<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miss_piggy pahoittelut tädistä :( TOIVOTAAN et geleet auttais!! Mulla ainakin toiminu älyhyvin, kiertokin on taas tod. näk. lyhenemässä, ku ovis tuli 2 päivää aiemmin ku edellisessä kierrossa!! :p peukkuja ja kannattaakin syödä kahta tabuu kerralla ;) ja sama mulla noi vauvanvaatteet, et en kyl voi ostella kyllä yhtään etukäteen, vaikka ne ihania onkin ja välin vähän tekis mielikin...

naapurin tyttö sellanen pikku vinkki listan päivitykseen, et alimmassa "lootassa" on kp 1-9 tytöt, seuraavassa kp 10-19, sitte kp 20-29 ja ylimmässä kp 30-> ;) ja kaikki vielä suuruusjärjestyksessä :D sit mietin sellasta, et olis kiva, jos listassa näkyis dpo päivätkin, tai et niillä olis ketkä tietäis ne!! Vai meneekö sit jo liian säädöksi ja vaikeaksi :/ eli ei pakko, ehdoitus vaan ;)

vilijonkka toivottavasti selviäis kaikki tänää gynellä!! Ja et tulevan oviksen merkkejä näkyis ultrassa ;)

Toivotaan, et emppn piharemppa loppuis pian!! Noi on kyllä niin inhottavia, ei oo mitääs tsäänssiä nukkua pitkään, vaikka olis vapaapäiväkin :(

ON täällä dpo7 eikä jaksais vielä viikkoa piinailla :( aika hyvin on kyl ollut muita ajatuksia, kun ollut tenttejä ja tehtäviä enemmän kun laki sallii :( sen takia en ole täälläkään kerennyt käydä kommentoimassa :( nytkin tunnilla kännyllä yritän näpyttää :D

Heh, korjattu, väsyneenä kun yrittää tuota logiikkaa pähkäillä niin ei tullut mieleenkään. Siis mietin kyllä että pakko olla joku järjestys mutta tosiaan silmät ristissä päivit ekan kerran niin tuossa tulos.

Korjasin sen siis ja lisäsin sinne piinailijoille oman kohdan: Odotuksen odottajat :) Lisäänkin sut samantein sinne :)
 
naapurin tyttö ooo, odotuksen odottavat kuulostaa hyvälle :p kun kaikkien kierrot on niin erilaiset, no ei koskaan muista pikä dpo kenelläkin on menossa, eikä monetta kertaa kehtaa kysyä :D

fiinaliina oon kanssa katsonut silloin tällöin ohjelmaa! On kyl mielenkiintoinen!! :)
 
Fiinaliina, olin eilen siihen aikaan telkkarin ääressä, kun se ohjelma tuli, mutta ajattelin, että en viitsi kiusata itseäni sitä katsomalla, kun oli niin huono fiilis. Ehkä jatkossa voiskin seurata, mielenkiintoiselta kun mainokset ainakin on vaikuttanut. :)

miss_piggy, niin, tällaista tää on tää mahon ämmän elämä. :D Ehkä mäkin voisin tuplata annoksen.

ON: Puhuttiin eilen miehen kanssa tästä mun vuodosta ja siitä, että anazolien aloitus voi nyt siirtyä mahdollisesti pitkällekin. Mies vaan halas ja sanoi, että kyllä tää tästä. Se oli myös sitä mieltä, että mun täytyis keksiä itselleni jotain mielekästä tekemistä, että en koko ajan vaan ajattele tätä vauva-asiaa. Oikeessa hän on. Oonkin ajatellut, että voisin taas yrittää pitää vähän palstataukoa oman jaksamiseni takia. Miehen takia en halua koko projektia lopettaa ja alussahan tässä hoidoissa vasta ollaan, että ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.

Kätilö soitteli äsken, kun oli jutellu mun oman lääkärin kanssa. Jatketaan siis vaan seurannalla. Soittelen perjantaina, jos vuoto ei ole loppunut. Ens viikolle täytyy sitten varmaan ottaa lääkäriaika, jos vuoto ei lopu viikonlopunkaan aikana. Jos vuoto loppuu, niin voin kuulemma ottaa terot kp 15 alkaen. Jos kaikki menee niin kuin pitää, niin anazolit sitten ensi kierron alussa. En kyllä jaksa vielä itse suunnitella sinne asti, kun tässä on jo niin monta kertaa sen oppinut, että jos kiertopäiviä laskeskelee ja jotain suunnittelee, niin kaikki menee kuitenkin perseelleen. Joten edetään päivä kerrallaan.

Mulle voi siis päivittää:
Hydrangea..................26.................kp 5/26.......................yk 9
 
miss_piggy
Kyllä aattelin sit jatkossaki ostaa noita gelee royaleita, vaikka ois terolutitki sitte syöty jo kuuri loppuun, nyt oli teroilla tuo kierto tosiaan 26 päivää, toivottavasti ei enää tosta lyhene :O
 
Hei mulla on muuten menossa kp29, missäköhän välissä tuolta on yks päivä hukkunut. Viikonlopuks on onneks paljon kaikenlaista mukavaa hommaa, muttamutta... maanantaina kun kotiudun, niin haen testejä ja testailen tiistaiaamuna:0 luulis nyt sillon jo jotain näkyvän.

Mä katoin eilen AVAlta tuon Erilaiset äidit. Oli kyllä ihan hyvä ohjelma, mutta jotenkin ärsytti se pariskunta..
 
lullaby juur kun pääsee sanomaan ettei ol tissikipui jne nii johan alko tänään kipuilee. Ei niinkään nännit vaan koko rinta. On tää kroppa outokapistus. Ja ihme nippailujakin tunsin tänään, juur sellasia kuin ennen oli aina ovisaikaan.... TOivottavasti sulla ei siellä nyt kierto ihan älyttömiks mene....

piimis joo niin muistelin että ollaan aika samoilla päivillä. Mun piti tänään oikeen kattoo kalenterista millä dpo:lla taidan mennä ja sainkin sellasen lukeman ku mahdollisesti dpo9. Ja tänään tosiaan tuli tissikipu ja nippailut vasemmalle alavatsaan..vähän kuin oia ovisaika. Mut tuskimpa se nyt on ainakaan. Eikä sen raskaudenkaan puoleen mitään uskoa ole. Mut harrastoive kuitenkin. Ärsyttävää. Ja testi kans poltteli, mut sit taas kp on vasta kp26 niin hölmöhän sitä testai nyt ja jos ei olis täsä kierrossa hölmö. Tähänki asti saanu pidettyy poissa testailun. Ja viikonloppunahan sen tädin pitäis tulla..

eläväinen oiskohan muuten ollut mahollista sulla, että kp18 oiskin ollut jotian kiinnittymisvuotoo?? ;) Ollaan samoihin aikoihin nyt jännittämässä :)
 
Baby jei, mekin aika samoilla päivillä..olettaisin olevani dpo9. Mulla on hyvin mennyt kun ei mitään oireitakaan ollut, mut tädin kynnyksellöä alkais olee oreita. Eli ovat varmaankin ihan tädin tulon ennustusta... :/ PÄivät kyllä menee nopee ja oon kyllä ylpee ettenvielä ole testannut vaikka nyt kun pohdin asiaa enemmän niin sitä enemmän miel itekee testata.

Fiinaliina meillä kissa saa tulla sänkyyn ja näköjään se koirakin tuolla sängyssä nyt miehen kansason. Mies on kipeä. Ja ok, mulle että koira on päivällä siellä sängyssä, mutta yöllä ei sinne kyllä asiaa. Mä tuun varmaan jäämään kakkoseks tässä näin.

ON käytiin tänään katsoos asuntoo Liedossa. Ja mä rakastuin siihen heti. Vuokra-asuntoa kylläkin. Ihana omakotitalo, nam, kaikilla herkuilla! Työmatkaan menis bussilla kyl aikaa reippaasti, mut josain viahees ois varmaan auto käytössä... Ja sitte suostuisko sisko sinne muuttaan tyttönsä kanssa? Kaks isoa autotallia. Aivan mahtavan iso piha. Rakastuin!
 
Hydra toivottavasti sun vuoto pian loppuu eikä kyse ole mistään vakavasta. Se voi auttaa, että palstailee vähemmän...koittaa pitää ajatukset muualla. Mutta onhan tällä hyväkin puolensa, kun voi myös purkaa olojaan. Monesti sekin just helpottaa ku ees kirjottaa pahanolon ylös. Joko tänne taikka itellleen johki. Jaksamista sinne <3

Mä näin manoksii siit erilaiset äidit ohjelmasta. Mielenkiintoselta vaikutti. Mutta en kyllä katsonut. Ja sorru, et tääl kirjottelen tälläi osissa, mut oli noita sivua tossa kahlattavana. Ja silit jäi olo, että jollekin piti kirjotella vielä jotain..... HÖ.
 
Lilja87 Korjasin tilanteen :) Piti oikein tarkistaa että joko oon ekan tuollaisen mokan tehnyt mutta ihan olin ite oikein laittanut, se on joooskus aikasemmin sit jo tippunut poies se yksi päivä :)


Miekin kahtoin sen ohjelman: erilaiset äidit ja oon samaa mieltä Lilja87 kanssa. Tuntu että se pariskunta sai kaiken mitä vain halusi sen tytön äidiltä. Samalla mua kyllä ärsytti se äidin asenne siihen tytön koulutukseen. Että pitää olla muutakin kuin yliopistokoulutus kun sillä ei vielä saa töitä. Jukoliste niillä papereilla ennenkään oo saanut töitä. Menkääs koittamaan kun ootte koulutuksen saanut niin saaha töitä, eiii onnistu kun pitää olla vähintään vuos työkokemusta. No millä se hankitaan kun töitä et saa jos ei oo papereita :D Ei meinaan mahdu mun jakeluun edelleenkään. Siksi en oo ressannut vaikkei mulla oo papruja mistään koulusta. Oon yrittäjä ja toimii vallan mainiosti :)
Siinä ohjelmassa tosin myös ärsytti se että annettiin aivan liian raju käsitys ylipainoisten raskaudesta ja synnytyksestä. Hyvinhän se tuolla tytölläki sujui ongelmitta, ja sujuu monilla muillakin. Koskaan ei puhuta esimerkiksi liian laihojen raskaus ja synnytys riskeistä vaikka niitäki on...

Ohoh, sori avautuminen mutta kun pisti koko ohjelma vihaksi... mun ei paranis kahtoa noita tuollaisia ohjelmia... tulee vaan paha mieli :( ja suru... ja kun puhuitte mahoudesta niin ihte tiedän miltä sekin puoli tuntuu...
 
Itte kattelin vartin verran sitä Erilaiset äidit ja en sit jaksanut katsoa enempää, koska en pystynyt ite mitenkään samaistumaan.. Siirryin sitten kattomaan verta ja suolenpätkiä eli tais joku NCIS tai Criminal Minds tulla sillä aikaa toiselta kanavalta.

Jos joku haluaa lähettää tädin tänne kylään, ovi on jo auki. Ärsyttää tällanen odottelu.
 
maimai kiva joo, kun on paljon porukkaa jännäämässä suht samaa aikaa :p

fiinaliina eiku hitto, sekotin nyt ohjelmat aivan täysin!! Toi erilaiset äidit on kyl joo ihan uus sarja :D entiä mistä sain jonkuu muun saman tyyppisen ohjelman mieleeni :D pitää kattoo netistä uusintana..jos se nyt on ees sen arvosta :D

hydralle kovasti stressittömiä ajatuksia!! Luokkakaverilla melkeinpä sama tilanne oli kun nyt teillä ja 1. kerrasta tärppäs ;) joten toivoa on, aina!! :heart:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 11.10.2012

TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ!



kaiku<3.................. 22...............kp 55/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 36/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 35/31-36......................yk 12
eläväinen................19................kp 34/30..........................TJOT
Marpa.....................24...............kp 34/30...........................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 31/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 30/31-36.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 30/44?..................TJOT/yk 2



maimai83..................29................kp 27/27-33........................yk 4
Babyfever1...............26................kp 24/31.............................yk 12
pantera...................19.................kp 23/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 22/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 21/30?............................yk1
empp.........................21................kp 21/30-35..................yk 6




Fiinaliina.....................22................kp 14/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 14/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 14/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 13/29-35..................yk 8



Miuyy.......................21................kp 9/28...............................yk 2
Hydrangea..................26................kp 6/26.......................yk 9
miss_piggy................31................kp 3/26............................yk 6




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 10
Naapurin tyttö dpo 8-10??
Pantera dpo 8-10
Babyfever1 dpo 8
buffy dpo 7
empp dpo 3



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)


 
Viimeksi muokattu:
naapurin tyttö mut voit laittaa sinne vaikka dpo10
Tänään jo melkein tein r-testin mutta empäs tehnytkään. Vaan jollain järjellä tein ovistestin... Mutta siihen tuli vaan niin hailurainen toinen viiva (kun ajattelin, että jos se ois vaikka tummempi niin vois koittaa r-testii). Mitä järjenjuoksua tää nyt sitte on :D Hah hah haa... Mutta tuskinpa tulee tehtyä sitä r-testiä nyt olleskaan... Tätiä ootellaan siis. Tissikipuilukin taitaa olla melkein poissa.

Toi on mutuen niin totta, että jos sulla ei ole koulutusta niin et saa töitä. Mutta kun sulla on koulutus mut ei vielä työkokemusta alalta niin et saa töitä. Mitäs helvettiä... Jostain se on jokaisen aloitettava keräämään niitä työkokemuksia, että voi saada töitä paremmin. Ja jokainen me jostain on lähetty. Kaikki ei vaan aina tahdo muistaa, että on sitä itsekkin tullut oltua siinä tilanteessa ettei kokemusta ole vielä ollut. Etenkin niiden pitäis ajatella, jotka valitsee työntekijöitä! Mutta joo nyt tää lähtis kiiruhtaa koiran kaa ulos ja sitte töihin! Moikkis moi....
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Kiitos maimai83, Babyfever ja Naapurin tyttö ja muut tsempeistä, olette ihania. :heart:

maimai83, oikeassa olet. Toisaalta täällä on kiva purkaa tuntemuksia ja stressiä, mutta toisaalta täällä pyöriminen tuo sitä stressiä ja ikäviä ajatuksia lisää.

Ihana tuo torstai on toivoa täynnä-teksti tuossa listassa. Siitä tuli hyvä mieli. :)

Nyt kaikille jännäpäiväläisille vihdoin plussat! :)
 
Hei kaikki torstain toivovat :)

oi kun jänniä päiviä monilla käsillä..kumpa kumpa plussia sataisi hirmupino!

Mä kyllä tykkäsin siitä erilaiset äidit ohjelmasta. Olihan se pari säälittävä tavallansa kun vanhemmat maksaa ym. ja tuntuivat muutenkin saavan kaiken haluamansa heti. Mutta tavallaan ku heidän elämänsä/tilanteensa oli niin erilainen ku itellä niin ohjelmaa oli helppo katsoa eikä tullu sen takia verrattua omaan elämään tai surettanu. Aion kyllä katsoo taas ens viikolla :)

ON: kävin eilen siellä gynellä. Vitsit, se nainen YTHS:llä helsingissä on maailman ihanin gyne! Oon ennenki ollu sitä mieltä mutta taas se vahvistui se tunne. Sille on vaan niin helppo purkaa aina ihan kaikki itseä mietityttävät asiat ja se osaa jotenki aina valita itsekin sanansa juuri oikein. Harmittaa vaan ku valmistuminen häämöttää, enkä voi siellä jatkaa käyntejä. Puhuttiin siis siitä mun menkkojen niukkuudesta. Saattaa olla hormoonien kanssa häikkää tai sitten ei..tää mun akne saattaa myös olla merkki hormoonien epätasapainosta. Määräsi mut siis hormooniverikokeisiin ens kierron 3.-5. pv. Olin tuosta hyvilläni, että asia heti tarkistetaan eikä vaan odotella ja seurata tilannetta! Sitte ultrattiin...kuulemma kohdun limakalvo näytti siltä, että kasvamaan päin on ja samoin follien koot viittas siihen et se ovis tulee taas siellä kp18-19..Eikä muniksissa ollut mitään ylimäärästä niinku vähä sukutaustan takia mietin.Nyt siis hyvillä mielin oottelemaan follien kasvua ja irtoamista..ihan vielä en nyt tikutuksia alota kun kerran näytti siltä ettei ihan heti oo irtoamassa..jos vaikka la alottais :D Ja sitten jos ei taaskaan tärppää niin verikokeet kutsuu..mietityttää vaan ku menkat luultavasti alkaa juuri sillon ku alotan siellä uudessä työpaikassa ja heti pitäis sitte melki lintsata aamulla, et pääsee verikokeet antamaan..no ehkä ne ymmärtää :) verikokeiden syytä vaan en taida kertoa uudelle pomolle heti.. ;)
 
Täälläkin jännäillään jännäilijöiden puolesta. Toivotaan että saadaan lisää vauvamasuja tuloille =)

TV-sarjasta, mun mielestä se oli tosi kiva, ja kaikkihan me ollaan niin erilaisia ja tehtäis varmaan asioita eri tavalla kun toiset, kaukaa on helppo huudella, mutta pääasia on se että lapsi saa rakkautta, rajoja ja voi hyvin =) Mun mielestä on aina mielenkiintosta katsoa ja kuulla, miten muualla asiat hoidetaan, siks tää plussailukin on kivaa, kun erilaiset ihmiset kaikki kuitenki lopulta samassa tilanteessa :D
 
Nyt se piharemppa sen verran poistu häiritsemästä mun elämää, että siirty takapihalle, sain jopa nukkua pitkään tänään, luksusta! Kylläkin iski sitten päälle uus ongelma, mulla piti vaihtua liittymä tänään, vanha sim-kortti lakkas toimimasta ja oli aika vaihtaa puhelimeen uusi, ja ei toimi sekään. Kuulemma ei puhelin tue tätä operaattoria. Nyt ei siis toimi kumpikaan sim-kortti, enkä oo pystynyt siten ees soitetaan asiakaspalveluun. Yllättävän vaikea olla ilman puhelinta, vaikka ei sitä yleensä hirveesti mihinkään tarvikaan. Pitää odotella että mies tulee töistä niin pääsee selvitetään asiaa..

Mäki katoin sen Erilaiset äidit. Ihan hyvältä vaikutti ohjelma, vaikka oli se pariskunta vähän ärsyttävä. Aion silti jatkaa kattomista. :)

Naapurin tyttö: Tää ei nyt jostain syystä annan mun kirjottaa punasella, mutta mutkin voi laittaa odotuksen odottajiin dpo:lla 3 tänään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Täällä sitä vaan jännäillään. Aika hyvin on ajatukset pysyny poissa näistä piinapäivistä, kun ei niinkään oireita oo. Masu kipuilee sillon tällön, mut tissit on töörkeeen kipeet!

Kävin vähän hemmottelemassa itteäni, menin varaamaan kampaajalta aikaa, mutta pääsinkin suoraan istumaan penkkiin. Nyt on vähä ryhtiä hiuksissa ja voi että mä tykkään<3 Kyllä on ihanaa, et on luottokampaaja, vaikka edellisestä käynnistä olikin 1,5v! Ja tiistaina naputtamaan vähän mustetta ranteeseen... Jänskää :)


++++++++++++++:whistle: tuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

Yhteistyössä