tuurijuopon, narsistisen persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa ( hän siis oli sitä oikeasti ), yhdessä olo aikana olin hiljainen,syrjään vetäytyvä, joka ei todella ole omaa itseäni.vasta kun kamalan kamppailun jälkeen pääsn hänestä edes jotenkin eroon, iski tunnesyöminen, söin itselleni ylipainoa 11 kg vajaassa vuodessa.sitten tuli iho-oireet - käsittämätön kutina tietyissä kohtaa raajoja, ikään kuin ihon alla, sekä sosiaalisissa tilanteissa nielemisvaikeudet.syömään pystyin, mutta mitään nestemäistä en kyennyt nielemään, kurkku meni tavallaan jotenkin "lukkoon"...näitä kesti eronkin jälkeen toista vuotta.Nyt olen viimekeväästä saanut itseni kuntoon,kilot pois ja oma pää alkaa olla taas sellainen kuin olin ennen tätä lähes hulluksi tekevää suhdetta.olen jopa valmis uuteen suhteeseen,ja tavannut hiljattain aivan ihanan miehen, joka ymmärtää varovaisuuteni mitä tulee parisuhteeseen.olemme vasta alkutaipaleella,ja ensimmäistä kertaa vuosiin tunnen olevani elossa, oma rento,sosiaalinen ja huumorintajuinen itseni. eli kyllä - huono suhde voi saada aikaan paljonkin fyysisiä oireita,henkisistä puhumattakaan.