<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Paljon onnea Naapurin tyttö!!:heart:

Mää heräsin just ja palelee ihan hulluna. Pelottaa, että oon tulossa kipeeksi ku nenä vuotaa ja muutenkin vähän kehno olo. Tissit on kans kipeet, tai oikeestaan kyllä vaan nännit. En kyllä siltikään jaksa uskoa, että tärppi ois käyny. Miten maltan oottaa testaamista perjantaihin? En haluais hätäillä taas ja tehä testiä liian aikaisin.

Näin niinkun seuraavaa kiertoa jo ajatellen, paljonko sitä greippimehua pitää päivässä juua? Ja onko se tosiaan niin pahaa? :D

Ainiin ja tervetuloa Ensimmäinen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
empp, me jännätäänki samoja aikoja :) Vainoharhasena hätäilin ja testasin jo yhen negan.

Greippimehun juonnista, en tiiä niitä "tarkkoja" ohjeita millon pitäs juoda, mut onhan se siis aika pahaa alkuun :D Ite oon sekottanu karpalomehun kanssa, maistuu jopa hyvältä silleen. Joku mainostiki et juo ihan "huvin vuoksiki" ku makuun on tottunu :D
 
Voi naapurin tyttö, ihanaa!! Onnea :heart: :kiss: Älä laita mua ihan vielä plussanneisiin, kun haluan ensin nähdä ne menkat, että jää kans varmasti pois!!! Huomenna pitäs alkaa, ku tää kierto oviksen perusteella 2 päivää lyhyempi ku edellinen!! Toi keskenmeno kyllä rassaa..aika moista tää venailu... :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö


Pakko alkaa uskoon... :D Alempi aamunen ja ylempi tunti sit tehty :D Toivottavasti en näe unta :D Koska muuten pitäs soitella neuvolaan aikaa? tahtoisin varhaisultraan kuitenkin kun toi bmi on 44 tai yli :D oon se "riskisynnyttäjä".

Nyt pakko levätä, väsyttää. ja yllätys, huono olo, niin ja nännit todella kuin tulessa
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
miss_piggy
Mua vituttaa, oli aika vaativat kirjalliset kokeet koulussa, ja jäin läpipääsyn pistemäärästä 4 pistettä :mad: Perjantaina pitäis uusia, en vaan tiä missä vaiheessa kerkeen lukea, kun torstaina ois kaks näyttökoetta ja kahet kirjalliset kokeet, ja nää menkat ja oma terveyski tässä rassaa vielä kaikenpäälle. Alkaa pikkuhiljaa tehä mieli jättää koko koulu kesken..
 
Hurjasti Onnea Naapurin tyttö!! hienosti on viivaset vahvistuneet ja digi sen tärkeimmän ainaki kestoo ;)

Marpa-muru, sääli että vetäydyt hetkeksi täältä, mutta olet ajatuksissa ja toivottavasti taukoilu tekee hyvää..iteki oon sitä miettiny, mut liian innokas olin aina kuulemaan muiden uutisista, et ei siitä tauosta mitää tullu. Toivottavasti sulla paremmin :) tuuhan takasi ku siltä tuntuu!

ON: plussa taisi tänään ovistestiin pärähtää, jee, hyvä niin ehditään talletella vielä monet kerrat ennen ku lähden to siskon luo :D toisaalta oon ollu "mielissäni" siitä, ettei ihan heti tärppi käyny. Mieski muuttunu täs kuukausien kuluessa ja on koko ajan malttamattomampi vauvan suhteen..ihanaa ku se kyselee ovistikutuksista et millasta viivaa tänään yms...ja ku ennen se on menny tärppipäivinä niin et minä viettelen niin nykyään se on ihan toisinpäin..mies tuntuu saavat oikein turbovaihteen päälle tärppipäivinä...haluua aina "varmistella" vielä kerran...ei siinä mitää, sopii täydellisesti mulle :D kumpa nyt tässä kuussa kävis tärppi!!!!
 
Kun tätä ajatusta tässä kypsyttelin, niin päätin myös, että minut voi ottaa listoilta pois ja siirtää taustailijoihin kokonaan.

Käyn teidän kuulumisia varmaan kattelemassa, tää lista on kuitenkin seurannassa, mutta parempi että jään ihan taustalle. Ja jos ikävä tulee niin aina on yksityisviestit :)

PS. Tarviitte muuten uuden päivittäjän listalle ;) Onnea NT
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Marpa niinii, muistinkii sen et peruitte ne häät, mut kun kirjoitit: "Me kans viime keväänä pohdittiin, että jos ei syksyyn mennessä oo tärpänny niin katotaan häät sitten alta pois ja jatketaan sitten yrittämistä" ni mie luulin, et olitte nyt miettiny jotain tuollaista...siks kyselin :D eli asia selkee :D Mutta voi että kun jäät taustailee :( kovasti tsemppiä sinne uuteen kiertoon ja uuteen tärppiin :kiss:, tulehan kuitenkin heti tänne kertomaan kun tärppi käy ;)

pantera oletko testaanut vielä?? :p Niin suuret peukut sullekin, että nyt tärppäis!!! Hyvät dpo:t kin jo menossa ;)

Kovasti tervetuloa Ensimmäinen! Toivotaan, että pian tärppäisi teillä ja saisitte oviksen aina viikonloppuisin hyödynnettyä ;) ja hyvä talletus aina juuri ennen miehen lähtöä ;)

maimai ihan normaaleja noi onnen ja kateuden sekaiset tunteet...erittäin tuttujuttu :D ;) ja kiitos kovasti, kyllä minuakin varmasti, sit kun tämän keskustelun jätän, niin tulee ikävä teitä!! :kiss: mutta ONNEKS työ kaikki tuutte pian perässä plussanneiden keskusteluihin ;) ;) ja tänään on hieman paremmin pystynyt keskittymään kouluun kun eilen, mutta nyt pääosin jokin pieninkin tuntemus vatsassa saa heti puolipaniikin päälle, et apuaapuaapu mitä se on!! :/ Mut huomenna soittelen neuvolaan, ni jos sit selviäis se ultrajuttukin, et varailenko sihhen varhaisultraan aikaa vai en! :)

Naapurin tyttö mie kun silloin sen 1. plussan sain, ni se oli se laboratoriossa käytettävä raskaustesti (herkkyys 25) ja samaan aikaan tein davidin testin (herkkyys, oliks se 10), ni labran testiin tule se selvästi selkeempi viiva, kun taas davidiin älyttömän himmee, just ja just näki edes sen... eli ei ne kyllä mitään hyviä testejä ole!!!! :/ ja hienosti alkaa viivat vahvistumaan!!! :p mullakii tekis mieli testailla vähän väliä, kun sitä plussaa on vaa niin ihana nähdä aina uudestaan ja uudestaan :D aattelin tehdä varmaan vielä viikkonäytöllisen missä sit tulis jo "raskaana 3+" :p Ja lueskelin, et mahdollisimman pian kannattaa plussa jälkeen soittaa neuvola-aikaa, jos siellä on vaikka ruuhkaa, niin ei siirry hirveän pitkälle!! Ja minä kans harkitten sitä varhaisultraa, josko sitä raaskis :p

Dana wau, tsemppiä pääsykokeisiin!!! :p

miss_piggy mitä testi näytti?? :p kyllä olen kuullut, että voi vuotaa raskaanakin ja kaikki ok!! :) koitahan jaksaa koulua!! mullakin syysloman jälkeen ens kuussa tulossa ihan älyttömästi tenttejä/tehtävän palautuksia, et en tiiä miten jaksan, kun vielä on tää pieni ihmekin huolen aiheena... :/ noh, kaikki ajallansa! :hug:

Viljonkka JEEE, onnea hirmuisesti ovisplussasta, siitä se lähtee ;) hyvä kun nyt tuli hyvissä ajoin!! ;)

).( huomenna olis tosiaan soitto sinne neuvolaan, jännää :p voin sitte tulla kertoo mitä jännää ne siellä kertoi!! Kun aina ollaan mietitty sitä ovistestin toimivuutta raskaustestinä, niin tässä mun tulos: eli 2 ylintä labran testejä ja alin ovistesti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
bf Ootan että saan digiin 2-3 sit uskon ja sit vasta soitan :D Juuh, tää on mulle niin uutta kaikki :D Nyt pitäs opetella syömään tasaisesti kun tähän asti syönyt kerran päivässä, tänään meinaan huono olo ollut kun ei oo syönyt :p oireet muuten pakannut päälle plussan jälkeen :LOL: Hassua... Ootan tässä että mies saa ruoan valmiiksi ja sit pian sen jälkeen saunaan lämmittelemään. <3

Muuten päivittäjän paikka on auki mutta päivittelen nyt ainakin sinne digin 2-3 saantiin asti :p Joten nou hätä vielä...Pidän tuosta päivittely hommasta kyllä kovasti :)
 
MITÄ, MITÄ, kerrankin kun mä oon täältä päivän poissa (lue työpäivän), niin tänne vaan tulee lisää plussia! :) Tosi isot onnittelut Naapurin tyttö! Hienostihan se viiva nyt jo näkyy kaikissa sun tän päivän testeissä. Ja tuo digi vielä. :heart: Onnea! Oot todellakin tämän ansainnut pitkän yrittämisen jälkeen. Tarrasukkia ja vauvaliimaa. :)

Ensimmäinen, tervetuloa! Toivottavasti vierailusi jäisi lyhyeksi. ;) Mulla ja miehellä 7 vuotta ikäeroa ja oon sitä mieltä, että ikä on vain numeroita. Joten anna mennä vaan! :)

miss_piggy, voihan harmitus tuon sun vuodon kanssa! Toivottavasti olis vaan pitkittyneet menkat ja loppuis pian. Ikävää myös, kun et päässy kokeesta läpi. Älä vielä luovuta, uusintaan vaan. Kyllä se vielä läpi menee. :hug: Itekin jokusen tentin jouduin opiskeluaikoina uusiin, mutta silti sait paperit käteen hyvin arvosanoin.

pantera, testaa jo se kolmas plussa tähän plussa-aaltoon. :)

ON: Eipä mitään uutta. Tikutteluja oon jatkanu ja viivat ei vielä tarpeeks vahvoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
NP ihan loistavaa! <3 <3 <3

Marpa toivottavasti tauko täältä auttaa ja mörri lähtee muualle. Tuut sitten takas, ku siltä tuntuu. Täällä me suo ajatellaan :)

Niin, kukas alkaa päivitteleen? Siitä vois ola jotain hyotyy ;) Kaunkos se NP ehti päivitellä? ;) Meinasin, et oisin ehkä voinut muit sit taas en oikeen tie onks siihen aikaa... Eli jos vaan joku innokas on niin olis hienoo :)

Danalle onnittelut kutsutsa pääsykokeisiin. Hope so kaikki natsaa ja saat opuskelupaikan ja sitten se inssikin vielä onnistuis niin kaikki olis enemmän kuin hienosti!

Pahoittelut niille, joille täti on kans tullut kylään ja jotka kärsii menkkakipui :( Menis nyt tää viikko nopee niin pääsis ootteleen ovista. Ajattelin, et tässä kuussa vois vaikka tikutella taas sen oviksen vaikka lopulta tikutin viime kierrossakin.

ensimmäinen tervetuloa ja toivotaan, että käyntisi on pikainen ;)
 

Yhteistyössä