kun ihmiset ei tajuu, että vaava on anopin. Mä tottakai närkästyin niin anoppi sano, että nyt lopetan masentelun jne...
Vastasin vihasesti, että "mä en enää jaksa kuunnella tollasta ihmisiltä. Miks mä en sais olla surullinen? Mun pitäs esittää edelleen vahvaa, vaikka tuntuu, että mun maailma on romahtanut. Joskus voisit lopettaa pätemisen ja antaa sen sijaan halin".

Ja vielä - olin antanu lahjaks tutteja. Anoppi oli työntäny ne 16-v poikansa suuhun.. Ai vähä teki pahaa..

Oon töissä, ni ei pysty kirjottelee pidempään
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku loppuu sanat kesken :| Hyvä kun pystyt kuitenkin sanottaa anopilles noinkin suorasukaisesti. Mutta anopin olis nyt kyllä tajuttava tilanne. Varsin omituista, että lahjatutit ovat päätyneet ihan muuhun käyttöön kuin tarkoitusperä on ollut.. Mun korvaani tuo vaan särisee aika kovasti. Hurjasti jaksamista :hug:

Ruby olipas kiva kuulla, että mitä kuuluu :heart:

Sun jaksuhaleja :hug:
 
Mä voisin kp 1:sen kautta jäädä pois tältä listalta. Harvoin ehdin kirjoittelemaan niin turha on roikkua mukana kahdella listalla. Toivotan kaikille hedelmällistä loppuvuotta ja mukavaa lähestyvää joulua! :wave:
 
Pikainen omanapainen päivitys ennen töihin lähtöä. Oon ihan ihmeissäni tämän oman kiertoni kanssa. Ovisoireita on, testeihin tulee ne haaleat viivat ja eilen kokeilin napukkaa, niin sormeen jäi verta...? Mitä ihmettä? Ovulaatio ei ole kuitenkaan testin mukaan vielä ollut eikä limatkaan ole sitä luokkaa vielä. Verta tosin ei tule edes pyyhittäessä, mutta nyt vaan iski pienehkö paniikki päälle.. :/
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 25.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp89/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp45/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp45/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp30/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Skeggo............kp26/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp26/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp26/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............20v...........yk9.................1.lapsi

Kp 11->20


Henskuliini........kp19/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp18/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp18/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp18/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp17/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp17/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp14/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp11/33................23v..............yk4.............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp10/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp10/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp8/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp7/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp6/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp4/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
maijac......dpo11.......28.10
Nenni88.......dpo5.....30.10
Amalia89....dpo5........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Jostain syystä toivo ei ole erityisen korkealla, kun olen tottunut, että plussa on vasta mahdollisuus. Ja plussaksi en edes vielä tulosta lue :D Keskenmenoraskaudessani saama plussa oli ensimmäiseni. Sen otin tosissaan. Sen jälkeen testi haamuili 3kk ja kun heitti haamuilemasta tuli kemiallinen raskaus viime kuussa. Nyt siis ainoa mikä antaa toivoa on, että täti ei ole tullut kylään. Todella kaksijakoisin mielin olen, sillä toisaalta odotin niin niitä hoitoja, mut oishan helpotus jos onnistuiskin ilman. Huolettaa vaan, että jos vasta kp45 jälkeen plussaan, niin voiko edes olla pysyää sorttia tämäkään :/ Jos jotain edes on tekeillä...olispa.

Kiitos kaikille tsempeistä! :wave:

Pamsku anoppisi on hirviö. Tuntuu, että hän tarkoituksella sinua kiusaa :( Oma anoppikin otti hermoille niihin aikoihin kun sain keskenmenon mieheni sisko sai lapsen ja sitten se minullekkin siitä vauvasta kokoajan soitteli ja halus että lähen kattoon sille vauvalle vaatteita jne ja mulla oli tosi iso suru päällä.. Ja monet kerrat skoolattiin sen vauvan kunniaksi. Onneksi se on jo laantunut!! Ja anoppi asuu 400km päässä, vaikka muuten mukava ihminen onkin ja itse vielä terveydenhoitaja!!!!

Niiu laitoin sinut "mukana menossa"-listalle, sillä toivon, että kävisit kuitenkin välistä kertomassa kuulumisia :) Kivaa loppuvuotta sinullekkin ja paljon tärppionnea!
 
Viimeksi muokattu:
Hauskaa loppu vuotta sinulle Niiu! =) Käyhän silti kertomassa kuulumisia jos vain ehdit.

Huihui Miramei, jatkoa odotellessa... :popcorn:

Oi Pamsku... Kuinka kurja anoppi. :( Jos koittaisit ottaa hetkeksi vähän etäisyyttä? Vaikka vauva on varmasti ihana, mutta tuo anoppisi ei selvästikään tee sun henkiselle puolelle laisinkaan hyvää... :hug:

ON: Soitin tänään sinne ehkäisyneuvolaan kun jäi vähän vaivaamaan että kuinka pian sieltä polilta kuuluis se aika kolahtaa postilaatikkoon. No lääkäri on lähetteen kirjoittanut, mutta ei se hoitaja osannut sanoa kuinka pitkä jono siellä on. Nopein mahdollinen kuitenkin. Hassua sinänsä, sillä viime viikolla se hoitaja sanoi ettei siinä nyt kovin kauaa mene. Mutta jokainen voi senkin käsitteen ottaa miten haluaa. :stick:
 
taas kovin omanapaista, mutta mua ahdistaa viikonloppu jo valmiiksi. Sitä löytää itsestään niiiiiin paljon oireita ja kohta sorrun kuitenkin tekemään testin ja se on nega ja sitten romahtaa pilvilinnat ja taas alkaa rääkki alusta. Huokaus.
 
Noniin, nyt mulla on aikaa ja jaksamista perehtyä teihin.

Ensinnäkin isot peukutukset mirkulle, toivon niin kovasti viivallesi vahvistumisia! :heart:
Mulla on aika-ajoin kyllä juurikin tuollainen olo, että hän yrittää(/tekee sen huomaamattaan) loukata mua tahallaan.. Juteltiin miehen kanssa ja sanoin tuosta, mihin ne meidän antamat tutit päätyivät, niin mies veti kilarit. Sano, että ei olis uskonu äidiltään tollasta lapsellista, piittaamattomuudellista käytöstä. Aikoo ottaa asian kyllä puheeksi. Mä niin jännitin niiden tuttien antamista ja mietin, että pitäskö kuitenkin säästää sitten omalle... olis pitänyt, kun ei lahjaani arvostettu ollenkaan.

Ja AnnuLiisalle kiitokset ihanista sanoistasi - osaat pukea hienosti asiat sanoiksi. Ja tuosta vuodostasi - olisko se kuitenkin ovikseen liittyvää? Tai, jos ootteko harrastaneet seksiä ja vaikka limakalvot vähä menneet rikki tms?
Ei syytä paniikkiin :) Jos vuotoa tulis lisää, niin pistäs mietityttämään, mut ei noin vähäisestä kannata huolestua :hug:

Mä en oo varmaan koskaan ollut yhtä ahdistunut ja masentunut kuin nyt. Eilen sain viikon paaston jälkeen syötyä.
Clomit, kaikki tää väsymys ja stressi on ollu mulle liikaa - kaikkien näiden yhteisvaikutukset näkyy selvästi; esimerkkinä eilinen, kun kävin terveydenhoitajan luona ja hän kysyi henkilötunnustani - aloin itkemään hysteerisenä.
Mulla on ollu jonkinlaisia tuntemuksia alavatsalla ilisestä saakka, eli toivottavasti ne follit siellä kasvaa.. Meille sopiva määrä oli se 1 tai 2... Eli vielä kahdesta johtofollista oltas valmiita yrittämään inssiä..
Yritin soittaa koululle, että saisko opintoja suoritettua tää ja ens viikko etänä, mutta en saanut ketään puhelimen ääreen. Toivottavasti onnistuisi, kun ei yhtään huvita olla siellä viis vuotta nuorempien kanssa, kun ne ei tajua aikuisten elämästä mitään.
Kyllä se äiti ja isi maksaa, kun me biletetään...jne..
 
Miramei jännää! :popcorn: Milloin aiot testata uudestaan?

Pamsku mietin kanssa samaa kuin Grill, et jospa ottaisit etäisyyttää tuohon anoppiisi, kun ei hänen seuransa sulle selvästikään ainakaan kovin hyvää tee.

Grill sori kun en muista, mut siis miten pitkään sä nyt olet odottanut sitä kirjettä? Toivottavasti se nyt nopeesti kolahtais postilaatikkoon!
Odottavan aika tuntuu kyllä tuossakin asiassa ihan tuskaisen pitkältä, niinkuin mullakin tässä taannoin, vaikka ei siihen sit loppujen lopuksi mennytkään kuin kuusi päivää kun sai tietää et milloin se oma lääkäriaika on..

Hei mulla olisi taas yksi kysymys teille! Te ketkä tunnette ovulaation jollain tavalla, onko teillä samanlaiset oireet joka kierrossa? Tai siis että onko kropassa aina samanlaiset tuntemukset ennen ovista, sen aikana ja sen jälkeen?

Mietin vaan omalla kohdalla et missähän se rintojen aristus oikein on mikä on aiemmilla kerroilla tässä vaiheessa jo tullut..Joo tiedän et ei pitäis kytätä näin paljon oman kroppansa tuntemuksia ja mahdollisia oireita, mut ei voi mitään. Oon vaan niin vaikee luottaa noihin o-testeihin et alan heti epäilemään et ei se sittenkään ollut oikea plussa vkloppuna kun viivat oli "vaan" tasapaksut..Pitäis vaan hankkia niitä digitaalisia testejä mut kun ei raaski. Huoh, ei näitä turhaan kutsuta piinaviikoiksi :ashamed:
 
Amalia mulla päivää ennen ovista limat lisääntyy, ovispäivänä limat ja kivut kertoo, mitä tapahtuu.. Eli nipistelee. Ja pari päivää ovulaatiosta alkaa koskemaan toden teolla alavatsaan (toimiva keltarauhanen kipuilee)..
 
Amalia yleensä jos oikein kyttää niin saattaa bongata lämmöistä oviksen ja kohdunsuun tunnustelulla, mutta tässä kierrossa mulla tuota kirkasta limaa oli joka viikolla jonakin päivänä :D Eli limoista en sokeasti voi kyllä mitään sanoa. Tuntemuksina toisinaan toispuoleista särkyä. (yleensä oikealla puolen :O)
Huomenna aattelin taas aamusta testata. Minusta nuo pregcheakit ei oo niin herkkiä ku apteekin omat, mutta testaan nyt niillä, kun niitä kerran tilasin. Pitäs se väri niissäkin tummua :)Tässä kierrossa mulla ei oo yhtään tietoa, koska ovuloin, kun en kiinnittänyt yhtään huomiota, kun olen vain odottanut hoitoihin pääsyä..
 
Sekin piti vielä sanoa, että on ollut monta päivää alavatsa ihan julmetun kipeä! Tänä aamunakin meinasin jäädä kotiin sen vuoksi. Tuntuu melkein tulehtuneelta, mutta vastahan multa on otettu papa ja verikokeet ja kaikki oli hienosti... Kipu vaihtelee puolelta toiselle, munasarjoihin ja välillä kohtuun sattuu.
 
Sunflower11
taas kovin omanapaista, mutta mua ahdistaa viikonloppu jo valmiiksi. Sitä löytää itsestään niiiiiin paljon oireita ja kohta sorrun kuitenkin tekemään testin ja se on nega ja sitten romahtaa pilvilinnat ja taas alkaa rääkki alusta. Huokaus.
Tsemppiä! Siulla yk 2 menossa, joten elä vielä ihan menetä toivoasi!
Tiedän ettei se pettyminen ole kyllä kivaa, missään vaiheessa.

Mirameille viivan vahvistumisia. Minä ainakin nään! Toivottavasti lähtee vahvistumaan ja pysyykin!

Henkarille kans viivanvahvistumisia!

Omaa: ovisoireita alkanu tulemaan. Mä aattelin et tos su-ma varmaan ovisplussaa sit. Aikaisin ovis on ollut kp 14 ja maanantaina ois se.
 
Miramei: Mun piti lahjottaa munasoluja mut jos tää tästä nyt etenee loppuun saakka niin sit se siirtyy tai joudun kokonaan luopumaan ajatuksesta koska luultavasti mulle tehdään sterilisaatio leikkauksen yhteydessä..
 
Oi vau Henkari! =) Vahvistumisia. :popcorn: Mirameille myös! ;)

Amalia: Vasta viikko sitten mulle sanottiin että lääkäri kirjoittaa sen lähetteen parin päivän sisään ja sitten saan ajan "piakkoin". Ja eilen siis sanottiin etteivät tiedä kauanko menee että se aika tulee... :headwall:
 
Tutkin vähän... "Ajan poliklinikalle saa yleensä kiireettömässä hoidontarpeessa noin 1,5 kuukauden sisällä. Kiireelliset hoidamme kiireellisyyden mukaan." Pah, ota tostakin sitten selvää! Kaipa mä kuitenkin olen kiireetön... Pitäisköhän soittaa sinne? Malttamatonta, tiedä. Haluaisin vain että se endo tutkittaisiin... :ashamed:
 

Yhteistyössä