Mä en voi käsittää, että kaupassa vanhemmat antavat syödä ties mitä..

  • Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Mitä olemme tästä oppineet? Elämäniloiset lapset syövät kaupassa ja pitävät puolensa ja tuleva huomatuksi, kirkuvat, juoksevat, pitävät hauskaa. kotona syövät ovat masentuneita ja itkuisia ja valkoisia kasvoiltaan ja heitä ei hymyilytä, koska eivät saa syödä kaupassa ja heidät on vaiennettu ikuisiksi ajoiksi.

tämän ymmärsin eeee:n tekstistä.
:LOL: Näinpä :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
tämä on aika paljon ohi aiheen, anteeksi jo valmiiksi, MUTTA en oo ymmärtänyt että miksi niiden lasten kanssa on pakko mennä kauppaan jos ne on nälkäisiä ja sitten ne huutaa ja niille on sitten pakko antaa sitä ruokaa. kuten joku jossakin kohtaan suunilleen kirjoitti ja kommentoi.

puuttuuko vanhemmalta aikataulutus taito tai joku muu ajattelutaito, eikö kauppaan voi mennä kun lapsi on syönyt kotona ja ei ole nmälkäinen?

myönnän olevan paljonkin maalta, mutta silti olen ihan näin maalaisesti ajatellut että syötän lapseni joko kotona tai suureen kaupintiin mentyämme on käyty syömässä jossakin ja sitten on menty kauppaan.
tosin joskus on kiire ja on menty kauppaan ihan nälkäisinä ja sitten lapset on saanu aivan vapaasti huutaa ja meuhkata nälkäänsä iästä riippumatta tasan siihen asti että on maksetut ostokset autossa kuten lapset. silloin ovat voineet saada banaaninsa tai mehunsa.
jotenkin ei oo tullu opetettua pennuille tuota että kauppa on ruokailupaikka kun kuiteksi ravintolat on täällä maallakin ihan erikseen.
suuressa maailmassa se on tietenkin täysin eriasia. maalla ollaann jäljessä ilmeisesti tässäkin.

anteeksi taas asianohi menoni.
Ja syökää hyvät ihmiset itsekin ennen kauppaan menoa, niin ei tule ostettua heräteosoksia! Kaikenmaan herkut jää hyvinkin sinne kauppoihin jos kupu ravittu:)
 
"vieras"
Meillä on kolme lasta ja ikinä ei ole tullut sellaista tilannetta että olisi pitänyt kaupassa syödä :O Selvästi ihmisiltä puuttuu maalaisjärki ja ennakoimistaito jos lapsi tekee kuolemaa ruokakaupassa ellei saa sitä suklaapatukkaa JUST NYT. Mitä jos lapsella menee vaikka pissat housuun kaupassa? Vaateosastolta uudet kledjut päälle ja vie kassalle hintalaput?

1. Miksi ei voi syödä kotona?

2. Jos menee kauppaan suoraan töistä niin miksi ei voi pitää autossa/laukussa jotain patukoita joita voi antaa lapselle?

3. Jos lapsi sairastaa diabetestä niin miksi ei huolehdita verensokerista asianmukaisesti ja pidetä hätätilanteen varalta omia tarvikkeita mukana? "Jäi toisen takin taskuun",wtf? Tuskin kukaan lähtee sydänsairaan kanssa kauppaan ja sanoo että oho,nitrot on toisen takin taskussa.

4. Veikkaan että kyse on laiskuudesta ja helppoudesta. Miksi vaivautua huolehtimaan etukäteen kun on niiiiin paljon helpompaa ja mukavampaa poimia kaupasta mitä huvittaa.

5. Toimitteko muissakin kaupoissa näin? Vedätte lelukaupassa lelut ulos paketista ja kassalle viedään repaleinen paketti ja takkutukkainen barbie?
 
[QUOTE="vieras";27309897]Meillä on kolme lasta ja ikinä ei ole tullut sellaista tilannetta että olisi pitänyt kaupassa syödä :O Selvästi ihmisiltä puuttuu maalaisjärki ja ennakoimistaito jos lapsi tekee kuolemaa ruokakaupassa ellei saa sitä suklaapatukkaa JUST NYT. Mitä jos lapsella menee vaikka pissat housuun kaupassa? Vaateosastolta uudet kledjut päälle ja vie kassalle hintalaput?

1. Miksi ei voi syödä kotona?

2. Jos menee kauppaan suoraan töistä niin miksi ei voi pitää autossa/laukussa jotain patukoita joita voi antaa lapselle?

3. Jos lapsi sairastaa diabetestä niin miksi ei huolehdita verensokerista asianmukaisesti ja pidetä hätätilanteen varalta omia tarvikkeita mukana? "Jäi toisen takin taskuun",wtf? Tuskin kukaan lähtee sydänsairaan kanssa kauppaan ja sanoo että oho,nitrot on toisen takin taskussa.

4. Veikkaan että kyse on laiskuudesta ja helppoudesta. Miksi vaivautua huolehtimaan etukäteen kun on niiiiin paljon helpompaa ja mukavampaa poimia kaupasta mitä huvittaa.

5. Toimitteko muissakin kaupoissa näin? Vedätte lelukaupassa lelut ulos paketista ja kassalle viedään repaleinen paketti ja takkutukkainen barbie?[/QUOTE]

Hahaa, hämmennetään vähän:D

Olen jopa vaateliikkeessä heittänyt vaatteet suoraan kiireessä päälle ja kassatyttö on saanut tehdä mulle ruumiintakastusta poistaessa hälyjä:D

jospa tällä sais taas toiset 14 sivua juttua :D
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mun mielestä se kuuluu jo hyviin käytöstapohin, että kaupassa ei syödä mitään tuotteita ennen kun ne on maksettu. Kaupan tuotteet on kaupan niin kauan kunnes ne on maksettu ennen sitä ne kuuluu kaupalle eikä niitä pidä syödä tai käyttää vaatteitakaan ennen kun ne on kassalla maksettu. Ei se kauppa ole mikään ravintola jossa syödään ensin ruuan ja sitten maksetaan... Meiän lapset on jo pienestä alkaen opetettu siihen, että jos jotain ostetaan se maksetaan ensin kassalle ja sitten sen voi syödä. Nyt kun lapset on isompia ja ymmärtää paremmin niin ne ainakin pitää sitä todella tyhmänä, että joku alkaa kaupassa jo syömään tikkaria, jätskiä tms koska sehän pitää maksaa ensin ja sitten vasta se avataan. Lapsikin ymmärtää sen kunhan vaan opetetaan pienestä alkaen..
 
"vieras"
Hahaa, hämmennetään vähän:D

Olen jopa vaateliikkeessä heittänyt vaatteet suoraan kiireessä päälle ja kassatyttö on saanut tehdä mulle ruumiintakastusta postaessa hälyjä:D

jospa tällä sais taas toiset 14 sivua juttua :D
Tuskinpa kukaan jaksaa vääntää yhtäkään sivua siitä että sä olet moukka. Ja jos nyt selvennetään vähän niin mun mielestä on tosiaan eri tilanne jos näin sovitaan henkilökunnan kanssa ja kyseessä on poikkeustilanne. Luulisin kuitenkin että tässä ketjussa tarkoitetaan sitä tavaksi muodostunutta hälläväliä-asennetta. Vedänpä tosta nyt vähän banaania poskeen kun ne on tossa käden ulottuvilla. Ei,mutkun kaikki tekee kuolemaa ja on vakavasti sairaita. En kyllä itse lähtisi kuolinvuoteeltani mihinkään Prismaan viikonloppuostoksille.
 
Voih
Nyt tuli tähän perheeseen tapojen muutos. Kun olen aiemmin sanonut nälkäiselle lapselle, että odotatko hetken, niin maksetaan banaanit ja muut ostokset ja syöt sitten autossa banaanin, jotta jaksat odottaa ruokaa, niin tästä lähin se banaani aukaistaan ennen kassaa, tai alpen-patukka, tai ruisleipä.

En halua että lapsistani tulee hiljaisia ja syrjäytyneitä ja ilottomia lapsia!!!

Pelastakaa lapset!
Tänään nähdään prismassa! Jos meidän perhe syö siellä evästä, niin haluan vain pelastaa lapseni. Ettehän pahastu. Syömme ensimmäistä kertaa tänään kaupassa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27309931]Mun mielestä se kuuluu jo hyviin käytöstapohin, että kaupassa ei syödä mitään tuotteita ennen kun ne on maksettu. Kaupan tuotteet on kaupan niin kauan kunnes ne on maksettu ennen sitä ne kuuluu kaupalle eikä niitä pidä syödä tai käyttää vaatteitakaan ennen kun ne on kassalla maksettu. Ei se kauppa ole mikään ravintola jossa syödään ensin ruuan ja sitten maksetaan... Meiän lapset on jo pienestä alkaen opetettu siihen, että jos jotain ostetaan se maksetaan ensin kassalle ja sitten sen voi syödä. Nyt kun lapset on isompia ja ymmärtää paremmin niin ne ainakin pitää sitä todella tyhmänä, että joku alkaa kaupassa jo syömään tikkaria, jätskiä tms koska sehän pitää maksaa ensin ja sitten vasta se avataan. Lapsikin ymmärtää sen kunhan vaan opetetaan pienestä alkaen..[/QUOTE]

Ihan peruskäytöstavat on kadoksissa harmillisen monilta aikuisilta. Tehdään mitä halutaan muista piittaamatta ja käyttäydytään kuin elukat. Välillä oikein jää miettimään että mitä ihmisten päässä liikkuu,paskoohan aikuiset näköjään uimahallissa saunan lauteillekin.. :D Kusee altaaseen ym.
 
[QUOTE="vieras";27309949]Tuskinpa kukaan jaksaa vääntää yhtäkään sivua siitä että sä olet moukka. Ja jos nyt selvennetään vähän niin mun mielestä on tosiaan eri tilanne jos näin sovitaan henkilökunnan kanssa ja kyseessä on poikkeustilanne. Luulisin kuitenkin että tässä ketjussa tarkoitetaan sitä tavaksi muodostunutta hälläväliä-asennetta. Vedänpä tosta nyt vähän banaania poskeen kun ne on tossa käden ulottuvilla. Ei,mutkun kaikki tekee kuolemaa ja on vakavasti sairaita. En kyllä itse lähtisi kuolinvuoteeltani mihinkään Prismaan viikonloppuostoksille.[/QUOTE]

Moukka?

Aijaha, mitenniin? Minä pidän sitä hyvänä asiakaspalveluna, ja palaan yhä uudelleen samaan liikkeeseen:D
 
"vieras"
Nyt tuli tähän perheeseen tapojen muutos. Kun olen aiemmin sanonut nälkäiselle lapselle, että odotatko hetken, niin maksetaan banaanit ja muut ostokset ja syöt sitten autossa banaanin, jotta jaksat odottaa ruokaa, niin tästä lähin se banaani aukaistaan ennen kassaa, tai alpen-patukka, tai ruisleipä.

En halua että lapsistani tulee hiljaisia ja syrjäytyneitä ja ilottomia lapsia!!!

Pelastakaa lapset!
Tänään nähdään prismassa! Jos meidän perhe syö siellä evästä, niin haluan vain pelastaa lapseni. Ettehän pahastu. Syömme ensimmäistä kertaa tänään kaupassa.
Muista ottaa viltti mukaan,kaupan lattia on viileä! Ja jätesäkki tyhjille kääreille,saat paremmin kannettua ne kassalle.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27309949]Tuskinpa kukaan jaksaa vääntää yhtäkään sivua siitä että sä olet moukka. Ja jos nyt selvennetään vähän niin mun mielestä on tosiaan eri tilanne jos näin sovitaan henkilökunnan kanssa ja kyseessä on poikkeustilanne. Luulisin kuitenkin että tässä ketjussa tarkoitetaan sitä tavaksi muodostunutta hälläväliä-asennetta. Vedänpä tosta nyt vähän banaania poskeen kun ne on tossa käden ulottuvilla. Ei,mutkun kaikki tekee kuolemaa ja on vakavasti sairaita. En kyllä itse lähtisi kuolinvuoteeltani mihinkään Prismaan viikonloppuostoksille.[/QUOTE]

aika moukkamaista sanoa toista moukaksi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
lucifer
[QUOTE="vieras";27309981]Siis pidät hyvänä asiakaspalveluna sitä että saat syödä kaupassa ja palaat sen takia yhä uudelleen samaan kauppaan? Siitähän tässä nyt oli kyse eikä sun kertaostoslumpuistas.[/QUOTE]käytöstavat kunniaan... paraskin olet sanomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hahaa, hämmennetään vähän:D

Olen jopa vaateliikkeessä heittänyt vaatteet suoraan kiireessä päälle ja kassatyttö on saanut tehdä mulle ruumiintakastusta poistaessa hälyjä:D

jospa tällä sais taas toiset 14 sivua juttua :D
Kävin minäkin ostamassa sukkahousut, ja maksamisen jälkeen kävin sovituskopissa laittamassa ne jalkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
lucifer
[QUOTE="vieras";27309991]Todella moukkamaista sanoa toisen käytöstä moukkamaiseksi.[/QUOTE]mä olen ssanonut jo tuolla aikaisemmin että olen maalta ja suurin osa näistä pissiksistä jotka tänne kirjoittelee käsittää että maalainen = moukka. olet ilmeisesti samaa kategoriaa?
 
[QUOTE="vieras";27309949]Tuskinpa kukaan jaksaa vääntää yhtäkään sivua siitä että sä olet moukka. Ja jos nyt selvennetään vähän niin mun mielestä on tosiaan eri tilanne jos näin sovitaan henkilökunnan kanssa ja kyseessä on poikkeustilanne. Luulisin kuitenkin että tässä ketjussa tarkoitetaan sitä tavaksi muodostunutta hälläväliä-asennetta. Vedänpä tosta nyt vähän banaania poskeen kun ne on tossa käden ulottuvilla. Ei,mutkun kaikki tekee kuolemaa ja on vakavasti sairaita. En kyllä itse lähtisi kuolinvuoteeltani mihinkään Prismaan viikonloppuostoksille.[/QUOTE]

Yritäkö sä nyt sanoa että kuolevat jääköön ilman viimeistä ateriaa? TÄ?

voi tsiisus mitä ajattelemattomuutta:D
 
"vieras"
Taidan tehä niin että kun seuraavan kerran käyn lapsen kans kaupassa ja sillä yllättää vessahätä lasken lapsen housut alas ja annan lapsen tehä tarpeensa kaupan lattialle koska eihän lapsi voi odottaa, että mennään vessaan.. samasta syystä kun ei voi odottaa että maksetaan ensin ostokset ja sitten syödään ne. Lapsen pitää saada KAIKKI mitä haluaa TÄSSÄ Ja NYT, lapsi ei voi odottaa..
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27310009]Mä veikkaan että olen enemmän maalta kuin sä. Useimmat näistä unikkokuositantoista jotka tänne kirjoittelevat käsittävät että alle 40 = pissis.[/QUOTE]tuskin vain... vai onko muka täällä joku joka ei tiedä kuka mä oon?!?!?

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä