<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

maimai Voiko sulla olla nyt jo ovis? Meinaatko vielä r-testin tehä?
Ainiin ja sitten vielä yksi kaveri oikein leuhki sillä että ei emnny kuukauttakaan kun se oli jo paksuna. Alkoi ärsyttää aikalailla. Eihän sille kukaan mitään voi kauanko kestää, että tärppää.

No nyt tilasin ovistestejä ja heti on parempi mieli. Saan tietää että ovuloinko edes, jos en niin sitten voi heti mennä lääkäriin ja tutkimuksiin.
Eipä tarvii si enää miettiä et koska on ollu ovis vai onko ollu ollenkaa :D

Mietin että pitäiskö tossa listassa mun kohdalla toi TJOT muuttaa yk1 vai yk3? Kun nyt on eka kierto missä alan tikuttaan ovista niin nyt olis periaatteessa eka kierto yritystä? :D
 
Viimeksi muokattu:
eläväinen Olis kovin vaikee uskoo, että ois ovis vielä tuloillaan, ku muutamat edelliset kierrot se on tullut kuitenki nvasta siellä kp 13-17 välillä ja tosiaan vasta nyt menossa kp6. Siks toivoin, et jos täälläjoku osais kertoo jotain mitä vois olla meneillään. Menkatkin kuiteskin oli vaikkakin aika pienet ja lyhyet, mut sitäkin kipeempi olin. Niin ja kannatan muuten noit ovistestei :) vaikka nyt oonki hämmästynyt. Mietein kyllä että pitääkö varuis tehä se r-testi vaik tuntuuki tosi tyhmältä. Miten vois ees luulla siihen tulevan jotain.
 
maimai Mua alko jänskättään sun puolesta :D tee r-testi ihan hyvin se voi näyttää jotain kun sun menkatkin oli oudot ja kesti vähän aikaa ja kun toi ovistestikin näyttää plussaa.
Toivotaan että ei olis ovisplussa nyt vaan olis tärpänntyt ja menkat oli vaan valemenkat :D
 
miss_piggy
Mulle sitte iski kaiken muun hyvän lisäks vielä äänihuulten tulehdus, ääntä ja puhetta ei tuu ku pihisemällä, ja tilanne varmaan paheni vaan eilen illalla ku oltiin laulamassa karaokea. Oli aamulla pakko nousta ylös jo puoli 8 aikoihin, kun tuntuu että tukehtuu, ei muutaku soitto yhteispäivystykseen ja heti pääs käymään onneks hoitajalla. Katto tulehdusarvot jne, ja sanoi,että tää on virusperästä eikä valitettavasti oo mitään hoitoa muuta ku aika ja puhekielto :( Toivottavasti menee ohi ees vähän ens viikoks ku kouluun taas pitäis, sain kyllä semmosen todistuksen koululle vietäväks että oon puhekiellossa, eli täytyy se näyttää vissiin opettajille, etteivät turhaan multa kysele mitään :D
Eilen sammuin sitte sänkyyn ku saunalyhty, sitä se pieni naukkailu teettää..jäi sit heiluttelutki välistä. Jos sitä tänään, ku nyt ois sopivasti kp 12 ni vois oviski alkaa oleen ovella vaikkei mitään tuntemuksia ookkaan enkä edelleenkään meinaa sitä tikuttaa.
 
Maimai, noi sun ovistestit on kyllä ihan älyttömän vahvoja? Saatko sä yleensäkin noin vahvoja viivoja oviksen aikoihin? Mietin nimittäin että jos nyt ootin raskaana ja antaa siks jo näin kierron alussa noin supervahvan viivan? eikös aika moni saa just raskaana ihan äly vahvan ovisplussan!!!!!!!!!

miss_piggylle pikaisia paranemisia!!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
maimai: Ei mulla oo lomaa ku tää ja huominen päivä, ilmeisesti aikuisopistolla ei paljon mitään syyslomia vietellä, tai ei meidän kurssilla ainakaan :LOL: Sehän tässä mielenkiintosta onki että palaako ääni maanantaiks vai ei :vampire:
 
Fiinaliina no kyllä mä oon juur oviksen aikaan saanut noin vahvoja viivoja muissa kierroissa ja se nyt vähän mietityttääkin et miks muka nyt jo näin vahvat. ja edelleen tuikkuu masussa samalla tapaa kuin eilen. Mut niiden menkkojen takia ei pysty uskoo, että ois raskaana. Etenkää ku ei mitään oireta ole. Tosin testillähän sen sais selville.. Ja sen kyllä selvitänkin. Joskus oon testannu ihan kierron alussa ovistestin mutta ei se ole noin vahva ollut todellakaan. Taitaa mennä nää kierrot jatkuvasti yhä kummallisemmaks vaan. Ja se, että monet, ku ovat raskautuneet ovat tehneet vahvan ovis plussan myöskin... Niin se herättää jotain toivoa. Aika ärsyttävää toisaalta herätellä itessään tollasia toiveita. Ja nyt särkenyt pääkin jo aamusta. Ei herätessä mutta sen jälkeen. Tuskimpa se lasillinen punkkua tätä päänsärkyä aikaseks sai... oikeen pahaa tekee. Mut mä infoon kyllä, kun teensen negan siihen r-testiin ;) Ja sitten voin vaan ihmetellä, että onks se nyt sitte muka ovis vai...

Miss_piggy ai luulin, että sulla on lomaa... Toivottavasti viikonlopun lepo auttaa...
 
ON tosi ärsyttävää.. Tein sitten äsken sen testin ja aika haaleeta oli tuo pissa... Ensin olin näkevinäni siinä jotain ja menin partsille kattomaan kunnon valoon ja näin selkeesti. Sitten alko sydän pomppoilee ja mietein näytönkö miehelle.. Mut sitten kohta en nähnyt mitään. Eli nega se tais olla.. Vai pitäiskö sitä nyt sitte kuiteski siihen aamuun oottaa ja koittaa siitä aamupisusta tehdä sitä testiä. Ja nty vielä kun kävin kattomassa niin mun silmöt taitaa siihen keksii jonkun niin haaleen... Kuvaa siitä ei ees saa, mut ehkä mä sitte koitan viel aamulla jos tää tuikkiminen masussa jatkuu.... Mut nega se oli.
 
ääääää, oon ihan sekasin. Oon monta kertaa laskenu kiertopäiviä ja seonnu laskuissa joka kerta ja laskenu taas uuestaan. En tiedä mistä taikurinhatusta sillon vedin et kierto ois ollu 30päivää, kun se on ollu aina sen 28, nyt kun laskin ajatuksen kanssa. No, tää ei yhtään auta sitä tosiasiaa, että tätiä ei näy ja aamulla näytti negaa... Miten ihminen jolle ei oo suotu minkäänlaista itsekuria, malttaa olla testaamatta edes pari päivää jos tätiä ei kuulu edelleenkään... ?

näillä siis mennään ja jännitetään 30/28 yk1
 
Viimeksi muokattu:
No niin, testasin päivällä negan. Mut menkkoja ei tuu. Soitin sit varsin tädille joka on lääkäri niin se tuumas, että menkat on vasta nuin vähän myöhässä ja aivan normaalia että raskaustesti näytti negaa. Kaikki on kuulemma niin yksilöllisiä siinä. Joillaki näyttää samana päivänä plussaa toiset joutuu oottaa viikkoja. (niinku mun sisko :D) kehotti odottamaan rauhassa ens viikoon ja käydä antamassa pissanäyte labraan.
 
maimai83, toivottavasti tuikkiminen johtuisi pesänrakennuspuuhista. :) Toinen hyvä vaihtoehto tuolle ovistestin plussalle olis tietenkin ovis. Onks sua muuten koskaan ultrattu? Mietin vaan, että pco:ssa testiin saattaa tulla koko ajan plussaa. Mulla on ollut vähän hankaluuksia omien testien tulkitsemisen kanssa juuri sen takia. Samaa ongelmaa ollu myös miss_piggyllä.

buffy, toivottavasti nega vielä muuttuisi plussaksi. :hug:
 
maimai83, toivottavasti tuikkiminen johtuisi pesänrakennuspuuhista. :) Toinen hyvä vaihtoehto tuolle ovistestin plussalle olis tietenkin ovis. Onks sua muuten koskaan ultrattu? Mietin vaan, että pco:ssa testiin saattaa tulla koko ajan plussaa. Mulla on ollut vähän hankaluuksia omien testien tulkitsemisen kanssa juuri sen takia. Samaa ongelmaa ollu myös miss_piggyllä.

buffy, toivottavasti nega vielä muuttuisi plussaksi. :hug:
täälläkin ovistestit plussailee oli ovista tai ei
 
miranenn, mun pisin kierto pillereiden jälkeen on ollut 120 päivää ja siinä vuoto kans käynnistettiin vihdoin primoilla. Ei yhtään kivaa tuollainen. :hug:

ON: Oli pakko tikuttaa vielä kerran. Tuli taas selkeesti haaleampi viiva. Joten toivottavasti se nyt oli oikea ovis eilen. Vähän mä taas hajoon kahden viikon päästä, jos menkat ei ala ja r-testi negaa. Ajattelin, että en nyt otakaan niitä teroja, vaan testaan dpo 14 ja otan ne sitten jos nega ja tätiä ei näy. (Joo, varmaan ootan sinne dpo 14 asti. :LOL: )
 
maimai83 pakko oli taas tulla kurkkaamaan, että jokos sä olet testaillu. Harmi jos sieltä ei vielä varmaa plussaa tullut, mutta toivotaan toivotaan! Olitkos sä ollu jo siellä gynellä, että onko sulta poissuljettu toi pco mistä miranen ja hydrangea tuolla juttelivat?
 
Anteeks, täytyy taas tulla omanapaileen, kun oon vieläkin ihan sekaisin tuosta hymynaamasta. :D Pistiköhän tosiaan toi aukkari mun kropan niin totaalisesti sekaisin, kun tuli se vuoto ja nyt ovis... Vai oliskohan noista Gelee Royaleista ja greippimehusta oikeestikin apua... Nostin Gelee Royale annoksen kahteen juuri viikko sitten. Tai voisko ovis johtua siitä kun yritin ottaa mahdollisimman rennosti ja keksiä muuta ajateltavaa tässä kierrossa. Joka tapauksessa voin kyllä suositella kaikille pitkien kiertojen kanssa tappeleville ja ovuloimattomille noita Gelee Royaleja. En tiedä muistanko nyt taas omiani, mutta muistaakseni Naapurin tyttö olis vastaavilla, siis Royal Jellyillä, saanut pitkässä kierrossa menkat aikaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
Hydra ja Fiinaliina niin toisaalta toivoisin, että ois ovis. Ei tietoa onko tuota pco:ta ja vielä en saanut aikaseks sitä gyne aikaa. Mut nyt tarttis varmaan alkaa varaileen. Otankin ens viikolla selvää, kun kerran ne menkatkin loppu nyt torstaina niin ei sitte ne ois häiritsemässä. Mutta tuikkimiset jatkuu yhä edelleen. Ja ovis tikutuksissa... on monesti kyllä ihan niin haaleita haamuja että en ole plusaksi kuvitellutkaan.. Mutta mistä sitä tietää... Voihan pcp, jos muo sellanen rassaa!!!

miranenn voi harmistus, että siellä se kierto vaan venyy ja paukkuu.. Nyt jostain apua, että saat tädin kylään, jos kerran plussaakaan ei ole näkynyt. :hug:

Nyt saunaan...
 

Yhteistyössä