Mirena asiata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun teillä ensin mirenan kanssa säännölliset kuukautiset ja sitten ne loppuivat, oliko muita oireita? Mulla iho ja hiukset rasvoittuu nopeemmin. Entä te joilla ne jäikin pois raskautumisen takia, oliko jotain oireita ja missä vaiheessa?

no mulla ainakin tuli paljo sivuoireita että sit lopetin ne kun ei voinu niiden sivuoireiden kanssa elää. rinkula oli sit mun juttu. pillereitä en aio enää kokeilla.

menkat tosiaan loppui kokonaan aika äkkiä ja noin vuoden päästä asennuksesta alkoi tosiaan päänahka rasvottua ja kasvojen iho leuasta ja nenästä kehittää koko ajan näppylää ja finnejä.

todella ärsyttävää!!!!!!!!!!!!

1,5v oli Mirena ja joka kk tuli menkat, mutta vuoto oli niukempaa kuin aiemmin.Iho ja hiukset eivät rasvoittuneet Mirenan myötä.Migreenikin helpottui.Alaselkänippailut saivat mut miettimään missä mennään ja tein testin...positiivinenhan se oli.Kierukka poistettiin, ei lähtenyt langoista vetämällä vaan poistettiin pihdeillä.Alkuhankaluuksien jälkeen raskaus eteni rv 20+4 jolloin pikkuisen havaittiin menehtyneen.Tämä tapahtui parisen kk:ta sitten.

Yhteistyössä