Hirrrrveesti uutta tekstiä, yritän muistaa kommentoida...
Hydrangea: Voi kurjuus kun tiputtelu vaan jatkuu. Onneksi soitit sinne niin saat mielipiteitä ammattilaisilta ja joku huolehtii et kaikki on ok. Tsemiä! Toivottavasti pääset pian alottamaan ne uudet lääkkeet, ehkä saat niiden myötä uutta toivoa tähän tilanteeseen ja toki myös tuloksia
!
Miranenn: kovasti jaksamisia ja tsemiä tulevaan. Ehkä se taukoilu tekee hyvää, toivotaan niin. Pärjäile ja tuuhan moikkaamaan jos/kun siltä tuntuu!
Empp: Jaksuja rempan kynsiin! toivottavsti saavat pian tehtyä valmiiksi! Aika outoa toi sun miehes käytös...ei sun tarvi tollasta kestää. Mahtaa tuntua kurjalta!
M_P: Pahoittelu tädin saapumisesta, onneksi jäi lyhyetksi kierto ku ei tärpänny niin pääset taas nopsaa virittelemään uusia mahdollisuuksia!
Buffylle: tsemit täältä ikäväolotilaan...onneksi sulla on äiti siellä lähellä niin ei tarvi yksin kärvistellä!
NT: kuulostaa lupaavilta oireilta, toivotaan parasta!
ON: Mä oon tässä hetkisen ollu huolestunu. Nimittäin mun menkat tuntuu lyhenevän koko ajan...oikeestaan viimeset 4-5 kiertoa on ollu niin et runsaampaa vuotoa tulee vain 1 (!!!!) pv ja sen jälkeen vaan tiputtelee..pelkään et mun limakalvot on liian ohuet ku "tavaraa" ei kerta riitä juuri nimeksikää..Huolettaa siis. Mitä mieltä ootte? sain sit onneksi yths:ltä peruutusajan huomiseksi niin pääsen heti jutteleen gynen kanssa, josko olisin sitte vähäsen viisaampi huomenna